globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

harminchét éves lettem én

2010.09.14. 07:28 -bobolysza-

Ez ma reggel jött szembe velem a neten.

Eszembe jutott Örkény patkánya, aki szerint féllábú házmesterkislánynak lenni olyan szép, hogy azt már elképzelni sem lehet.

És hogy szülinapomra igazából csak egy kis csirkecombot szeretnék, pontosan olyat mint amilyen ennek az Embernek van.

Lányok, gyönyörűek vagytok, isten éltessen mindenkit!

De persze leginkább engemet! 

Éljen Bobolysza!

 

 

 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr162294703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2010.09.14. 08:19:55

Tesó!

A drog rossz! Értem? Ne szívjál mer seggberúglak! Ha meg beszektásocc, szétütöm az arcod, beelpisálok az összes muskátlidba és az összes borod megiszom! Értem?

_nyuszi_ 2010.09.14. 08:39:05

Isten Éltessen!
még nem vagy 40, úgyhogy, semmi vész! :)

Pikk Dáma ♠ 2010.09.14. 11:11:19

szép:)

köszönjük a köszöntésed:) és sok csirkelábat neked!

(és persze örülök, hogy ha nem is sokkal, de idősebb vagy nálam:P))

leginkább tejből 2010.09.14. 11:12:28

hú, de jó kis videó.

amúgy meg bódog cüjinapot.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.14. 14:28:57

Megríkattál ezzel, te csibész....Boldog szülinapot, Bobolysz!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.09.14. 21:11:51

köszi mindenkinek!

nem voltatok túl sokan, ahhoz képest, mennyi kellemes percet szereztem nektek a villanófényes posztjaimmal (fles vászka), a csillogó egómmal, remek humorommal, szikrázó intellektusommal és slagfertigségemmel, kíméletlen kritikai érzékemmel

vigyázat szókimodó, durva szöveg következik a jövőben is!

na mennyetek, ma senki nem kap pofont
elvégre szülinapom van, vagy mi

engem senki nem szeret
nem baj, megyek eszek még egy kukackonzervet

_nyuszi_ 2010.09.14. 21:16:56

@bobolysz@:
a kukoricakonzervtől fel fox puffadni, és finogni fox.
ki az a senki aki nem szeret téged, he? dilis!

Hang Ember 2010.09.14. 22:14:53

@bobolysz@: István éltessen meg minden egyéb illesmi.

Pikk Dáma ♠ 2010.09.15. 10:45:34

@bobolysz@: ne panaszkodj, a szeretetet nem lehet kizsarolni! kivéve, ha adsz valamit.
:)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.09.15. 10:56:44

@Pikk Dáma ♠:
de lehet, ezt csinálom majd negyven éve
és megvannak a jól kidolgozott eszközeim

nem adok semmit, nekem is alig van

energiavámpír vagyok
süti beállítások módosítása