globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

gyorstalpaló vezetési tréning kezdő mazsoláknak

2010.09.21. 07:41 -bobolysza-

aki elvégzi eztet az alapfokú gépkocsivezető tanfolyást, annak szerintem nem lesz gondja pl a teszkóban a parkolással .

 

Sztem.

 

A csávó kanalas orvosságára rá van írva: "felrázandó".

Ő azután szokta felrázni, miután bevette.

Hogy vegye be!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr662311723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.09.21. 07:42:38

korábban szubaruval nyomta a kistáska

de rájött, hogy az nagyon buzis

spájdernecc 2010.09.21. 08:03:18

technika.... ugyan
elöl nyitóeke, hátul vonóhorog
amatőrök :))

_nyuszi_ 2010.09.21. 08:19:44

@bobolysz@: :F

semmi az egész, én tanítottam... :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.09.21. 11:31:41

Uramnak tecc, ezér végighallgattam a vonyíkolást, micsoda fertelmes hangja van

Aér jól csinálja tiszta NFS

jonnglenn 2010.09.23. 09:09:32

esetleg még ety kétsoros tárcsa vagy egy nyócköbös vetyszertartáj

eza jármű konkrétan engem haza se tunna vinni.
ha meg csak a lenti buszmegállójig megy akkor meg járhatok busszal is

egyépkén meg jól nyomja a fiju és a videjócsipp is jól megvancsinálva

vették vatykéthétig bisztos

zm 2010.09.24. 13:04:32

én is minden reggel így megyek munkába, ha egy kicsit túl erős lett a reggeli kávé...
süti beállítások módosítása