globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Heti aktuális

2010.08.14. 08:00 Dr. Körömlakk ®

72 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr832217841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leginkább tejből 2010.08.14. 10:09:23

az idősekkel szemben tanúsított tiszteletlenség nem jópofa, ergo kurva édes anyját a készítőknek.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.14. 10:16:21

émmegezeket mindég utáltam
morgen

bass.gitár 2010.08.14. 10:45:47

Ha a Szigeten zajló életet így akarja kifigurázni ez a két szerencsétlen, legalább a korosztályokkal vigyáztak volna.
Óvodás korúaknak szánt mese?!
Mindegyik lökött, beképzelt alak. Levente Péter műsora élőben nem köti le a gyerekeket. Már lejárt lemez.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.14. 12:05:45

jaj de jot nosztalgiaztam:)
16 evesen az 1. Szigetes nyaramon lattam kivetiton:)))))
At is koltottuk a csajokkal a dalt az elejen: de ezt inkabb nem, mer durva lenne Nektek:)
Egyebkent csak, hogy tudjatok, ha lattam is orogebb korosztaly, nem igy bannak veluk a fiatalok. Pl ha aluljaroban talanak ilyet, Szigetezeskor leulnek beszelgetni, adnak kajat, megatobbi.
sot, ha szetszakadt nadragod, vagy elloptak a cuccod, kialtal a foutra a Szigeten es tarhaltal, kb 2 ora mulva osszejott az ara egy ujnak.
Szal tessek megengedni nekem, hogy kicsit vilagositsak!
Nem olyan szar a Sziget, mint ahogyan ezt egyesek hirdetik.
Ja volt regebben mas fajta, amikor meg nem volt uzlet, meg egyszalgitar megatobbi, de az elmult.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.14. 12:12:22

@bass.gitár: mondanek mast is, kemenyebbet, csak tekintettel vagyok a korra, jobban mondva, nem a korra/ez mekkora marhasag mar, hogy tiszteld a kort( bakker az elert dolgokat kell tisztelni, nem a kort)/ hanem a koztunk levo interface kapcsolatra.

DE HA IGENYE VAN VALAKINEK, CSAK SZOLJON, LEOLTOM EGY PILLANAT ALATT:)

bass.gitár 2010.08.14. 12:50:43

@Lewyke:

Töltsd le nyugodtan. Semmi vész, legfeljebb készítjük a vödröt.

Egyébként Vilmoskában csalódtam. Vagy neki is ilyen állati természete van?

leginkább tejből 2010.08.14. 13:55:46

ugy vicceltek, hogy nem veszitek észre, ez egy vicces paródia akar lenni. grilluszt és mókamikit összemondtírozták ezzel a förmedvénnyel.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.14. 14:05:05

@leginkább tejből: ja mer csak Te jottel ra erre asszed?:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ma 16 evesen is tudtam:)

Jaaaaj Szivi:)DDDDDDDDDDD

leginkább tejből 2010.08.14. 14:27:56

@Lewyke:

Isten haragja le fog sújtani ezekre a tiszteletlenekre!

"De ők az Isten követeit kigúnyolták, az ő beszédeit megvetették, és prófétáival gúnyt űztek; míglen az Úrnak haragja felgerjede az ő népe ellen, s többé nem vala segítség."

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.14. 14:42:39

@leginkább tejből: Szereplovallogatasra keszulsz a Ponyvaregeny cimu filmhez???:DDD

Ne legyel mar ilyen verkomoly:))))
Azt a Biblia nevu konyvet azer irtak, hogy penzt keressenek irasaik altal.
Ne legy mar naiv, hogy elhiszed, letezik Isten:DDDD

leginkább tejből 2010.08.14. 15:12:54

@Lewyke:

alapvető hiányosságaidat ne fitogtasd, némber!

javaslom descartes posztulátumainak mélybeható tanulmányozását!

leginkább tejből 2010.08.14. 15:19:32

@bobolysz@:

kisképű fasz!

de ezt már letárgyaltuk bazdmeg!

bass.gitár 2010.08.14. 15:30:05

@bobolysz@: @leginkább tejből:

Folytatnátok a csevelyt? Olyan jó olvasni!

