globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Mai dizájnrovatunkban...

2010.08.19. 15:23 leginkább tejből

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr642230662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.19. 15:41:22

a kekszparna vitte a fodijat, monjuk a del legcsapo se kutya:)))

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.19. 17:26:10

Kérek olyan kexes párnát azonnal, de azok a végbélkúpok is nagyon tetszenek!
A többi is klafa, szóval nemsokára itt a karácsony, ha értitek mire gondolok... (sok ajándék -> nekem!)
:)))))))))))

_nyuszi_ 2010.08.19. 18:33:50

a léccsapó nagyon klafa!

Friedmann Juci 2010.08.19. 20:48:30

inkább egy lájv kontrol-zé gombot akarok!

Rosszindulatú Vászka 2010.08.19. 20:51:58

@Friedmann Juci: a websoppomba akciós a fluxuskondenzátor. Nemsoká fogom megnyitni a Marson.

spájdernecc 2010.08.19. 20:59:40

hát ti nem szörpöltök valahol?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.19. 21:03:56

csippketerrítőőőő

hofi jutott eszembe

tökk szabad aszociáció

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.19. 21:04:52

szeretem hofit

sírtam, amikor meghalt

de meghalt-e?

p.s ez olyan basgitáros volt

spájdernecc 2010.08.19. 21:08:21

a cipőjavítós szilvesztere miatt évekig inyoráltam
de megbocsájtottam neki
legyen neki könnyű a föld

Rosszindulatú Vászka 2010.08.19. 21:09:51

@spájdernecc: nem. Beemóztam, meg küldetésbe is voltam, szal hazasöpörtem depizni. De te meg még szalmaözvegy vagy úgy látom. Na sebaj, legalább erőt veszek magamon és mekkeresem neked a vaszolit.

spájdernecc 2010.08.19. 21:11:24

ráér
inkább nyiss egy sört
virtuálkorcsma
itt steffl

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.19. 21:15:35

@spájdernecc: @Rosszindulatú Vászka:
cvejgelt

baszgitár leszek tőle

p.s. szerintem baszgitár nem létezik
igazából az a szörcsi

spájdernecc 2010.08.19. 21:17:03

túl fennkölt, és nem elég sznob :))

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.19. 21:27:45

@spájdernecc:
engem nem ver át

bisztos vagyok benne

szalma vagyol spájdi?

@Rosszindulatú Vászka:
lógsz a buliból
tiz másodperc pitstop bünti

spájdernecc 2010.08.19. 21:29:41

nem hiszem, de legyen neked :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.19. 21:29:59

@spájdernecc:
fennkölt! ezt a szót kerestem napok óta

öregszem, és hülyülök

kurva büszke voltam a szókincsemre régebben
és a szókincsen slagfertig is volt , nemcsak széles
mosmeg néhaa sirni tunnék, mer nem jut eszembe a megfelelő szó, amit pedig ismerek, és használok

télleg öregszek?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.19. 21:30:39

alchejmer basszameg

mennyi lehet még hátra

spájdernecc 2010.08.19. 21:31:47

vígasztaljon, hogy nem fulladnak unalomba a dolgaid :))

_nyuszi_ 2010.08.19. 21:31:52

helló fiúk, beszállhatok?
gösserem van.

spájdernecc 2010.08.19. 21:34:09

csak ha hozol valami idegsejtzsíroldót is, és szépen viselkedsz:)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.19. 21:34:22

@márnyuszi.:
cvejgelt, ha szabad említenem nochmal
bitte probieren

nem pénzér, csak apóspajtástól

jóféle

üt mint az ipari áram

egésség nyulambulam!

spájdernecc 2010.08.19. 21:36:20

apósod környékbeli termelő?

_nyuszi_ 2010.08.19. 21:39:22

egészségetekre!

nekem ma már nincs is agyam. kioldódott napközben.úgyhogy, tuti jó leszek.

aztán tecsó. és mi nem volt 'gusztus 20 alkalmából?
kenyér. és ezt minden évben eljátsszuk.

spájdernecc 2010.08.19. 21:40:48

kedvenc kisboltom holnap is nyitva lesz
helyi kenyér
nem fölfújt

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.19. 21:41:18

@spájdernecc:
szexárdi ős

Már ha aztán bor: legyen bor,
Hegyi bor, ne szilvalé!
Még a vízből is csak az a jó,
Mely hegyekből zúg elé!

A lapályra béka menjen,
Igya meg a bűzös tavát;
Hegyre hág fel a szegszárdi,
Onnan hozza tűzborát.

Béla király idejében
Még magyar volt a magyar;
Most ezerfelé szakadva,
Tudja isten mit akar!

Még a bort sem issza most úgy,
Mint az ősök idején;
Sört iszik vagy kávélével
Töltözik most ifjú, vén.

Mint a legszebb kék leányszem,
Mint a nyájas, őszi ég,
A szegszárdi szőlőfürtnek
Szeme olyan tiszta kék;

S hogyha már szőlőkorában
Ily varázsjátékot űz:
Hogy ne volna hát borában
Hogy ne volna égi tűz!

De borunkhoz hűk vagyunk mi,
S hűk legyünk szegszárdiak!
Míg fölöttünk
Sorhegyek virítanak,

Melyeket ha csúcsra szednénk,
Égig érne Bartinánk
S mi az égi csillagokkal
Poharat koccintanánk.

Töltsd pohárba, és csodát látsz!
Színe mint a bikavér,
S mégis a gyöngy, mely belőle
Fölragyog, mint hó, fehér.

