globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Ha nem tudsz valamit kérdezz bátran(?)

2010.10.14. 07:00 Hang Ember

Mindannyiunk Prezidentinája monta, hogy csinájjak ebből posztot. Mindenki okulására.

Komolyan léteznek enberek ijen kérdésekkel? Olvassatok, szörnyülködjetek, vagy csak röhögjetek egy jót. Én túl vagyok mind a három stáción.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35 komment

Címkék: bazmeg hungaricum művelőggyébazmeg

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr892369221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2010.10.14. 08:39:54

édes lelkem, jeride, leszoplak te csődör :)))

szerencsétlenek...

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.14. 08:54:27

Ez a gyakorikérdések amúgy önmagában elvinné a hátán a Subbát (is), mást nem is kéne, csak naponta egy link oda.

Néha én is találok olyan kérdéseket ott, hogy szívem szerint egyből kirendelném a muszáj-dzsekit a feltevőnek.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.10.14. 09:11:37

Áh, ezek a kérdések már több ezer éve piszkálják az emberiség fantáziáját, és még mindig nincs válasz! Hihetetlen.

Rosszindulatú Vászka 2010.10.14. 09:15:36

Sztem tétova kiskamaszokat kicsúfolni nem ér pontot. Szerencsétlen halmozottan hátrányos hejzetű, zavaró gondolatokkal kűszködő júzereknek nincs ám Doktorverespál meg IM, mint nekünk annakidején. Hát ezér ijen frusztráltak. Sztem.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.10.14. 09:27:14

@Rosszindulatú Vászka:
A Versepalibácsit én már csak akkor értettem meg, amikor már mindent tudtam! Előtte bevallom őszintén, sokszor homály volt, miről beszél.
Most meg ugye pronómúvikkal Dunát lehetne rekeszteni, amiből minden megtudnak, csak épp a lényeget nem. Ez tisztán kiviláglik a kérdésekből is, hisz a dugás mint tudjuk, nem az ajtón belépéstől számított második percben kezdődik, kivéve, amikor igen, de az meg egy másik sztori.

Rosszindulatú Vászka 2010.10.14. 09:41:32

@LadyCarambole: hát Palibácsi nagy kókler volt, tipikus kisztábor komform átokság. Sztem meg pont a nyálas filmek meg a pinarinyamagazinok rontották el a világot túldimenzionálva az előjáték, meg a gépont, meg a nőiorganizmus nevű műbalhékat. Alávalóság!

leginkább tejből 2010.10.14. 11:22:38

ki kell mondanom:

PAJZSMIRIGY!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.10.14. 11:44:36

én csak aztat szeretném megkérdezni, hogy:
lehet-e nemi életet élni...
a kecskével?

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.10.14. 11:54:05

@Rosszindulatú Vászka: Régen volt egy magnófelvételem - apám csinálta gimis korában -, amin Veres doktor elmagyarázza, hogyan lehet a legyet megbaszni ("ezt majd töröljétek le").

No, hát a mai fiatlaok például ezt sem nem tudják.

Dr. Körömlakk ® 2010.10.14. 11:57:43

aggyIste
hangenber, faja, hogy halggattál reám, lámlőn! :)
@Rosszindulatú Vászka: sztem tétova névnélküli csacsiságot kérdező (pinanyalás után mitől pinaízű a szája?) kiskamaszokat kiröhögni lehet, hogy nem sportszerű, de kibaszottjó, szal le vagy savazva!
Persze az előjáték meg a nőji organizáció az hüjeség mi? Vászka, vágd föl az erejid, hosszábakereszbe. :)
@bobolysz@: hátaz attól függ...

