globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Kis esti zene

2010.12.02. 18:32 LadyCarambole

Marcus fújni is tud.

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr882488404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odium 2010.12.02. 19:29:25

Hallom: igényes
Érzem: szerethető
És valahogy mégsem....
Mintha kimaradnék valamiből
Elég sz@r érzés

Hang Ember 2010.12.02. 20:37:12

Hát igen. Marcus Miller zseniális zenész. Candy Dulfer meg még midig jól néz ki. Ez az igazi jammelés, barátom. Csak azt nem értem miért kellett ennek az egyébként nagyon pontosan ütő dobos csókának azt a borzasztó hangú kísérőcint folyamatosan használni?

_nyuszi_ 2010.12.02. 20:44:48

az elején azt hittem, hogy nem fog tetszeni. aztán megváltozott a véleményem.

Hang Ember 2010.12.02. 20:51:15

@odium: nem mindenkinek veszi be a gyomra a fúziós jazz-t elsőre. nekem is kellett vagy tíz év.
egyébként Marcus játékán itt lehet álmélkodni:

www.youtube.com/watch?v=NHdN_O5k3WM

Ez az úgynevezett slap technika. Vagy tíz évig bőgőztem, de a töredékét nem tudtam lejátszani. Igaz ahhoz a metálhoz amit játszottunk nemigen kellett slap bass.

odium 2010.12.02. 21:27:52

@Hang Ember:
akkor van tíz évem. akármi lehet :)
mijen metált jáccottatok?

spájdernecc 2010.12.03. 05:14:18

ez kurva jó volt így hajnalban :))
guttenmorgen!
SZIA KÖRÖMLAKK!
hekkó világ!

Hang Ember 2010.12.03. 10:13:15

@odium: ellátást kívánok, hogy csak most válaszolok, de este fellőtték a pizsit, oszt tente vót. De még előtte cd-t írtam.
Kérdésedre a válasz az hogy inkább milyen zenét nem játszottunk. Az első formációban hard rockos, bluesos nótákat pegettünk 16 évesen. Aztán egy hirtelen váltással grindcore/death metal vonal jött, néhány hónapig (mer ugye lázaggyá kamasz). Abban a bandában gyökeres változások történtek, csillapodott a stílus egy Sepultura/Moby Dick jellegű metálra. Aztán egy kis szünet után saját bandsát alapítottam, doom metalt akartam játszani, de pár fellépés után rájöttünk, hogy nem igazán van rá kereslet. Gyorsítottunk a tempón, egy nyers középtempós brutálisan egyszerű fémzenét hoztunk ki belőle. Aztán jött egy feldolgozásokat játszó csapat, itt Metallica dalok mentek saját egy két nóta mellett. Aztán másik város, másik banda lazább zene, mint pl. Junkies. De itt talán két próbán voltam, mert fősuliztam, nyelvet tanultam, melóztam és nem maradt idő pengetni. Szögre került a gitár. Ennek vagy tizenkét éve. De a gityó mai napig megvan. Igaz, egy normális akkordot nem tudok már lefogni. Most épp billentyűzök.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.03. 10:51:40

Hianyolom Amy hangjat, kell az emberi hang is.

odium 2010.12.04. 11:02:17

@Hang Ember:
Kösz Testvérem.
Ilyen karma baromságokban nem hiszek, de ma, hogy beköszöntem a terszra elébb, a tecsőn bekészítettem pár zörgést. Tegnap kamionokat kapkodtunk ki árokból, a darunk talpalt a hóban. Aztán most így az első trekk a mobydik talpak lett, (igen, hülye az agyam) majd beléptem ide. Mit olvasok? mobidikk. na tessék. szóval nem karma, csak véletlen, de fasza vót.
Billentyű parkolópálya, gitár szögről le, Sepultura élesít. Perspektíva!
süti beállítások módosítása