globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Hogyan menjünk mások idegeire

2010.08.15. 12:00 ©sumpika©

 

45 komment

Címkék: idióta videjócsipp aberáltos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr732218342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 12:57:34

Ez be jo!!!!!!!!!!!!!!!:)))))))
Gratulalok Csumpika Szivem!!! Ugyi vagy:)

Es lattatok, megalltak az autok! Es nem verte meg senki, meg csaka kezuket sem lobaltak!

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 13:29:06

én megvertem volna
mert nem átkelésre hanem bosszantásra használta a z átkelőt

Dr. Körömlakk ® 2010.08.15. 13:40:45

@telekino: higgaggy Kollega! a sutka mindig jól jön. ezért jó az MKKP is.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 13:47:36

@Dr. Körömlakk ®: ez azé nem ugyanaz
de ettől függetlenül higgadt vok :-)

bass.gitár 2010.08.15. 15:33:51

@sumpik@ kösz, hogy feltetted.

@telekino:
Hol van részedről a másik megértése?
Olyan kedvesen csúszkált. Senkinek nem ártott.

Szeretem az ötletes, humoros dolgokat. Oskolában is megnézem.

_nyuszi_ 2010.08.15. 15:36:45

beírtam valamit, nem fogom megismételni.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 15:44:05

@bass.gitár: ha spec siettél volna valahová(mármint te lettél vóna az egyik ótós) biztos idegesített volna ez a performansz :-)

leginkább tejből 2010.08.15. 15:59:59

ahogy a csiga lefekszik, kövér gáz. hadd ropogjon keze-lába csontja!

bass.gitár 2010.08.15. 16:07:53

@telekino:
Engem az autósok szoktak felmérgesíteni. Annyi van belőlük, hogy alig tudok átmenni a másik oldalra. És az orrom alá pöfögnek.
Mégsem csinálok velük semmit. Csigavér!!!

@leginkább tejből:
Már megint gonoszkodsz!
Hol van az empátia részedről?

bass.gitár 2010.08.15. 16:10:20

Elvesznek a beírások!!

@telekino:
Ha megyek gyalog, és alig tudok átmenni a másik oldalra a sok autótól, akkor rugdossam meg őket?
Nem szoktam, olyan jó szívem van. Csigavér!

bass.gitár 2010.08.15. 16:11:18

@márnyuszi.:

Hol van a megértésed és az áldott jó szíved?

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 16:18:09

@bass.gitár: :-) tőlem rugdoshatod,engem nem zavar
amit én ehhez hozzáfűztem,hogy nem ott van a helye a performansznak ,+nem reneeltetésszerűen hasznájja a zebrát ennyi
és nem emlékeszem hol is akartam belerúgni bárkibe??(nem mintha nem lett vóna még rá precedens,de asszem most ez nem forgott fent)
annyira nyugott vok most,hogy még szörcs (tejesember) kommentje sem váltja ki belőlem az ingerületet a csatlakozásra remekbeszabott és lényegretörő kommentyéhő

bass.gitár 2010.08.15. 16:20:55

@telekino:

Igazad van, bocs.
Ez egy egyszeri, egyszerű polgárpukkasztó poén csiga részéről.
Angliában senki nem dudált. Szép, nyugodtan várt mindenki a sorára.

leginkább tejből 2010.08.15. 16:25:08

@bass.gitár:

sajnálom, a KRESZ több pontját is megsérti, ráadásul kisiklik a látómezőmön.

valószínű finoman megindulnék felé, egyből tudná merre hány méter. ha nem, akkor pedig megpöckölném a házát.

ez az átlagember jóhíszeműségével és béketűrésével való visszaélés, többszörös szabálysértés, ergo égbekiáltó bűn!

_nyuszi_ 2010.08.15. 16:33:03

@bass.gitár:
jesszusom, asszony! én, meg az áldott jó szív?

én alapvetően egy gonosz mizantróp vérnyúl vagyok!
a munkatársaim hetente háromszor sírnak miattam, minden ügyfél méltányossági kérelmét elutasítom,
a szomszédok, befutnak a házba, ha végigmegyek az utcán.
a csigákat meg különösen utálom. tegnap tele volt a kert velük az eső után, négykézláb másztam végig, és egy kalapáccsal vertem szét őket.

bass.gitár 2010.08.15. 16:39:54

@telekino:
Tudom, reggel még verekedtél volna. De jól telt eddig a napod, most nyugodt vagy. Egyébként sem kötözködsz.