És a tőke, melyen termett
Nemde, oly zöld, mint a rét?
Hol leled föl szebben együtt
Szép hazánk háromszínét?

Ide hát, te bazsarózsa!
Poharunkba, bikavér!
Hadd igyuk az áldomást meg,
Legelőbb is magadér!

Jó barátért másod ízben,
Szép leányért azután,
Ki e háromért nem érez,
Kutyafejű, vad pogány!

Ha sürűn tölt a szegszárdi,
Hát ne bánja senki se!
Mert hazája színeivel
Honszerelmét szíjja be!

Ha szegszárdi borral élne
Minden ember, mint te s én;
Nem rágódnék annyi hernyó
Nemzetünk szent törzsökén.

S most le, társak, a kalappal,
Végre hagytuk a javát:
Isten éltesse hazánkat
A dicső magyar hazát,

Melybe mint gyűrűbe minden
Hazafit befoglalunk,
Folyjon érte, hogy ha vér kell!
Mint foly érte itt borunk.

Már apáink ős korában
Hét országra szólt e bor:
Mert különben hegytövén nem
Épült volna kolostor…

Béla a dicső király is
Itt szűrt legjobb borokat,
Kit ma még minden tavasszal
Minden tőke megsirat.

Folyjon a bor, folyjon a vér,
Hol dicsőség folynia!
Volt, van és leszen Szegszárdnak
Még elég hazafia!

Volt, van és leszen Szegszárdnak
Míg le nem dől Bartina,
Mellyel honját felköszöntse,
Egy pohárka jó bora.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.19. 21:49:31

tervezünk sütni tárcsán a hosszú hétvégén

mentünk beszerezni husokat
tarját, csülköt vettünk egyhelyen

bemegyünk egy másik hentesboltba:
jónapot, csirkeszárnyak kérek két kilót

-Mégis, miből?!!!Csonto csirkemell, filézett csirkemell.
(én csak annyit értettem, csirkemell ijen olyan)
-nem, csirkeszárnyat kérek két kilót
-mégis miből!!!!????

-jaaaaaaaaa! viszlát ide se jövök többet (mongya a feleségem, jó kökölyszi)

másik hentesbolt két percen belül:
-jónapot!
-jónapot!
-két iló csirkeszárnyat kérek
-sajnos elfogyott
-látod, kökesz, igy kell ezt csinálni! ha elfogyott,lehet azt kulturáltan is közölni a vevővel.Képzelje most jövünk egy hentesboltból, ahol bunkó volt az eladó. (elmondom neki a sztorit)
onnnatól majd kinyalja a seggünket
vettem is nála két kiló vastag husos oldalast
az is jó a tárcsára:-)
minden hentesnél ezzel a sztorival fogok nyitni ezután:-)

_nyuszi_ 2010.08.19. 21:50:10

@spájdernecc:
jaja. nálunk is. hazafelé oda is beugrottam, Imre 'bá mondta, hogy reggel lesz friss.
csakhát sokmindent kellett vennem.
holnap spenót lesz! :)))

_nyuszi_ 2010.08.19. 21:54:33

@spájdernecc:
óh, pont jó mára! :)

@bobolysz@:
az a helyzet, hogy nem igazán vagyok boros, max vörös néha, és max villányi. azt meg bírom inni. selymes...

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.19. 21:56:14

@márnyuszi.:
ja, spenót:-)

szal zőlcség:-)

engem egyépként pistának hínak

a gratulációkat holnaptól a szerk.be várom

pusszantás drágáim

jóccak

@spájdernecc:
jó zene
szeretem az öreg enbereket, mer öreg zenéket lájkolnak:-)

_nyuszi_ 2010.08.19. 21:57:19

@bobolysz@:
mikor elköltöztünk, ott maradt a tárcsa a régi háznál. visszamentem érte, aszongya az új tulaj, hogy kidobta, azt hitte, valami vacak ócskavas.

_nyuszi_ 2010.08.19. 21:58:42

@bobolysz@:
akkor te nem karácsonyi Pista vagy! :)))

Friedmann Juci 2010.08.19. 22:00:15

@Rosszindulatú Vászka: én is hamarosan nyitom a webshopom. dizájn alapú lesz. majd megsúgom priviben. de az snassz lesz, mert csak itt lesz a földön. nincs kedvem űrutazni.

spájdernecc 2010.08.19. 22:02:15

öreg az országút
tapasztalatgazdag:)
ha tolna, akkor az öreg Lehmann dúzsi merlot-ja
Villányból meg Ősiék
a zöme viszont túlértékelt iparosmunka

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.08.19. 22:04:19

@márnyuszi.:
az apósom kékfrankos cvejgeltje vörös, és nagyon sejmes

csipáznád

majd eccer összehozzuk
(de ha löksz egy cimet a teraszon, postázom az ampullát, lájkolni fogod)

ez érvényes bárkire a teraszosok közül:-)

én alapból sörös volnék, de mióta benősültem, minőségi borot találtam
(mongyuk az ottakringert nem dobtam el érte, csak nem tudom megfizetni:-( )

_nyuszi_ 2010.08.19. 22:16:08

@spájdernecc:
az árak miatt nem kóstoltam végig,de az öreg Tiffán pincéjében voltam pár éve egy esküvőn. na az kurvajó bor volt. persze a boltban nem tudom megfizetni, de az kedvemre való volt.
süti beállítások módosítása