Mindegyikünk tudja, hogy paródia. KL mindig szórakozik velünk. Mi pedig értékeljük a munkáját.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.14. 15:35:09

@leginkább tejből: na megbassza, hogy meg ennyit se tudok, ej hogy kapjam le a fejem es azzal focizzak a palyan!:(
Olyan vagy bazzeg, mint a hulye Bobszi, nagyzoskodik itt nehany idezettel:)

@bobolysz@: egyebkent mindkettotoknek szol, hogy basszatok meg mer annyival nem tisztelitek meg az irot, illetve minket, hogy kibasszatok az idezet moge a nevet!

Pont ugy csinaltok mint a Lengyelek itt: Ez lengyel kaja, ezt is a lengyelek talaltak ki, stb

bass.gitár 2010.08.14. 15:41:09

@Lewyke:

Te is jól beindultál!

@leginkább tejből:
Kértelek már, hogy valami pozitív, vidám dolgot idézz! Nem olvastad végig a könyveket? Vagy figyelmetlen voltál?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.14. 15:43:50

@bass.gitár: erre van beallva a szervezete:)))Marmint tecsisszajunak:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.14. 15:47:42

@bass.gitár: Szerintem van Neki szogeskorabcsa is:)))

bass.gitár 2010.08.14. 16:14:31

@Lewyke:

Á, ahhoz válogatós.)))
Vagy azért tanulja az idézeteket, mert közben mondogatja?! Igazad van, így lehet.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.14. 16:21:09

@bass.gitár: lehet, mer en is olvastam ezt a muvet, de nem tudnek idezni belolle, monjuk lehet szimplan csak hule vagyok:)

leginkább tejből 2010.08.14. 19:13:44

@Lewyke:

értékelem, hogy tájékozatlanságodat nem leplezed

bobolysz plazmát vág, én pedig osztom a kulturát!

members.iif.hu/visontay/ponticulus/rovatok/hidverok/desca.html

leginkább tejből 2010.08.14. 19:16:57

@bass.gitár:

emlékezeteim szerint a vidámság szó egyszer fordul elő a bibliában, hát legyen úgy, ahogy kérted:

1
Ímé az Úr megüresíti a földet és elpusztítja azt, és elfordítja színét és elszéleszti lakóit!
2
S olyan lesz a nép, mint a pap; a szolga, mint az ő ura; a szolgáló, mint asszonya; a vevő, mint az eladó; a kölcsönadó, mint a kölcsönkérő; a hitelező, mint az, a kinek hitelez;
3
Megüresíttetvén megüresíttetik a föld, és elpusztíttatván elpusztíttatik; mert az Úr szólá e beszédet.
4
Gyászol és megromol a föld, elhervad és megromol a földnek kereksége, elhervadnak a föld népének nagyjai.
5
A föld megfertőztetett lakosai alatt, mert áthágták a törvényeket, a rendelést megszegték, megtörték az örök szövetséget.
6
Ezért átok emészti meg a földet, és lakolnak a rajta lakók; ezért megégnek a földnek lakói, és kevés ember marad meg.
7
Gyászol a must, elhervad a szőlő, és sóhajtnak minden vidám szívűek.
8
Megszünt a dobok vidámsága, elcsöndesült az örvendők zajgása, a cziterának vídámsága megszünt.
9
Énekléssel nem isznak bort; keserű a részegítő ital az ívónak;
10
Rommá lőn az álnokság városa, bezároltatott minden ház, senki be nem mehet!
11
Az utczákon panaszkodás hallik a bor miatt; minden öröm alkonyra szállt, a föld vígassága elköltözött.
12
A városban csak pusztaság maradt és rommá zúzatott a kapu.
13
Mert így lesz a föld közepette, a népek között, mint az olajfa megrázásakor, mint mezgérléskor, midőn a szüre elmult.
14
Ők felemelik szavokat, ujjongnak, az Úr nagyságáért rivalgnak a tenger felől.
15
Ezért dícsérjétek az Urat keleten, a tenger szigetein az Úrnak, Izráel Istenének nevét.
16
A föld széléről énekeket hallánk: dicsőség az igaznak! S én mondék: végem van, végem van, jaj nékem! A hitetlenek hitetlenül cselekesznek és hitetlenséggel a hitetlenek hitetlenséget cselekesznek.
17
Rettegés, verem és tőr vár rád földnek lakója!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.14. 19:32:19

