globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Melissa Etheridge

2010.07.02. 06:30 Sallalíz

Micsoda nő, micsoda hang! Kicsit beleszerettem:) 

Tudom ez egy kicsit durva így reggelre... ...de talán ezt engesztelésül:) Tessék velem énekelni:)

I'm sending out a message to myself
So that when I hear it on the radio
I will know that I am fine,
I will know that I am loved.

És mégegy, hogy kitöltse az időt a köv. posztig:) Mindezt innen lestem:) Anyamadár blogja

53 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr272124318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.07.02. 07:26:54

mos nem azér de ez már majnem volt:
globalicum.blog.hu/2010/05/18/mire_matyizik_bobolysza
(második klipp)
szerintem ő is szeretne tégedet mer akkora homár mint a pinty

tiszta férfi az egész nő

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.07.02. 08:18:58

@spájdernecc:
nem rossz
csak ágyuval verébre?

egyépként nálam hendikeppes az a koedukált duó amelyikben a fijunak nagyobb a melle

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 09:27:41

napot ervri!
de jól nyomja a csaj, főképp a harmadik cucc tetszik.
ezen a tyúkon látszik, hogy a média nem tudná elkurvítani, ez örömből zenél.
vagy megint hülyeségeket írok lelkesedésembe.
maj Vászka megmonnya, hogy ez tulképp egy populista szar, és akinek tetszik, az meg egy köcsög.
azazhogy ilyen nincs is, ezt az amcsi tompák tanáták ki, és a csaj plébekkel.

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 09:30:25

www.youtube.com/watch?v=gS3zYslchlQ

na akkor sokaggyára beteszem a nekem teccő formációt, amit (megin mondom) Májlikától és Sógorától lestem, de nekem betette a No1-be magát :)

_nyuszi_ 2010.07.02. 09:34:24

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!:
és milyen jó lenne, ha Alisa ilyen zenét nyomna...bár ezzel biztos nem keres annyit, mint a populista fostalicskával, amit most csinál...

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 09:41:12

@márnyuszi.: őszinte leszek, gőzöm nincs milyen zenét játszik, azonos helyre teszem magamban a többi félvér/nigga/feka árenbís libával, és elvből nem foglalkozom velük...
ez jól áll neki, erősíthetné ezt a vonalat ja. igazad van.
a mariakeri is ott baszta el, hogy mikor elvált a mottolától, összehaverkodott ezekkel a repper árenbís szarcsimbókokkal, és az Isten adta tehetségét elfecséreli ezekre a hallgathatatlan egyenszarokra. ja, meg persze iszik, de az nem érdekel annyira.
vitnihjúszton is elkúrta, de az meg meginnmástészta. ő mindég is populista vót, viszont teheccséges. máma meg má eggyikse.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.02. 09:45:37

az lenni kravic nagy nímand, elég szar gitáros

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 09:57:49

@Rosszindulatú Vászka: érdekes, a Májli sógora, aki meg eléggé nem szar gitáros ugye, épp ellenkező véleményen van erről.
én viszont nem tudok saját jogon állástfoglalni hozzánemértés okán, viszont PT véleményében - ismerve az elismert tehetségét - megbízom.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.02. 10:24:30

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: @márnyuszi.: nekem ingerszegény és uncsi ahogy jáccik, eccerűen kiesik a fejemből rögvest a zsinnyegtetése és nem vélek észlelni benne túl sok egyéni hangot. Ellembe az a hangzásvilág amit nyomat, kifejezetten idegesít.

Moderájjam ki magam?

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 10:27:30

@Rosszindulatú Vászka:
az ízlés és a szakmai szemmel való nézés két külön dolog. azt hiszem. PT azt mondja kurva jól gitározik.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.02. 10:33:08

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: a technika egy dolog. A Zene meg másik dolog, az a teknikán túl van. Sőt, az ebbe a csel, hogy nem ritkán a rosszabb zenész a nagyobb muzsikus. Mondok egy példát: Steve Morse évek óta a legjobb élő gitáros a Metal Hummer szerint, mondhassuk, hogy szaklap. Én meg nem bíromelviselni, qrva virtuóz, de idegesít, hogy csak a magas hangokon zsinnyegtet, meg uncsik azok a molmsztínos triolás riffjei. Ellembe Blackmoore és Paige szépen rokkosan, de mégis artikulált dallamokkal szólózik és méj hangokon is. Megvan DP Concerto régi meg új felvétele is, Morse-al nekem elviselhetetlenül unalmas és fülbánt. Nomeg nincs semmi markánsan egyedi a stílusába.

Sztem.

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 10:36:52

@Rosszindulatú Vászka:
nahát, hogy nekem meg mi teccik, az meg főleg nincs összefüggésbe a szakmai tudással... úgyhogy nem is mondom :)
másrészrő vér felhasználószintű vagyok. nem válogatom szét a hangszereket, az összhangzás tecc vagy nem. és ha a legegyszerűbb tetszik, mert szép a dallama számomra, hát magasról leszarom, hogy arra azt monnyák, hogy azt egy kétéves is el tudja játszani.
de én ostoba vagyok ehhez is. és a leszarom korba is értem, mint az jól látszik. a véleményem enyém, akinek nem tetszik, latolgatja a sajátját :)
amúgy értelek, ez szimpla ízlés-dolog. nem?

