globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Beidegződés. Van, hogy vicces.

2010.12.03. 11:00 odium

Polgártársak!
Vigyázzatok a beidegződéssel. Az ember úgy van a dolgokkal, hogy azok bizony beidegződnek egy idő után. Nekem sajnos a lámpáktól van herótom, szakmai ártalom. A lényeg, hogy úgy hozzák tudtomra, hogy siessek, hogy hirtelen lámpát kapcsolnak, mellette prdig ordít Dvorak bácsitól a New World Symphony. Szóval ez a két dolog nálam necces. Főleg amikor bele vagyok feledkezve valamibe. Most is, ahogy írom a posztot! A galádok a szemközt lévő házban kapcsoltak egyet a lámpán, erre félreütöttem a kalivartúnán. Na tessék. Ezér mondom Polgártársak: Vigyázzatok a beidegződéssel!
 

14 komment

Címkék: mosómedve opcénságos ivarcikk

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr812488878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.03. 11:32:55

Vajon miért gondolta, hogy szívni köll?! ?DDD

_nyuszi_ 2010.12.03. 13:39:22

az évek, meg a rutin...

Rosszindulatú Vászka 2010.12.03. 14:58:13

Bizony, a szokás hatalom.

Monnyuk nekem Dvorák kissé setét ló, a nemzeti romantikát nem komázom. Bár az a négeres kvartettye RLZ.

Engemet eccer így egy rézejelével szopattak meg. Kemény volt, marta pofámat.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.03. 16:09:25

Nincs ezzel a nővel semmi gond. Nincs meg valakinél a telefonszáma? :)

@Lewyke: Neked mi a foglalkozásod, hogy lámpával jelzik, hogy siess?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.03. 16:16:29

En egy repulo vagyok mesterseges inteligenciaval, ami most epp felszallni keszul.
Kezlabcsok mindenkinek:)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.12.03. 20:28:48

:D állat. :)

Ismeritek?

Szőke nő állásinterjún, több munkakörre is lehet jelentkezni.
A személyzetis, miután elmondja, miből lehet választani, megkérdi:
- Nos, melyik pozició tetszene Önnek leginkább?
- Misszionárius, esetleg 69.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.03. 20:50:52

@Laci Today: bakker miota beirtad ide a kerdesed azon gondolkodok, hogy miert kerdezted ezt a lampasat?!
most jottem ra, hogy Odiumhoz akartal szolni:)))
szal kapbde:DDDDD

odium 2010.12.04. 11:22:30

@LadyCarambole:
mer az Embör otthon nem szereti ha fújja

@Rosszindulatú Vászka:
de aztán utánna legalább tuttad értékelted a rendes pályinkát. monnyuk elmart bimbókkal(ízlelő) nem az igazi a szilva zamata se. A fatert mikor beléptették a téeccsébe nem atta oda nekik a tehéneket meg a fődet, de muszáj vót kötődnie valamint a szervezethö ezért pályikafőzdés vót jóideig. Na gondóhatod. a bőrkémben van a törköly. sokáig nem is ittam meg a pályinkát, de most, hogy már tudom mejik rövid miből van, megszerettem. főleg az ágyassat. aszt még elmondom, hogy van otthon bontatlan demizsonban 34 éves barack, az öreg akkor tette el amikor születtem. büszkeség.

@Laci Today:
szűzoltó vagyok főállásban. mellékesbe meg tűz. a lámpa innen van, így riasztanak, hogy siessé bazmeg.
a szüzeknél inkább le köll kapcsóni a lámpát, mer azok még a fényben húzzák ojkor a szájukat széllét (is)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.06. 09:31:54

@Lewyke: márhogykapnámbenemvokbuzi-e.
Méghogy énkapjambe, amikó:
-Te értetted félre
-ráadásul micsodaválaszez, ugye

@odium: a városban még vannak szüzek? Azt hittem már mindet kioltottam! Úgy látszik maradt még a tőzeg alatt. Láttam hétvégén egy tűzoltós filmet, Fireproff (Tűzálló) ha kell megszerzem.Nem akciófilm ahogy a nép gondolná, inkább sokkal másabb. Egy széthullóbanlévő házasság megnentéséről szól, tehát romantikus sírniszerető lánnyal nézd meg, az is igaz, hogy mellékesen, a főszereplő egy tűzoltó.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.06. 09:32:38

bocsánat, nem Fireproff, hanem Fireproof, szóval tudok írni, csak ez a k.va billentyűzet (neménvagyokahibás)

odium 2010.12.07. 12:22:31

@Laci Today:
kérlek szépen ezek (szüzek) mindig újratermelőnnek.
filmet megtanáltam, esetenként megnézem, köszi!
süti beállítások módosítása