@leginkább tejből: mondom en Ponyvalegeny leszel:)
olvasni azer kell, hogy gazdagodjunk, vagy kikapcsolodjunk.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.14. 20:04:12

@Lewyke:
asse tudom miről beszélsz vazze

de a baj az hogy te se
kevesebb grass

@leginkább tejből:
a bibliával kérkedni több mint perverz

azt mondani meg hogy : "...emlékezeteim szerint a vidámság szó egyszer fordul elő a bibliában..." több mint pimaszság
és csal ijen levikék veszik be, akik asziszik a biblia megtanulható negyven alatt

helyesebb lenne így: "...a digitalizált biblia keresője szerint..."

Hacsak nem te őrződ Éli könyvét.
port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=107518
Ezesetben viszont kisztihand.

_nyuszi_ 2010.08.14. 20:10:50

ez mekkora lükeség...
viszont alaposan sarkít a cucc.
szegény uram mostan szopik a szigeten. ő van kint helyettem Tankcsapdán, hihihi.
mondtam neki, hogy ha talizik a Lukács Lacival, kérjen autogramot. mondta, jó, de kiaz?
jajjj, nekem...

leginkább tejből 2010.08.14. 20:18:08

@márnyuszi.:

szigetre menni bűnös cselekedet!

leginkább tejből 2010.08.14. 20:20:25

@bobolysz@:

márpedig én emlékeztem arra, hogy egyszer rákerestem kíváncsiságból, és ott lehet megtalálni!

nem mindenki bíbelődik plazmaágyúval, de nemám!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.14. 21:11:48

@telekino:
gépész vagyok te majom

@márnyuszi.:
lennék én is sörárus a szigeten, főleg tankcsapdán
egyet a kuncsaftnak, kettőt bobeknek:-)

@leginkább tejből: ilyen lócafingókat nem engednek ám a plazma közelébe

tegnap megcsináltam a programokat, ma hívott a főnök, hogy valami gáz van velük

mondtam én, hogy nem szabadott volna mégsem

leginkább tejből 2010.08.14. 21:17:56

@márnyuszi.:

akkor munkássága szent áldozat!

borzasztó lehet ott, szörnyű kínokat állhat ki szegény!

bass.gitár 2010.08.14. 21:25:54

@leginkább tejből:

A Biblia idézeteidben a 7.pontban a keresett szó, remek munka! De a 9. pont igazolja az antialkoholizmus szükségességét. Kösz az igazolást!

Azt, hogy a matematika a legfontosabb tárgy igazolja Descartes filozófiája. A geometria segítségével igazolja a tudományok elveit, deduktív módszereket használva.
Az analitikus geometriát teremtette meg, ezzel utat nyit a differenciálszámítás felé. Újra tanítjuk, érettségi anyag.

_nyuszi_ 2010.08.14. 21:34:32

@bobolysz@:
ő a toi-toi wc-ket kezeli, oszt mára lett beosztva, szegény :(

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.14. 21:35:37

@bass.gitár:
egyet tanujj meg te kezdő: inni muszáj

ja, meg még egyet: minden tudomány annyit ér, amennyi matematika van benne

ellenvetés: a matematika mindere jó, a leghülyébb matematikai ökörséggel bebizonyítható akármelyik másik ökörség

pl.: ha azt állítom:kétszer kettő egyenlő öttel, ebből levezethető, hogy én vagyok a római pápa
ha a részletes levezetés is érdekel, csak szólj

bass.gitár 2010.08.14. 21:36:24

@bobolysz@:

Engem oktat a Biblia idézeteivel. Nem zavar.
De jöhetnek tőle az Újszövetségből idézetek. Hátha eszébe jut, van aki keresztény.
Igaz, kell az Ószövetséget ismerni.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.14. 21:37:32

@márnyuszi.:
vécésbácsi!!

szegééééény???!!!!!!!

ma van az ájro mééééden!!!!!!

kurvaélet, hogy én mér nem vagyok ott?!!!

bass.gitár 2010.08.14. 21:40:10

@bobolysz@:

Baj, ha megvagyok pia nélkül? Oda szoktam adni másoknak a részemet minden murin.

