globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Macska lukszushotel

2010.07.30. 06:40 Rosszindulatú Vászka

Csak, hogy tudd, hogy ijen is van, hátha eccer az agyadra megy a jólét...

20 komment

Címkék: állat idióták mosómedve konzumbunkó aberáltos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr342186362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2010.07.30. 08:23:06

nagyon rendben van a hely.
ha eccer az agyamra megy a jólét nyitok egy ilyet. tuti lenne rá kereslet...

Dr. Körömlakk ® 2010.07.30. 09:42:18

egyfaszt
öreganyám sparhetoskonyhájában a puffos ágyterítőn sokkal jobbat aludt, és kint az almafán mászott a legjobbakat... a macskának erre van igénye, meghogy szarba se vegye a gazdáit, avagy kiszolgáltassa magát.
majd én megyek ebbe.
SZIA SPÁJDERNECC!
szia Mindenki!

spájdernecc 2010.07.30. 09:42:53

@márnyuszi.:
sok pént elszedni csak a csóróktól és a sznoboktól lehet
hajrá!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.30. 13:11:45

tecc poszt:))))

asszem Draga Vaszka, mivel, Magyarorszagon eltem eddig, soha nem fogok elszallni a jolettol:)
Itt is azt nezem mi az olcso, lekapcsolom a villanyt mindenhol, hamar lekapcsolom a villatuzhelyt stb.:)

Ez csak a kezdeti hev:)

Egy dologhoz nehez hozzaszokni: ahhoz, hogy ha a zebrahoz kozel vagyok es epp csak odaerunk, az autok megallnak, le se kell tennunk a labunkat az utra.
30 evig ebben eltem, hogy anyazok meg varakozok:)

Patria 2010.07.30. 13:17:51

helló
két megjegyzésem lenne csupán.
1. Az én macskám nem enné meg azt a kaját, akármilyen úri koszt is.
2. Az én macskám nem feküdne arra az ágyra.
tiszta pénzkidobás.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.30. 13:22:49

@Lewyke: hejes, így lesz kegyedből rendes jóravaló böcsületes skót :)

@Patria Konsti: az én macskáim mindent megesznek, ami kissebb náluk, ellembe csak a tiszta ruháraa fexenek. Lehetőleg úgy, hogy útba legyenek.

Patria 2010.07.30. 13:28:47

@Rosszindulatú Vászka: Enyém az én ágyamon szeret aludni, lehetőleg úgy, hogy bebújik az ágytakaró alá. Tehát a lepedő tiszta szőr egy csücsökben általában. Pedig van neki is, de még egyszer sem volt hajlandó abban aludni. És enni meg leginkább azt szereti, amit én eszek éppen. Ha erre nincs lehetősége, akkor is csak kb. két fajta kaját hajlandó enni. Kicsit a fejemre nőtt, tudom...

Rosszindulatú Vászka 2010.07.30. 13:43:18

@Patria Konsti: én keményen fogom őket, nálunk nincs válogatás. Ha kaviár van aszt kapják, ha lazac, akkor azt.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.30. 14:12:25

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: nemtom. Gubasztott, a kertbe találtam meg, osztán fájdalmai is lehettek, mert nyervogott, ha hozzáértem, azt csendbe álomba szuszogta magát, illetve, ahogy a macsok szoktak még visított egyet mikor kilehellette a lelkét. Igazából asse tudom hány éves volt, emg mi volt az előélete, egy bácsié volt az uccánkban, amikor ő meghalt, akkor hozámszegődött.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.30. 14:25:11

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: nagy arc volt. Valszeg csak simán öreg már. Igazi alfahím.

Dr. Körömlakk ® 2010.07.30. 16:56:17

@Rosszindulatú Vászka: szar dolog macskacicót elveszíteni. nekem a kedvenc cicómat a gyógyszer ölte meg, ellenszere sem segített, a szemem láttára múlt ki szegény pára, a szívem szakadt meg érte... előző nap még együtt szunyáltunk, és ugrott a kádba a langyos szappanos vizet nyalogatni, aztán másnap meg...
ehh...
a teknőceink nagyon bírják a cuccot. meg a csirkehúst.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.31. 08:33:43

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: ne boszancs!

Tudod hány macsekomat láttam kimúlni? Többeket a műtőasztalon kivégezve. Mindég kifizettem az extra áras altatást a döglesztő inyekcijó előtti érzéstelenítős altatással. Nem tom mexokni a hiriget. Szépen elalszanak, tejjes érzéstelenítés, de mikor kilehellik a leküket, mindég beránganak és sóhajtanak egy uccsót.

Szar ügy. Már gondolkoztam (még a volt barátommal is a régi blogunkon), hogy varjút vagy teknőcöt vagy papgájot kéne tartani, azok rendes gondozással túlélnek. Csak és akkor, Nomeg szeretem a macsokat. Kissrác korom óta. Evvan. Ha én megdöglök, valszeg nem kapok ennyi gondoskodást. Monnyuk igényem senincs rá, már több alkatrészem odaigírtem.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.31. 08:37:23

Ja meg annyi, hogy ez a bajom az állattartással is, hogy qrvára meg lehet szeretni a malacokat, csuda lények, és okosabbak a legtöbb kutyánál, még a hüje nyulakat is, a csirke buta, mint egy plázaribanc, ellemben a kacsa az nagy arc. Szal az a baj, hogy látod őket mexületni, kis édibédi szőr- avagy tollpamacsok és felnőni és mexereted meg nevet acc nekik, na onnan gázgéza. Mer innentől ekzdve nem esik jól megenni. Szar ügy.

Ezér rúgdossa a legtöbb paraszt az állat. Fél, hogy mexereti.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.31. 10:03:00

@Rosszindulatú Vászka: hát nem jó érzés ,amikor a kedvencet esszük ebédre,ez tény :-)
süti beállítások módosítása