@leginkább tejből:
Szemésznél voltál már? Hogy kaphattál jogsit. Hány cm fölöttiek mehetnek át előtted?

@márnyuszi.: Nem hiszem, mert akkor már puskacső elé kerültél volna. Miért nem küldted el a csigákat a franciáknak? Náluk hiány van.

_nyuszi_ 2010.08.15. 16:46:08

@bass.gitár:
nem gondolod, hogy pénzt adok,arra, hogy a nyálas francia köcsögök jól érezzék magukat?

bass.gitár 2010.08.15. 16:51:45

Már tanulnak a gyalogosok így közlekedni:

www.youtube.com.watch?v=dhwxDsW_CQ&feature=related

@márnyuszi.:
Egy jó kirándulással összekötött csigaszedési akció.
De kipróbálhatod valamelyik receptjüket. Biztos örök emlék lesz!

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 17:18:05

@márnyuszi.: azé én csipázom magácskát(me segített posztyot csináni :-) ) tőlem lehecc mag lucifer is

@bass.gitár: csiga nem finom,ez tény(na jó,nekem nem jön be,ez is tény)

_nyuszi_ 2010.08.15. 18:24:06

én már kóstoltam. borzalmas.

bass.gitár 2010.08.15. 19:54:04

@Dr. Körömlakk ®:

Köszönöm Dr Körömlakk!
Egyszerűen nem látják a humort.

bass.gitár 2010.08.15. 19:56:08

@márnyuszi.:

Akkor egyél békát. Az nem volt a kertben?

_nyuszi_ 2010.08.15. 21:35:12

@telekino:
ez:
K üzenete:
van fönt vaterán fehérnemű
*ki az a fasz, aki használtat vesz?:D
G üzenete:
*vmi perverz aki a fejére húzza szagolgatja és táncol közben
*mennyi amugy?

Rosszindulatú Vászka 2010.08.15. 21:42:58

Sztem ez egy tejjesen patent vicc. A nálunk szerencsésebb kultúrközegű oraszágokba a zebra+tgyalogos kombó szent. Nomeg ott tisztelik a bolondokat. Szal ez semmiképpen senem agressziókeltő bohóctréfa.

Ojan alapon, hogy a csigát elütni, akkormár a járókeretes mamintiket meg a kaljla kisdedeket is. Ahogy én tapasztaltam, hiába bénázik a nyugger, mikor a lámpája már piros, a sok autós szépen türelmesen kivárja. És ez így van jól. No nem itten minálunk.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 21:45:35

Gyerekek piece and love!

Ilyet Magyarban senki nem merne megtenni, mer pont ezer az agresszioert.
A ugyse ertitek:))))))
Annyira happy vagyok:) Mer itt mas nem lehetsz:)
meseljek?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 21:46:48

bakker meteres kurzor van az oldal szelen:)))))

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 21:50:31

@Rosszindulatú Vászka: pedig pont ennel az atkelonel csak egy lampaburas oszlop van, nincs piros lapma az autoknak sem, csak egyszeruen megallanak, mer ha csak megsimogatjak is a kocsi elejevel a jarokelot, nem penzbirsag, hanem borton.

Es amugy is, asszem egy kis nevetes kijar a kedves autosoknak is:)
Gondold el mesz haza a melobol es tortenik egy ilyen:)
Melyiket valasztod? Jol szorakozol vagy hirigelsz????
Gondolkodj!:)))

_nyuszi_ 2010.08.15. 22:08:34

@Lewyke:
@Rosszindulatú Vászka:

nem a gyalogos-autós kérdéssel van problémám, tudom én, hogy ezen a téren (is) sültparaszt ország vagyunk, hanem ezzel a csigacsókával. a Comedy-s Remi jut eszembe róla, aki egy ótvar bunkó.

Rosszindulatú Vászka 2010.08.15. 22:17:38

@márnyuszi.: a Remy azér vices, mer kapja is, nemcsak aggya. Bár engemet is úntat. Az első kettőn még derültem.

