globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Bibis?! Tegyél rá tapaszt!

2010.11.24. 15:00 LadyCarambole

 

Mondjuk azt eddig is tudtuk, hogy egy nagy szelet döglött állat jó a moncsira, de mint kiderült, az óceán túlfelén máris komplett iparág épült e népi bölcsességre alapozván!

(A legutolsó képen látható terméket természetesen már meg is rendeltem! )

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr442470073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2010.11.24. 15:06:05

engedelmeddel élesítettem
jópofák
főleg a bajuszos
a Jézusos a felhasználási terület függvényében blaszfémiagyanús :)

_nyuszi_ 2010.11.24. 17:34:57

húúú, de klafa :)

állítólag Jézus úgyis gyógyír a sebeidre :)))

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2010.11.24. 17:46:11

Most néztem meg az: It might get loud c. filmet kötelező minden rockernek. jimmy page, Edge, Jack White beszélget az elektromos gitárról, felcsendülnek a régi hangok. orgazmus.

_nyuszi_ 2010.11.24. 20:20:01

@Boldrik:
hallottam róla, de el is felejtettem. jó, hogy szólsz!
gyermek most veszi meg a teszkóban :)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.11.24. 21:26:10

@Boldrik:
Nah, végre valaki! Már mióta mondom, hogy zseni egy film!
Én faterral néztem meg, hatalmas Led Zep rajongó az öreg, sírtunk a gyönyörtől!
Ja, és azt is mondta utána, hogy ez a White gyerek azért elég ügyes... :DDD

_nyuszi_ 2010.11.24. 22:00:23

@LadyCarambole:
csókoltatom a papát! :)))

spájdernecc 2010.11.25. 05:21:57

jóreggelt!
dérzsibbasztót, bekecset!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.11.25. 09:10:20

@márnyuszi.:
Átadom!
Volt ám nekem gyerekszobám!
Mink otthon Led Zep-et, Rolling Stones-t, Dire Straits-et meg Pink Floyd-ot hallgattunk, bakelit hanglemezen, bizony!

spájdernecc 2010.11.25. 09:13:30

@LadyCarambole:
hö-hö
most válogatom szét a régi vinillemezekez
nem is tudtam, hogy van ennyi Dire Strais

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2010.11.25. 11:29:58

@LadyCarambole: Pink Floyd bakeliten :D gyönyör:D
80-as gyerek vagyok otthon volt vagy 300 bakelitünk Black Sabbath-tól, a Depeche Mode-ig(nagybátyám ökörsége a Depeche...).Elköltöztünk, apám azt mondta mindenféle szart nem hozunk magunkkal ki lett dobva a teljes bakelit gyűjtemény! Ha ez eszembe jut, még ma is ideges vagyok, pedig ez már 20 éve volt.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.11.25. 12:12:15

@Boldrik:
Megértem.
Nálunk el vannak téve szépen, még a mi gyereklemezeink is!
Egyébként a nagymamámnak van egy olyan lemeze, ami még a bakelit előttről való, mindjárt mondom...egész pontosan 1939-ből. Ezen énekel a nagyi 16 évesen, és nem tudjuk meghallgatni, mert ez még szerintem grammofonra készült. Tényleg, nincs valakinek ötlete, hogyan lehetne ezt hallgathatóvá tenni?!
Grammofont nem veszünk, inkább digitalizásálásra gondolnék...

Rosszindulatú Vászka 2010.11.27. 08:02:47

@LadyCarambole: ojan lemezjáccó kell neked, amin van 78-as fordulat. Meg a szélesbarázdás normál lemezekhez másfajta pikáp (vidéken hangszedő) kell, mint a 33-as sztereó lemezekhez. Valami használtbörzén vegyél ojat.

www.dealtime.co.uk/78-rpm-record-player/products
süti beállítások módosítása