globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Vunderbaum

2010.07.28. 17:20 Rosszindulatú Vászka

3 komment

Címkék: konzumbunkó

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr912182922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2010.07.28. 17:26:18

poénnak jó
de a kocsimba nem tenném ki.
ilyet csináltunk anno, betettem az íróasztal alá, Apám frászt kapott... :) montam: Apu, nagyon kellett, nehari.

_nyuszi_ 2010.07.28. 19:23:12

kúúúl! :)

milyen érdekes... pont ma sétiztem a teszkóban a zsemlék irányába, mikoris arra lettem figyelmes, hogy a gyönyűszép converse cipőmmel valami puhába léptem. pont úgy nézett ki, mint egy adag szar. sajnos nem volt lehetőségem megszagolni, így hát csak remélni tudom, hogy csoki volt.
csuszatoltam-nyuszatoltam, , a kocsiban se éreztem kakaszagot, úgyhogy remélem...
süti beállítások módosítása