globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

jányoknak részire

2010.08.04. 17:00 -bobolysza-

ezt kajojjátok jányok!

szójjon, akinek erre berregni kezd a punija

hát faszzom kivan az enberiséggel

ki fogunk halni és ennek már most eggyértelmű jelei vannak!

hát mifasz ez már!!!!

azonnal vissza szeretnék menni a középkorba ahol még nem volt inkubátor, koraszülött osztáj és tolerancija

az ijen dögöjjön meg de gyorsan

nem a buzisággal van bajom, hanem pont mint a medencébe hugyozással, amit nem a tranbulinról kéne gyerekek

degenerálódunk, és kihalunk

nincs mese

addig is szevasztok

 

 

p.s. bobolysza öregszik és már a lázadó énje, meg a másság iránti fogékonysága mekkopóban, ami ellen igazából nem is tiltakozik oly nagyon. Szegény kisfijam! Egy gyöpösagyú fasz lesz az apád, mire odajutsz, hogy véleményt alkothass róla. Innen üzenem, hogy volt idő amikor felszívtam a kocsmaasztalról a haversrác taknyát, mert viccesnek gondoltam(egy filmélmény hatása alatt, lsd. gusztustalankodási verseny (zárójel nem elesdé zárójel bezárva)). És fekve hánytam, beleforogtam, majd nevettem az egészen. Aztán olyan is volt, hogy papírzsebkendőt ettem a tömött buszon mindenki szeme láttára, meg rendőr elől menekültem jogsi nélkül.

Kiálltam a másság mellett, ha valaki zsidózótt, én ott zsidó voltam, ha valaki cigányozott, én ott cigány voltam, ha valaki buzizott...na, akkor is szót emeltem ellene.

szal fiam, apád egy igazi rendes enber, nem pedig az a kötött agyú vén pöcs, akinek te gondolod

15 komment

Címkék: homár másság inkubátor buzgár ratyizene édesfijam

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr592121442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2010.08.04. 17:31:49

ez nem nagyon kígyó
ez nagyon buzi
ettől a BEVÁG A TANGA is jobbvót, ugye telekino?

Dr. Körömlakk ® 2010.08.04. 17:35:23

pusztujj blokkmotr pusztujj

Szmájli / Trollrühellő 2010.08.04. 18:43:55

szerbusztok!

Bobszika, osztom véleményed!

amúgy egy szauszpark rész már épül is erre a videóra "Kanada sztrájkol" címmel:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.04. 19:40:04

nekem teccik:)
olyan power floweres:))))))
mondjuk ezt nem enekelem a kolkeimnek:)

Bobszi ne aggodja, nem emiatt halunk ki:)
regen is voltak homik megis vagyunk:)

bass.gitár 2010.08.04. 23:11:12

boboly@
A számod nem tetszik! Nagyon nem!
Az inkubátornak és a koraszülött osztálynak nem sok köze van a homikhoz.

@Lewyke:
Tudod, mi a gond! Egyre többen vannak! Mindig visszataszítónak találtam őket! A felvonulásukat, a házassági szándékukat, gyermekek örökbefogadását kiverném a fejükből.
Semmi jogot nem adnék nekik.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.05. 00:11:43

@bass.gitár: dehogy vannak egyre tobben:
Ez egyenesen aranyos a Fold nepenek novekedesevel.

+az is egy letszamnovelo tenyezo, hogy manapsag mar ki merik mondani, bar nem mind meg mostsem.
De akik most mondjak ki azok sem most novelik a letszamukat, eddig is MASok voltak:)
A felvonulast en is kritikus szemmel nezem, mert manapsag mar nem beklyozzak ezert meg az ember, szal felesleges a hangosbemondoba mondaniuk, hogy: homi vagyok. Ezertsem olyan nagyletszamuak mar a felvonulasok/+a kopaszok miatt:(/

A tobbi viszont Kedves Bass.gitar:
Miert ne legyen joga hazasodni, gyermeket orokbefogadni es nevelni? Miert ne lehetnenek jogaik?
OK IS EMBEREK!!!!!!!
Ha valaki abbol a felallasbol indul ki, hogy mer ADAM+EVA, akkor az kapja, be es ne dumaljon:) Merhogy aki ilyen mesekben hisz a realis majombol-emberre szemlelettel szemben, annak sok gogyija nincs:)
Ha meg az a baj, hogy mas a sexulais beallitottsaga, ez meg olyan dolgog, minthogy egyik no szereti az oralis sexet, es le is nyeli, a masik meg irtozik a gondolattol is. Ergo minden ember mas.
Van kozvetlen meleg fiu ismerosom, senki /meg a szulei sem tudtak rola, 25 eves koraig, hogy a ferfiakhoz vonzodik. Kedves, helyes, intelligens, most Parizsban dolgozik. Egyutt el a baratjaval es boldogok, akarcsak mi a Parommal. ennyi nem tobb:)

Es most hosszu monologom vegen egy kis levezetes.
Ha azt nezzuk talan a melegek fognak minket megmenteni a Foldon!
Gondoljatok csak vegig: egyre tobb meleg***kisebb emberi szaporulat*** ergo kevesebb ember***maris megmenekultunk a tulnepesedestol:)

ooo viszont van egy faj ami nagyon szapoodik, ott viszont en ugy tudom kevesebb a meleg:( ej remelem nem ok ozonlik el a Foldet:))))

bass.gitár 2010.08.05. 08:20:29

Mindenkinek jó reggelt!

