globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Faszombat extra

2010.07.31. 10:47 Rosszindulatú Vászka

Tematikus különszám

35 komment

Címkék: faszombat

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr242188822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.31. 11:16:31

kabrió nap van?ok..de mér is???
vagy csak a csajoknak kedvezünk ma?
ja,hogy faxombat...így má világos :-)
véres gyémánt a tégla egy kosaras naplója..ezek jók..
a titanic2öt meg várom,hátha felülmújja önmagát az első részhez képest :-)

_nyuszi_ 2010.07.31. 12:49:02

JAJJJDEJÓÓÓ!
LEONARDO JÓ SZÍNÉSZ(hülye keppszlok)
csak kár, azért a pár szar filmért.
lájkolom! :))

Dr. Körömlakk ® 2010.07.31. 15:34:40

Vászka az Isten ággyon e posztért!
ez a csóka kurvajó
milyen szar filmekért? én még ezt a faszit szar filmben nem láttam. és igen, zseniálisan jó színész, bizony. riszpekt, hogy ki tudott lépni a tejfelesszájú szépfiú skatulyából, ami nagyon nehéz halivúdban, neki nagyon sikerült
gyerekként is jó színész volt, felnőttként is kurvajó, de közben a titanikkal veszélybe sodorta magát, monddom ezt úgy, hogy a titakikot is szerettem, és bármit mondotok, a szerepét ott is jól formálta. azt a szerepet nem lehetett volna jobban.
ávemáríja

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.31. 15:40:24

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: hátazé a vasálarcosban elég buzgárnak tünt :-)

Dr. Körömlakk ® 2010.07.31. 15:41:05

@telekino: na aszt nem láttam. az vmikosztümös? ojanokat nem szeretek valamér.

Dr. Körömlakk ® 2010.07.31. 15:45:31

megnéztem a porton, ja az hát. nézd, attól, mert annak tűnt, még a színészi játéka lehet jó. egy színésznek ez a dóga.
molnár piroska a taxidermiában meztelenkedik, és ezért furcsán néztek rá. aszonta, neki ez a dolga. színész. ha öregen és kövéren a szerep miatt ez kell, színészként megteszi. az öncélú meztekenkedés más, azt sose tenné, még ha szép is lenne...
ezt a többi valagszéthúzó picsa is átgondolhatná

www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.aranytiz.hu/images/szinhaz/molnarpiroska.jpg&imgrefurl=http://www.aranytiz.hu/index.php%3Foldal%3D032&usg=__uNjlz7KUECCGW5cBVFG1JG3w00Y=&h=260&w=243&sz=18&hl=hu&start=0&sig2=WhwPcktOH3ZMHrIsYIYwpQ&tbnid=ATHpYoGdRr4ucM:&tbnh=168&tbnw=144&ei=uihUTIiBEseXsgaY5dniAQ&prev=/images%3Fq%3Dmoln%25C3%25A1r%2Bpiroska%26um%3D1%26hl%3Dhu%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D681%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=415&vpy=304&dur=254&hovh=208&hovw=194&tx=77&ty=92&page=1&ndsp=19&ved=1t:429,r:8,s:0

uhh

Rosszindulatú Vászka 2010.07.31. 15:48:49

@telekino: a Vasálarcosba qrva jó volt, az egy baszottjó film. Jelzem nem bírom a srácot, ha taliznék vele ütném röktön, ojan feje van. De segíccséget kértem a Nejemtől, aszonta jó pasi, hát beraktam. Ja, a Part-ba is baszott jó volt. Meg abba a diliházas filmbe is. Én csak aszondom, jó színész.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.31. 15:51:17

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: az a Dumas féle három testőros regényfojam egyike, jó cucc. Akkor már öregek vén buzik a négy muskétások, a sztori is fles, meg azok a színészek is mind kőkirájak, nézd meg. Nekem bejött nagyon.

