globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Konyhasznob rovatunkban ma...

2010.09.22. 20:53 Rosszindulatú Vászka

Mert nem mindegy mivel rakod
a pofádba a farhátpörit wazzeg!

Minden igényes júzer életébe eljön a pillanat, mikor fontossá válik a családi tűzhej melege, illetve az annak okán gyártott delikát étekek. No nemám a mirelit rántotthús meg a többi ármányság, hanem a válogatott alapanyagokbúl gyártott vacsorkák, a friss bazsálikom, a minőségi hidegen sajtolt olivaolaj meg a többi konzumőrület.

De spongyát rá, kinek a babkonzerv meg a gyorsétel kevés, annak itten némi dizájner eszcájg, hamár nagy igényességében besokallt a vendéglátó üzemeccségekből csent készségekkel, avagy ciki neki az ikejás.

Légy jó panda, ne légy igénytelen!

14 komment

Címkék: konzumbunkó

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr762316321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2010.09.22. 21:52:21

némejikre veszettül vágyok

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.22. 22:05:03

Jááájj, hát mit ne mondjak, tudnék választani!

_nyuszi_ 2010.09.22. 22:12:32

lehet, hogy én MÉG nem vagyok elég sznob?

Rosszindulatú Vászka 2010.09.22. 22:31:04

@márnyuszi.: hát úgy naggyából tízből kilencer én lapátolom pofámba a kaját, de időnként rámtör ez is, lehet, hogy az elveszett családi ezüstök okán úgy tudat alatt.

Télleg nemtom, de asszem ez a késmániám fojománya. Amúgy nem fáj és veszéjtelen :)

Megannyi gondolatbűn között békésen megfér a titkos naplóm kudarcmúzeumába.

Eccer volt egy patent dizájner stampós poharam, külhonba soppoltam, de ittasan összetörtem :(((

_nyuszi_ 2010.09.22. 22:49:28

mindegyikben van valami, ami miatt nem 100.
tán alulról a 8.-9.tecc letisztult formák, semmi csicsa

spájdernecc 2010.09.23. 05:09:36

hát, halkésről és halvilláról már hallottam
halkanálról soha
megint tanultam valamit
köszi :)
/ hellókittis hentesbárd nincs? /
Jóreggelt!
SZIA KÖRÖMLAKK!

Dr. Körömlakk ® 2010.09.23. 08:30:33

SZIA SPÁJDERNECC!
SZIA NYÚLVÁSZKASZÖRCSI, KARAMBOLINALEVIKEÉSATÖBBIEK!

kurvajók, bírom az ijesmit.
mentem dógozni. azazhogy elkezdek.

_nyuszi_ 2010.09.23. 08:36:44

jól reggelt!
nyűgös, nyűgös, nyűgös, nyűgös, nyűgös, nyűgös, nyűgös, nyűgös, nyűgös, nyűgös, nyűgös, nyűgös,

favilla, fakanál, fatányér,
meghaloka meghaloka babámééér.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.23. 08:59:12

@márnyuszi.:
Kérsz egy pofontot? Attól állítólag elmúlik! :)))))

_nyuszi_ 2010.09.23. 09:13:29

@LadyCarambole:
a csütörtökkel van a baj. dzsűűűűlölöm. a csütörtök penetra. pff...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.09.26. 10:14:17

nyössz! nem tiltakoznék, ha valamelyiket hozzám vágnák. Na jó, valamelyike(ke)t azér' visszadobnám!
süti beállítások módosítása