@Lewyke:

Az áldott jó szíved!
A heteroságról miért ne lehetne beszélni. Ma már mindenhol, naponta hallani róla.Melyik az az ember, vagy közösség, ahol valahogy ne kerüljön szóba! Valakivel csak humorosan lehet, van akinek ez a téma természetes. Akiknek pedig ez a fő téma, azokat csak sajnálom.

Bizonyos területekről pedig kipakolnám a homikat. Ez pedig az oktatás. Vagy nézd meg, ha a köztisztviselői életben vezetői szinten vannak, többen ki is használják! Nem tudja a legtöbb megállni, hogy ne éljen vissza a helyzetével. Ott van a művészek csapata. Még akkor is elutasítom, ha "csak megmutatják", hogy milyen, más embernek. U N D O R Í T Ó!!!
Nem tudsz meggyőzni! A napokban volt ezzel kapcsolatban egy vitám. Dunaújvárosban egy középiskolai tanárnő a tanítványaival "barátkozott". Éjszaka a volt tanítványát bökte meg az ablakon keresztül, miközben a másikkal már jól érezte magát! Mit keres az ilyen a pályán? De hidd el, ha vezetői poszton vannak bárhol, nem mind, de sok kihasználja a helyzetet! Ez pedig visszaélés! Ki meri ezt nyilvánosságra hozni? Ez megvan a heteroknál is, de ez szerintem nagyobb lelki megviseléssel jár! A pszichológia szerint is!!!
Nem érdekel, hogy nagy részük nem tesz semmi rosszat! Nem érdekel, hogy erről nem tehetnek, akkor is, gyerekek közeléből tűnjenek el! A közéletben nem kell lobogtatni, mert undort vált ki, szerintem nem csak bennem! Ezért különben zsarolhatók! E miatt nem valók vezetői posztra sem!

Dr. Körömlakk ® 2010.08.05. 08:33:06

belefojjak e a vitába e?
áááhh lókukit.
buzi vót buzi van buzi lesz
csak ne kérkedjenek vele, és ne akarjanak gyereket örökbefogadni stb... és az intim szférájukat szigorúan tarcsák a hálószobában, ha lehet.

bass.gitár 2010.08.05. 08:45:27

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!:

Jó reggelt KL!

Nyugodtan belefolyhatnál! Te tudnál a témáról humorosan írni. Nekem nem megy!
Egyébként nem fogadják el a libsik a kritikát. Egy beírás kapcsán kinyomozta az egyik a címemet, és kaptam egy kedvesen felszólító levelet, álljak le!

Ennyit a szólásszabadságról!

Dr. Körömlakk ® 2010.08.05. 08:51:08

@bass.gitár: móning
hát nemtom errő mit lehet vicceskenni, én annyira nemtok.
van még eggy másik téma, amiről szintúgy nemtok vicceskenni, csak habzik a szájam, és a kalasnyikov csak úgy pörög a kezembe, amér a Vászka nonsztop bazgat, és hejreigazít.
na jó, ez annyira nem fáj, míg nem tojják a képembe.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.08.07. 00:26:53

Milyen szép posztot rittyentett bobolysza a ps után. Művészúrnak tetszik lenni? Vagy csak sima homofób?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.07. 06:02:14

@Levéltáros:
a bölcsészkarra akartam menni, de már elmúlt

maradt a kommunikáció-média szak

nincs bajom a homikkal, nem vagyok homofób, csak amennyire a zsigereim diktálják

p.s és hiába udvarolsz, nem megyek a kigondoltamra próbaposztot írni

arra még nem vagytok felkészülve

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.07. 10:06:09

@Dr. Körömlakk ® - SZIA!: nem akarok vitázni,de akarjanak gyereket,sztem nem lesz nagy hátránya annak a gyereknek,akit egy meleg pár nevel fel...sőt,szinte 100 % hogy jobb élete lesz,értékesebb ember lesz mintha intézetben nőne fel.
amúgy nem tolerálom a homi kultúrát,de ők is emberek
én meg egy liberálbolsi,hogy ilyen véleményem van :-)
süti beállítások módosítása