Dr. Körömlakk ® 2010.10.14. 11:59:03

nekem van egy majdnem rokorom, akinek valamék távolabbi fölmenője renceressen megbaszta a tyúkot. avagy tyúkokat.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.10.14. 12:03:49

itten a faluba van egy fijatal"enber", aki nem százas
van róla papírja is

a szomszédjukban a németjuhász szuka belehalt az abúzusba

később, egy éjszaka meg egy lapáttal csapták le a fejőszékről, mer megkívánta a másik szomszéd tehenét
mit megkívánta!megbaszta!

el se bírtam hinni, mikor mondták

de többen mondták
és fel is lett jelentve a kutyi miatt, de mivel dilinyós, hagyták a francba

szal szerintem akasztani kéne megin ebben az országban

Rosszindulatú Vászka 2010.10.14. 12:08:10

@mityu: halottam élőben. Gimis koromba :(

Dr. Körömlakk ® 2010.10.14. 12:15:40

@bobolysz@: nem kék akasztani, mer ha bolond, mit tehet róla. csak felügyelet alatt kék tartani olyan diliházba, ahová való. kutya hogyan halt bele? Özge volt? mert egy közepes/nagy termetű kutya azért nem halhat bele... gondolom...

spájdernecc 2010.10.14. 12:22:28

@Rosszindulatú Vászka:
a szárnytépéses-lavóros megoldás
na ja.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.10.14. 13:07:41

@leginkább tejből: hajaj:(
@mityu: no és hogyan kell???? Én nem hallottam, de az itt lévő csajok többsége sem, mer csak 16 évesek.

@Dr. Körömlakk ®: lófej:)

@bobolysz@:juj és nem vetted videjóra?
bakker akkora híres filmet csinálnál!
@spájdernecc: szasz, nem elég beteg a fantáziám, valaki magyarázza el!

spájdernecc 2010.10.14. 13:20:46

@Lewyke:
nekem meg szegényes hozzá a szókincsem
így jártál

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.10.14. 13:24:57

@spájdernecc: közben rájöttem, hogy nem ide kell feltenni ezt a kérdést:) Ki is próbálom:) hátha...

Dr. Körömlakk ® 2010.10.14. 13:29:36

@Lewyke: mondom mi ez a lófej? de rájöttem baszod. az hányás.... pfejj...

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.14. 13:33:13

Próbálok valami épületeset írni, de most nem megy. Jó poszt!

Dr. Körömlakk ® 2010.10.14. 13:33:50

@enamel: jónapot!
jajj de büszke vagyok :)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.10.14. 13:34:52

@Dr. Körömlakk ®:
Én meg elsőre azt hittem, megharagudott valami miatt, hiába, én még ánno Vito kalandjain edződtem...

Dr. Körömlakk ® 2010.10.14. 13:41:21

@LadyCarambole: nema, anno én mutattam itt egy borzalmat, miszerint egy bizarr emberi (?) lény egy megnyúzott ló, avagy tehénfejet baszik meg, és nyaldos. ritka mélye ez a netnek. sose lásd meg. Szörcsibaba aszonta, gyönyörű :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.10.14. 13:47:52

@Dr. Körömlakk ®: meglátta benne a művészetet:)
@LadyCarambole: én nem vagyok olyan:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.10.14. 13:55:33

@leginkább tejből: répapörkölt!

Valaki játszon már szegény Szörcsivel!

Dr. Körömlakk ® 2010.10.14. 14:17:42

@Lewyke: az vót benne... művészet. habár a korábbi posztra gondolok, melyszerint szétszakított nadrűgból kipisilni közönség előtt, már akkora művészet, hogy tapsvihar jár érte, egy nyúzott lófejbaszás maga a nirvana.
@enamel: Isten hozta! Önnek hogy tetszik eme fredaszter? :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.10.14. 15:06:54

@Dr. Körömlakk ®: Egy melegbárban biztos nagy sikere lenne. Amúgy határozottan van ritmusérzéke, meg értem én az ilyen humort, csak nem szeressem.

Dr. Körömlakk ® 2010.10.14. 15:09:30

@enamel: én is olyan kétkedős mosollyal az arcomon nézem, de kétségtelenül inkább ez, mint valami jozef friccclll :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.11.05. 18:56:52

Rémlik egy liba, aki pengével akart nagyobbítani magán, mert túlságosan nagy szerszámú alakkal akadt össze.
süti beállítások módosítása