A bizonyítás viszont érdekel!

bass.gitár 2010.08.14. 21:43:56

@márnyuszi.:

A WC-s bácsi féle szereppel miért szívatod a népet?
Jó program van ma.

_nyuszi_ 2010.08.14. 21:46:59

@bobolysz@:
ja. én meg a wécésnéni vagyok.
mindketten többnyire mások szarát takarítjuk.

kéne ma inni vagy szívni, vagy zenét bömböltetni, vagy valami.
na kezdjük a zenével:
www.youtube.com/watch?v=Yl8EG00UzXE

leginkább tejből 2010.08.14. 21:50:24

@bass.gitár:

zsidó vérem nem engedi, hogy az újszövetség kétes soraira hivatkozzak!

én Isten létezésének végső bizonyítékát a térben forgatott logaritmukus függvények imprópruis intergrálásában látom, bár a fraktálanalízis is észveszejtő mélységeket nyit meg, és rávezet: a világ tervezett

leginkább tejből 2010.08.14. 21:51:01

@márnyuszi.:

nana, a narkó az ördög eszköze!

leginkább tejből 2010.08.14. 21:51:45

@bass.gitár:

amúgy felhívom figyelmedet a citált tanulmány ötös számú posztulátumára!

_nyuszi_ 2010.08.14. 21:51:57

@leginkább tejből:
na, fiam, inkább te is igyál valamit. :)

_nyuszi_ 2010.08.14. 21:58:41

@leginkább tejből:
igen, pont azt szeretném ma este, hogy az ördög hálózzon be és vegye el a lelkem és nyomorítson meg.

bass.gitár 2010.08.14. 22:08:08

@leginkább tejből:

A manóba, azt hittem, hogy hit gyülis vagy. Több izraelita átsétált közéjük.
Nyugodtan olvashatod az Újszövetséget. Tanulj!

Örök pesszimista nézet! Az, hogy hova kerülsz, mit hoz a jövő nem te döntöd el. Ha a világ vége felé kacsingatsz, hol van belőled az Istenben való HIT?

És a megbocsájtás?

bass.gitár 2010.08.14. 22:10:46

@márnyuszi.:

A pénteki hivatalos ügyek intézése óta nem voltál sehol, még véletlenül sem kukkantottál be az oldalra.
Jól eltűntél.
Most meghallgatom a Tankcsapdás számot. De régen hallgattam tőlük valamit is.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.14. 22:13:53

@márnyuszi.:
nyújj (nyúl) magadhoz:-)

@bass.gitár:
na. figyelem, matematikai levezetés következik
a hit megingatására alkalmas sorok következnek

alapállítás: kétszer kettő egyenyő öttel
ezt mondhatjuk úgy is, nyégy egyenlő öttel
mindkét oldalról elveszünk hármat
eredmény: egy egyenlő kettővel
az egyenlőség szimmetriája miatt mondható: kettő egyenlő eggyel

na mármost a másik állítás: én vagyok a római pápa

a római pápa és én az kettő, de a kettő egyenlő eggyel

tehát én vagyok a római pápa

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.14. 22:15:24

@bass.gitár:
az igazi különbség köztem és a pápa között, hogy én nem vagyok pedofil

bár lehet, hogy ő sem az, csak türelmetlen

_nyuszi_ 2010.08.14. 22:19:20

@bass.gitár:
azért rídonliztam, csak nem volt időm , vagy aludtam. sokat. egész héten 5 körül keltem.

kocsi matrica elintézve,
főztem borsólevest,
kelkáposztefőzeléket,
csináltam ajvárt,
tonhalkrémet,
langallót,

kimostam kb 8-9 adag ruhát,
a kertésszel alakítgattam a kertet,
bevásároltam hétvégére,
kiolvastam a bibliát

hát ezért....