Rosszindulatú Vászka 2010.07.31. 15:54:45

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: Molnár Piroskát szeressük. És megbaszhassa a qrva annyát, aki csak fiatal ribancokat akar látni a színpadon. Már csak a bakterházért is járna neki egy oszkárdíj. Sztem.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.31. 16:02:44

@Rosszindulatú Vászka: ízlések...nekem az nem tecc(titanic ban se)de jeleltem mellyeknél riszpektelem...föleg a kosaras,pedig ott még nyikhaj vót

_nyuszi_ 2010.07.31. 18:14:54

szerintem a Vasálarcos, a Titanic, meg a Part nem volt valami jó mozi. persze ettől még Leonardo jó színész.
a legjobb az Ez a fiúk sorsa-ban meg a Kapj el, ha tudsz-ban volt.

vnyimányie! csak mert régen főztünk...
holnap halfilét akarok sütni, de köret nélkül. van valami jó ötlet, hogy milyen saláta legyen hozzá?

Rosszindulatú Vászka 2010.07.31. 19:05:22

@márnyuszi.: paardicsomsaláta, vagy méginkább krumplisalaláta jó hagymásan. Sztem.

Pikk Dáma ♠ 2010.07.31. 19:31:55

JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓNAPOT!!!!!!!!!!:)

lassan visszatérek az élők sorába, kicsit elvoltam, főleg a Balcsin, nagyon jó volt, de sajnos itt az ideje visszatérni a valóságba:) már ha érdekel ez vkit:)

mi az újság? hírek, pletykák, ki hogy van?

Caprio sztem is nagyon jó színész, én is szeretem, amit még nem említettetek, hogy a Total Eclipse-ben is nagyon király volt. meg A tégla, az is nagyon pöpec kis film.

@márnyuszi.: egyértelműen majonézes krumpisaláta:)

_nyuszi_ 2010.07.31. 20:26:56

@Pikk Dáma ♠:
jónapot!

még élünk... :)

köszönöm a tanácsokat, bár pont a szénhidrátot akarom elkerülni. mindegy a tecsóban olvastam a telefonon a javaslatokat, mindenesetre vettem paradicsomot, uborkát, koviubit, krumplit, majonézt, aztán majd meglátjuk...

spájdernecc 2010.07.31. 20:29:24

ki nem állom
akármilyen zseniális, inyorálom az összes filmjét
nem vagyok meggyőzhetó, zsigeri dolog
'stét!

spájdernecc 2010.07.31. 20:31:10

@Rosszindulatú Vászka:
mit játszott molnárpiroska a bakterházban?
mert a banya, az a horvátteri volt

_nyuszi_ 2010.07.31. 20:53:57

@spájdernecc:
szia! hátte?!

ő volt az anya

Rosszindulatú Vászka 2010.08.01. 01:10:20

@Pikk Dáma ♠: navégre. Már aszittem hiába körmölöm a jelentéseket :)

@spájdernecc: szégyejejd magad!!!

www.youtube.com/watch?v=MEbieC-5mTY&feature=related

Rosszindulatú Vászka 2010.08.01. 01:12:08

Pont az elébb láttam az Eredet-be. Jó film, jó színész. Ellembe azt a Marion Cotillard kisaszonyot blokkolnám, gyönyörűszép.

Jelzem ojan feje van, hogy ha belépne a faluban a kocsmába, rögtön kiütné valaki az tutifiksz.

Dr. Körömlakk ® 2010.08.01. 06:55:31

@Rosszindulatú Vászka: akkor meffogom nézni, idő minta tenger. köszönöm a homályosittást!
Perszehogy szeressük MolnárPiroskát, de a bakterházban azért nem volt akkora szerepe, hogy domboríthasson. Az a picin ami vót, azt szépen formálta, és csókolom. A régi magyar filmek újrafeldolgozásába (egyszognyaegynadrág, hippodrom) meg a hódítani akarokba, bár könnyed filmek, zseniálisan hozza a figurát. a taxidermiába is jó. bár az nem Magának való alkotás, az má tutifiksz.
telekino: tegnap este ennek örömére megnéztük a teljes naffogyatkozást, abba tejjesen seggbekuki, nem túl guszta, de az enber ne is ijen szemmel nézzen filmet, ellembe színészileg Isten a pasas.
@márnyuszi.: tennaptó fogyi van, pangasiust vettem, azt sütöm fűszeresen, és mellé összedaraboltam paradics paprika uborka (ződ/lilahagyma is kék bele), és csináltam rá kapros joghurtöntetet. monnyame hogy valami kibaszottkurvajó?
@Pikk Dáma ♠: szia Tündérem! le vagy bazva, hogy ennyire szarsz a globálra. 14-én majnem fölmentünk pestbe, de elfogyott a píz. ígyoszt nemmegyünk. de tán vanamikó gyönnek a naplopók ide teraszon majd értekezzetek. az a fos, hogy augusztusba már csak az a hétvége szabad, a többi foglalt... :(
@spájdernecc: ezér vegye úgy, hogy meghuszkottam a szakálát. ilyen szarvashibát....