A csigás úgy meg azér mókás, mer a nálunk kevésbé frusztráltabb közegbe csak egy érdekes momentum, amit otthon el lehet mesélni vacsi közbe max. három szóba. Nem is ér többet. Ebbe a poén nekem, hogy nem bántották és megállták szó nélkül. Bár valszeg megrendezett poén, mióta a Gáj Ricsi stábját megbökték ríl autófeltörés közbe, ezek műpoénok mind.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 22:22:38

@Rosszindulatú Vászka: na ma majnam dicsertem eleslatasat:))))
Mondom majnem:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 22:25:17

ebben az orszagban a leggyakoribb szavak a sorry and the please and, thanks!
so.....

_nyuszi_ 2010.08.15. 22:33:10

márnyuszi. 2010.08.15. 22:32:16
@Lewyke:
ja, közben meg az annyukkal hálnak, és lovaggá ütik mick jaggert, meg elton johnt.

jusson eszedbe, asszony, hogy nem véletlenül élnek szigeten!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.15. 22:48:18

@márnyuszi.: ja mer ott nem van ilyen? meg ott nincsenek celepek delejezve?
Meg kik kapnak ma komoly dijakat? SP.
Akkor mar inkabb itt:)

_nyuszi_ 2010.08.15. 22:51:10

@Lewyke:
de itt legalább elütik azt, aki hülye! :)))

Dr. Körömlakk ® 2010.08.16. 08:30:46

látom nincs konszenzus...
én mindenesetre a csigákkal vagyok.

jonnglenn 2010.08.16. 09:03:08

hát én asszem ety közepes kerékkulccsal simán agyonvertem vóna
a puhatestü annyával szórakozzon a csúcsforgalomban

Szegeden mindig kábé ezt éreszem
ottan mindenki kaszkadőr de legalábbis asztat hiszi hogy biciklicsengővel felborit ety lassító kéttonnás telekjárót vagy dzsedilovagok és a zerőt használva maj puszta nézéssel mekbasszák a fizikát

jonnglenn 2010.08.16. 09:19:43

de ha a plebset vidámíttya a jelmezes felvonulás akkor a csomaktartóból előkapnám a zeseményre felkészített gójajelmezemet és a vidámhangulat fokozása végett a nyitnék a házán meg a gerincén ety harmincnegyven centis hézagot

eznem a remiféle hekk hanem szimpla parasztság

vót ety másik amikor kábé harminc emberke fojamatsonan mint a szovjetbarakk a reggelitornához etymásután ment át a zebrán odavissza vaty tíszpercig

a zelső kéthárom forduló még akár vicces is lehetett mer megmososjoktatott de asztán azér csak előgyütt belűlem a za négyizé

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.16. 09:31:56

szerintem, aki a kocsiban ült, szépen nevetett a z egészen
én bisztos beszartam volna a röhögéstől

ellenben ha a feleségemet viszem szülni például, akkor az ijen puhatestűek faszulnak!

akkor egyébként mások is remeghetnek

úgy nézem itt senki sem vitte szülni a feleségét
és mosolyogtak szépen szerintem

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.16. 09:32:53

én aszondom,hogy nem kéne magunkat(ungarise betyárokat)fikáznunk
igen,itt is lehetne iet csinálni(de nem ajánlott)
és ott is van oan ember aki simán pofánbaszná a szemtelen csúszómászóját
aztnemértem mér kell magunkat szarabbnak beállítanunk mint amilyenek vunk???

amúgy meg morgen és mégeccer mondom,ez a csigás farok szarjon sünt!

spájdernecc 2010.08.16. 09:39:56

a hétvégén kétszer padkáztam a dzsedájok miatt...
Veszprém meg Zirc között egy ezeréves pólóval hitte azt a fazon, hogy végre sikerül neki a hipertérugrás, tegnap meg a nyolcvaegyesen egy hazatérő szerb akart fölöttem előzni...
ha a csajok nincsenek a kocsiban, tán még röhögtem is volna

Dr. Körömlakk ® 2010.08.16. 09:50:46

a csigával vagyok. a csigával vagyok. a csigával vagyok. a csigával vagyok. a csigával vagyok. a csigával vagyok.
süti beállítások módosítása