Rosszindulatú Vászka 2010.07.02. 10:44:27

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: hát nem vagyunk egyformák, az elvárásaink sem lehetnek egyformák ezektől a gitárzsinnyegtetőktől. Nincs is ezzel semmi baj. Amúgy meg csak véleményet formáltam, nem minősítettem, csak nem cizelláltam eléggé.

_nyuszi_ 2010.07.02. 10:44:38

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!:
jól nyomja, de mán öreg. én is öreg vagyok, úgyhogy a fiatal husik kellenek :)))

_nyuszi_ 2010.07.02. 10:45:33

@Rosszindulatú Vászka:
cizellájjjááá mááá édesöcsém, bazeg! :)))

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 10:46:53

@Rosszindulatú Vászka: jóvanhát, máma nem eszek Vászkát, szal eddig minden okés :)
@márnyuszi.: azért én megnézném mi a pálya. öreg, de szexi a pofája. ööö azazhogy jól énekel...

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 10:48:03

ja, és fiatalom van othol :P
(számracsaptam, betérdeltem a sarogba, és fűzfavesszővel ütöm a hátam, és szárazkenyéren vízen... stb)
:)

Rosszindulatú Vászka 2010.07.02. 11:01:05

Naszóval, nem lenny igazából semmit nem tett hozzá a műfajhoz, csak böfögi vissza a régi dolgokat, ami nem baj, csak nekem nem tecc.

Itt egy arc, aki ellembe hozzá tudott tenni ehhez a szarrá koptatott, de jó nótához, érdemes megnézni több csippjét, érdekes a stílusa:

www.youtube.com/watch?v=42mhahp_ybM&feature=related

vagy ez a fekete srác.

www.youtube.com/watch?v=HADImS9vlMY&feature=related

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 11:24:26

@Rosszindulatú Vászka: amúgymeg ahogy fentebb is írtam, nekem vagyteccik egy zene, vagy nem. és az lehet ezerféle, én nem egyfélére vagyok összerakva.
idetolok Neked pár, teljesen össze nem illő, ám hozzám mégis közel álló zenét, hogy lássad, nálam ez hogy megy. előre szólok, hogy:
1. párat má linkoltam többször is
2. ákos csakazérse lesz benne

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.02. 11:29:36

ez a nő kurva jó és pont!!! van stílusa van hangja és esküszöm állati jó gitáros is.
van mondanivalója is, rengeteg számát meghallgattam éjszaka, a szövegei és hangulatvilága magasan veri a lécet!
na

Rosszindulatú Vászka 2010.07.02. 11:34:24

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: jóvan. nyomjad csak, nem én vagyok az etalon :)

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 11:37:34

nyomtam, nem jelet meg, de zöld színnel (!) kiírta, hogy az üzenet elküldése sikerült.
?????
én mégeccer össze nem vadászom azt a sok vacakot...

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.02. 11:42:44

@Lewyke: magasan veri a lécet az mit is jelent?? :-)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.02. 11:48:07

@telekino: azt, hogy sokan el se érik azt a szintet! há hol van e csajhoz SPköcsög

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 11:49:07

@Lewyke: nem bírom a dópment, de megmonta neki a tuttit... :) monnyuk eccer má a dópmennek is megmondhatná valaki a tuttit :)

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.02. 11:51:03

@Lewyke: jogos,de akkor sem veri magasan a lécet hanem átviszi/átugorja stb :-) sztem

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.02. 11:52:23

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: maj lekiabálok neki a repcsiről:)))))

@telekino: ne kössé belém bakker felfokozva vagyok!:D

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.02. 11:53:20

@Lewyke: küggyek egy kigyóubit?esetleg banántot?? :-)

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 11:53:35

@Lewyke: sztem Te má szard le, előre nézz, ne lefele :)
amúgymeg nem felfokozva vagy, hanem I-DEG-Á-LA-POT-BA!!!

:D

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.02. 12:01:05

@telekino: nem kérek köszönöm, valahogy nagyon emberpárti vagyok:) ööö már szóltam tegnap is kellene pasi a házhoz, mer elszakadt a redőnymadzag, én csinálom, csak tartani kellene, hogy ne szakadjon le a másik vége, utána kap jutalmat a kedves jelentkező:)

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: Te is kezded mán?:DDDDD

kepfeltoltes.hu/view/100702/A_K_B_T_SZER__LDOZATA_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.02. 12:03:35

Tisztelt Blog.hu!

Köszönet, hogy itt alkothatunk és csetelhetünk, de ez utóbbival lenne némi probléma:
KIBEBASZOTT SZARA BLOGMOTOR!

mindezen hiba, a blogtársaimnak és nekem hetekben mérhető időt vesz el az életünkből!
Köszz

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 12:08:15

@Lewyke: mösse szólaltam e
a macsek üt :D

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.02. 12:10:58

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: ezzel a címmel kaptam:
Megrázó képek egy drogosról:)

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 12:14:31

@Lewyke: ary :) telekino szavaival élve: cukiság :)

Dr. Körömlakk ® 2010.07.02. 12:59:43

@telekino: az a kinyúlt fazon nagyon nagy :D

_nyuszi_ 2010.07.02. 17:36:18

@Rosszindulatú Vászka:
a hálószobákon kívül nem nagyon jön be, talán az uccsó képen az a fehér kétkanapés pihenőszoba, vagy mi.
a hálóban meg dugunk, nem nézelődünk, úgyhogy nem árt, nem használ...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.02. 17:58:35

@márnyuszi.: én is pont erre gondoltam:)
Kéne a fenének:)
süti beállítások módosítása