---------------------

van még a Marvin szobája, és a Gilbert Grape. ezeket anno Svati ajánlotta, de sehonnan nem tuttuk megszerezni, asszem mosmá megyen. ezeket még mekkell nézni.

a másik:

akarom az Arthur I, Arthur II.-t, a Romy és Michelle c. filmeket, sehonnan sem lehet megszerezni. Ötlet?

Rosszindulatú Vászka 2010.08.01. 10:10:19

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: hádde ettől zseni a Piroska, hogy karakterszínészként is hozza a tökéleteset. Azt a pofont tanítani lehetne, annyira szép.

Dr. Körömlakk ® 2010.08.01. 10:14:25

@Rosszindulatú Vászka: kéccség nem fér hozzá Szőke Barátom :)

bass.gitár 2010.08.01. 11:16:24

Szép jó napot mindenkinek!

Ki volt az a dinnye, aki a Főtér műsorvezetését erre a libára bízta? Reggeli közben nem tetszett a stílusa, de lehet a reggelivel nem voltam barátságban.

Beszédórákat a nőnek! Ha Szegedről készít műsort a csapat, akkor a tájszólást miért hagyták ki?
Pocsék volt az egész.

Dr. Körömlakk ® 2010.08.01. 11:25:40

@bass.gitár: ki vezette? eddig az a veres gyerek.
jó a főtér, de kevés adását láttam sajna, délelőtt mégannyira sem nézek tévét mint más napszakban.
ja, eccer láttam, hogy az acélréka is vezette.
szegedrű mit montak?

bass.gitár 2010.08.01. 11:49:44

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!:

Szeged szép város! Az Önkormányzat épületét mutatták be. Az egyetem épületeit. Az új szárnnyal együtt. Az onnan kikerülő művészekről, tudósokról ejtettek pár szót. A botanikus kert gyönyörű.

A szokások közül: asszonyok fűzték a paprikát - amit ez a liba megpróbált, egy idős úr készítette a szegedi papucsot, Ő ejtett egy-két szót, miért olyan a papucs, hogy nincs bal, vagy jobb. Kézzel varrta. Ő ejtett el egy-két szegedi szót.
Dankó Pistáról mutattak szobrot, beszéltek róla. A róla elnevezett halászlét készítette egy szakács el a lányoknak. Az állatkák közül, csak egy majomig jutottak el.
Majd fürödtek egyet a pezsgőfürdőben.

A város történelméről, a tájszólásról, az ott élők nemzetiségéről nem beszéltek.

Az ilyen szavak: együnk a cukiban, a -ban, -ben helytelen használata pedig zavar.

A város szép!

bass.gitár 2010.08.01. 11:57:34

@bass.gitár: Tele van helyesírási hibával, javítok!

Az idős úr mondott egy-két szót tájszólással.

A művészről elnevezett halászlét egy szakács készítette el a lányoknak. Bemutatta miből készül és hogyan.
Nem állatkert van ott, hanem állat- és növénypark?
Nem sok derült ki róla, mert egy padon pihent a műsorvezető hölgy.

Az elején, a mondatok közé tegyél vesszőt!

Bocs!

Dr. Körömlakk ® 2010.08.01. 12:17:54

@bass.gitár: hátkérem, pedig lennemit...
minnyá ott van a disznófejű fa, a kedvenszem :)

bass.gitár 2010.08.01. 19:17:42

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!:
Új műsorvezetőt, új szerkesztőt, új rendezőt!

Vállald el! Te fogod tudni, mi a lényeg!
A műsorvezetés se lenne gondod!
Ez komoly, mert a műsor ötlete jó, de a kivitelezés nem!

Dr. Körömlakk ® 2010.08.02. 08:05:23

@bass.gitár: kibebaszott lámpalázas vagyok, úgyhogy ezt nálamnál szakavatottabbaknak kell megvalósítaniuk...
:)
süti beállítások módosítása