globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

A Világuniverzum legnagyobb macskatartói

2010.08.29. 12:19 Rosszindulatú Vászka

P. K. Dick (1928-1982)

Ha tudnám, mi az a hallucináció, akor tudnám, mi az a valóság. Elég behatóan foglalkoztam a témával, és állítom, hogy lehetetlen hallucinálni; ez ellentmond mindenféle értelemnek és a józan paraszti észnek. Akik azt állítják,hogy volt benne részük, valószínűleg hazudnak. (Amúgy nekem párszor volt benne részem.)

Anyám úgy mutatja ki az irántam érzett szeretetét, hogy kivagdos különböző újságcikkeket, amiket aztán nekem ad. Ezekből kiolvashatom, hogy a nyugtatók, amiket szedek, maradandó agykárosodást okoznak. Nincs is szebb az anyai szeretetnél.

 

6 komment

Címkék: kult kultúra művelőggyé

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr922255658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2010.08.29. 17:19:23

ezt a hazudós Dicket nem ismerem, de utánanézek... mindenesetre, ha macskás, akkor rosszember nem lehet!

Dr. Körömlakk ® 2010.08.29. 20:50:13

ez má vót faszombatba, és akkor is aszittem, hogy a marlobrandóóóó.

_nyuszi_ 2010.08.29. 21:12:14

az ő irásából készült a
-A szárnyas fejvadász,
-Az emlékmás,
-A Különvélemény

kicsit pszihó a csóka, de legalább nem unalmas..

T
tanár úr kérem, készültem! :)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.08.30. 18:17:06

Minden könyve megvan, nem is kell többet mondanom.
süti beállítások módosítása