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.14. 22:21:18

@márnyuszi.:
:-)))))))))))

fasza

p.s. mi a picsa az ajvár?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.14. 22:24:48

na isten belétek, legyetek opcénok, holnap ellenőrzöm

@bass.gitár:
te meg húzd ki a neonkeresztet a konnektorból és tedd el holnapra

nézd inkább a hullócsillagokat
isteni látvány

bass.gitár 2010.08.14. 22:30:51

@bobolysz@:

Remek a bizonyítás!

Később majd nézem a csillagokat. Kívánok szépeket. Hátha bejön valami.

bass.gitár 2010.08.14. 22:33:56

@márnyuszi.:

Egy hónapra való munka.

Amikor éhes vagyok, és nézegetem az újságokban a kész ételek képeit eszembe jut, hogy tudnád átalakítani egyszerűbbre. És tejtermék nélkülire.

bass.gitár 2010.08.14. 22:36:23

@márnyuszi.:

Hova tűnt a beírásom.

Nyuszi! Ne vidd túlzásba.
Az éhes emberekre gondolj. Azokra, akik nem konyhaművészek. Recepteket tejtermékek nélkül. Hol vannak?

_nyuszi_ 2010.08.14. 22:44:05

@bass.gitár:
a langallón kívül egyikben sincs tejtermék.
és még holnap is főzök,ill.sütök. csirkecombokat gyros fűszerben, zacsiban, hozzá cacikivel leöntött salátát.
családtagjaim hétvégén állandóan félnek,hogy éhen halnak.

bass.gitár 2010.08.14. 23:16:10

@márnyuszi.:

Kösz. Át kell tanulmányozni. Úgy unom az egyhangú ételt. Zacskóban itt is sül a csirke vagy a csirkecomb. Mellé a rizs, vagy krumpli.
Holnap húsgombóc leves.

De, ha többen vagyunk a többiek már unják az ételkínálatot. Vagy külön kell készíteni a többieknek valamit. Az plusz sütés-főzés. A maradékkal nem lehet kezdeni semmit. Kiszámítani pedig nem lehet, miből, mennyi fog fogyni.
Nehéz a konyhaművészet.

bass.gitár 2010.08.14. 23:25:19

@márnyuszi.:

Tudod ki főzne a házilag készített ajvár mellé valamit. Olyan gusztusos a képe. Megpirítanám a zsemlét, rákenném és zsupsz, már ott sem lenne.

És nincs benne tartósítószer. Ez külön érdem.

_nyuszi_ 2010.08.14. 23:44:16

@bass.gitár:
grillezett, vagy sült husi mellé jó. ma vettem ki a dunsztból, bazi finom lett.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.14. 23:56:55

kuggyetek nekem griiiiiiiiizt!
egy kartonnal, mer itt nem talalok!

kajalas: tegnap elott sutottem langost, mondom az egyik angol csakonak, hogy ha kesz, megkostolja?
/szakacs a draga/
mondja ok. Felvittem Neki tejfolosen sajtosan, mondtm neki, nyugi nem halsz meg tole:)
es kertem, hogy masnap mondjon velemenyt.

Viszont elkovettem egy hibat, ici-picit, de tenyleg nagyon picit megsoztam.
Namost azota nem lattam a csakot!
Asszem kinyirtam a soval:(

_nyuszi_ 2010.08.15. 00:15:50

@Lewyke:
írjad meg a címedet a teraszon, kűdök...

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.15. 08:01:10

@Lewyke:
megsóztad mi?

attól a füves lángostól a csávó két hétig rajta lesz a szeren, és a trafalgar téren hengerbucskázik vigyorogva

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.15. 08:04:55

@Lewyke:
szerintem akkorák a szemei, mint a londonáj

Dr. Körömlakk ® 2010.08.15. 10:42:33

hapci
őjbazzeg mit össze tuttok kiakanni egy ijen ártalmatlan baromságon...
bezzeg az uccára huggyolás senkiccse zavar mi?
hálátalan nésség.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 13:24:17

@bobolysz@: hule vagy maj gondolod pocsekolnam:)
meg amugy meg en nem is ilyeneket:))))

Dr. Körömlakk ® 2010.08.15. 13:44:27

@Lewyke: én se. de azokat kén főrugni bazz.

ashole->pisi->igazságosztó papa

ezér ütném ezeket a fostaligákat...
süti beállítások módosítása