globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

miből lesz a cserebogár, avagy pénz beszél...

2010.08.29. 07:00 _nyuszi_

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 komment

Címkék: bulvár

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr92255458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2010.08.29. 07:30:28

zseniposzt anyukám, drakulálok abba a fitt, csavaros agyadnak :)

Dr. Körömlakk ® 2010.08.29. 08:19:19

egyébként jelenesetben szinte egyiknél sem a pénz a fő változásforrás sztem, inkább az idő. nőknél egy kis fodrász, egy kis smink, de ez azért nem az a plasztik kategória. talán gaga és menzon esetében kapott több munkát a melós a küllemüket illetően, de még ez sem egetverő, vagy teszemazt szétszabott eset.
tegnap Levike linkje Principal kisasszony bifór-áftör képe durvább változásokat dokumentál, mint itt bármelyik. ezek pusztán az idő-smink-fodrász hármas szentségével szövetkeztek, ahogy mi is, földi halandók-szürke egerek.
persze ezek sosem lesznek olyan szemrevalóan csodás lények mint mi akár egy átmulatott éjszaka után reggel büdös szájjal. szal kár az a sok kence :P

Dr. Körömlakk ® 2010.08.29. 08:32:16

www.google.hu/images?hl=hu&source=imghp&biw=1280&bih=683&q=pete+burns&gbv=2&aq=4&aqi=g1&aql=&oq=pete+bur&gs_rfai=

a szétműtött-agyhalott (felismerhetetlen-beazonosíthatatlan) kategóriában mindenképp ez az élien a best nekem, nagyon érdekes, hogy a neten nincs fent még zsenge férfi(nak tűnő) korából egyetlen fotó sem, a leg "férfiasabb" is abból a korszakból való, amikor még a

www.youtube.com/watch?v=zJv5qLsLYoo

-t nyomta, valahol 84 körül...

a másik nekem furi, (ha már nyuszi posztja kapcsán így belebonyolódtam a travik elemzésébe), hogy ez a lény szemmel láthatóan nő szeretne lenni, ennek érdekében minden borzalmat elkövettetett maga ellen, egyet kivéve: cickót nem tömetett magának. pedig az már lepkefing lett volna a rengeteg más plasztikai műtét mellett-között...
ki érti ezeket?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.29. 13:09:14

@Dr. Körömlakk ®: ugy latom jol elvagy itt:)))

hallod ki ez a porfingo akit belinkeltel? Ismernem kellene?
pfuj!
cicire meg nem futotta Neki:)

Nyuszi, a posztod szeint akkor en is lehetk meg rocktar?:DDDDD
ciao elmentem sminkelni:)

Dr. Körömlakk ® 2010.08.29. 13:40:42

@Lewyke: hát ha senki se beszélget velem, majd én magammal. mostanság le vagyok szarva.
ez kérlek pete burns nevű egyed, a nyolcvanas években volt ez a számuk, amire rázkóttak az akkori tinik a tinidizsibe, köztük én is. aztán jött a netkorszak, és láttam mivé lett ez a szarrakás. hát ennyi a sztori.
szebb napot!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.29. 13:56:25

@Dr. Körömlakk ®: mikor vagy leszarva Szivi??? Onertekelesi problemaid vannak? beszelgessunk rola??:)))

Tinidizsi:))))) most is van ilyen:) Csak monjuk a real dizsiben:)
Nem azer de nem lehetne azt bevezetni, mint itten, hogy szorakozohelyre csak 21-25-eves kortol engedik be az embereket???

Dr. Körömlakk ® 2010.08.29. 14:46:53

@Lewyke: mindég, hozzám legföjjebb Te meg a Nyúl szótok. de sebaj, van családom, úgyis az a lényeg. :)

_nyuszi_ 2010.08.29. 17:01:56

@Dr. Körömlakk ®:
majd jól seggberúglak, ha végre találkozunk.
különbenmeg én vagyok a globalicum árvája, mert nektek legalább van családotok, én meg csak állandóan egyedül vagyok, mégha nem vagyok egyedül, akkor is egyedül vagyok. :P

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.29. 17:48:27

Rn meg sohasenem vagyok egyedul, es lassan bedilizek!!!!
Rijjunk egymas vallan Csajok:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.08.29. 17:52:52

@Dr. Körömlakk ®: rajottem mibajod lattensen:)
a Spajdi mar vagy ket napja nem koszont be, hogy "JOREGGELT KL!"

EGYEBKENT MEG KEZDEMENYEZZ, ES AMUGYIS alig van itt valaki, meg nem is tudom ki nem volt itten 4 napig vagy tobbig szal!!!!
ssssss es beszelgess:)))
De en most megyek focizni:)
De azer szeresselek:)

Dr. Körömlakk ® 2010.08.29. 19:02:08

teraszon írtam e, nem ide, mer az mán szeméjes.
süti beállítások módosítása