globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Hát újra...

2010.12.24. 07:00 _nyuszi_

Kedveseim!

Mindenkinek békés, boldog Karácsonyt kívánok! Egyetek, igyatok jókat, pihenjetek, ne gondoljatok a hétköznapi nyomorúságokra, és ne basszátok fel az agyatokat.

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr172531323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.12.24. 08:24:58

:)

Jajj, Vászka meg Nyuszi, belinkelhetem azt a Lou Reed-számot, ami mostanában megy itt a lelkemben? (New York Telephone Conversation)

Nem tipikusan Karácsony, de annyira emberi!...

Rosszindulatú Vászka 2010.12.24. 08:41:39

Tessék Mityu, Lou Reed csak neked, szeretem ezt a lemezt. Azt tudtad, hogy ebből csak kb. 1000 db-ot adtak el, totál bukta, mégis az egyik legjelentősebb album a jenkikm szerint?

www.youtube.com/watch?v=hugY9CwhfzE

Nico-ba meg majnem annyira szerelmes voltam, mint Mariettába (monnyuk Nico szebben énekel, de ezügyben ez ebenguba).
www.youtube.com/watch?v=FjjDmX9Tkss&feature=related

Rosszindulatú Vászka 2010.12.24. 09:14:52

Azér ez a négynegyedes tizenkét ütem tud nagyot szólni.

JA, RELEVÁNSAN A Szentháromság: Tonika, Domináns, Szeptim :P

www.youtube.com/watch?v=OJaXOBYOXGE&feature=related

Rosszindulatú Vászka 2010.12.24. 09:18:39

@mityu: hüje vagy?

Ez szabadföld, héla!

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.12.24. 09:21:05

Nektek nem kell takarítani ma? De ráér mindenki.. :D

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.12.24. 09:23:37

@Rosszindulatú Vászka: Ja, Marietta.... nem akarok nosztal-gyiázni, nem tesz jót.
Tegnap meg ma folyton újra le kellett jáccanom a "Tudod, hogy soha sincs vége"-t... (mer különben vibráltam)
A nők teljesen meghülyítik az embert, de mi jó lenne az életben a nők nélkül?

Rosszindulatú Vászka 2010.12.24. 09:26:44

@mityu: hát Jenő meg Marietta művészete nekem is sarokpont. Evvan.

Amúgy meg kérdésedre válaszolva DE. Csak vártam, hogy a Gazdám felébredjen, mer addig nem akartam zajongani.

De azért kemény vagyok ugye?

odium 2010.12.24. 09:58:17

Szép Karácsonyt Globál!

odium 2010.12.24. 10:50:00

Dógozok. Ráérek. Találtam.

"Kedves Gyerekek, a Jézuska nem létezik, anya és apa veszi az ajándékokat.
- Wikileaks"

Dr. Körömlakk ® 2010.12.24. 11:15:14

@Rosszindulatú Vászka: tökszar az ízlésed, mer ebbe a nőbe eggy deka szilikonse nincsen, milyen nő mán az ijen?

Dr. Körömlakk ® 2010.12.24. 11:16:07

Bódog Karácsonyt Kispajtásokk!

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.24. 11:46:56

@odium: :))))))

Nyuszy ezzel azt akartad mondani, hogy ne gondoljunk az Orban miniszterelnok urra?:))))

Gyerekek tegnap ejszaka csomagolas kozben Hofit hallgattunk, olyat hallottam amire regen nagyon nem figyeltem fel, de tuggyatok Hofi talan Profeta volt!!!!!!

Szmájli / Trollrühellő 2010.12.24. 11:52:15

@Lewyke:

most is Orbánozol? amúgy írtam neked a posztodban...

Szmájli / Trollrühellő 2010.12.24. 12:13:10

@Lewyke:

a véleményünk lehet különböző... csak az a bibi, hogy én sem ugatok bele a brit belpolitikai helyzetbe...

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.24. 12:17:04

@Vigyorka / Mázsóm a ketjecben / Göbszikéé: nem erted, nem is ertheted:(
Majd ha a helyemben leszel vagy azon magyarokeban akik kinnt vannak megertheted.

... ugy tudtam ugatni csak a kutyak tudnak, nekem Nagymamam igy tanitotta...

Rosszindulatú Vászka 2010.12.24. 12:38:54

@Lewyke: minden tiszteletem és érzelmeim a Kegyed iránti dolgok mellett, azér lássuk be, kintről magyarni kissebb cselendz, mint ittenről. Sztem.

Vagyishogy, aki szívet cserélt, ne szóljon Haza okosat. De legfőképpen ne reklamájjon! Mer sújtalan. Sztem, ismétlem sztem.

odium 2010.12.24. 12:50:04

Véleményezésembe Lewynek adok igazat Mér ne lehetne véleménye? Magyarnak lenni annak kihívás aki tengeti az életet, tejjesen mindegy épp hol van. Aki itthon krőzus, épp leszarja, hogy mijen a belpolitik.

@Lewyke:
Mondd csak azt a Hofi szösszenetet. Melyik sztendapján atta? Esetleg jutyúb?

Rosszindulatú Vászka 2010.12.24. 12:54:23

@odium: a vélemény szabad. Csak kintről kritizálni azt a levest (Lewest :) amit itt eszünk, mi ittragadtak, kissé sújtalan. Sztem.

Szmájli / Trollrühellő 2010.12.24. 12:59:59

@Lewyke:

drága csillagom... nekem is sokmindent tanított a nagymamám, de ez most lényegtelen, nem ovizok.. Tündérbogaram, itt vagy kb egy éve a globálon, ez nagyon jó... gyarapodjunk sokasodjunk... de az, hogy kimész az országból, és nagy arccal idehányod a baromságodat, ráadásul nem egy beszélgetésben fejted ki a véleményed, hanem POSZTOT is csinálsz belőle, na az kibassza a biztosítékot... bazmeg, Vászkának, meg Dámának is más a véleménye, mégsem húzott fel így soha egyik sem.. különben ha már itt tartunk... mi a szarért hisztizel, mikor ez a csapat azért verődött össze, mert közösen rühelljük az agyatlan celebvilágot, a seggrázó idióták érvényesülését a felső tízezerben, és az emlegetett Orbánod pedig kurvalájtosan próbál belenyúlni ebbe a fos bulvármédiába, hogy egy aprócska gátat szabjon az állandó szarfolyamnak? mi a fasz ezzel a baj? vagy te továbbra is valóvilágot, meg győzikét akarsz látni? kibaszottul tele a hócipőm azzal, hogy végre nem csak azt látni, hogy politikusaink csak azzal törődnek, hogy hogy lopják szét az országot, hanem igenis keményen odabasznak a kurva bankoknak, meg a fasz médiának, és a mocskos jogokra hivatkozva fröcsög egy-két liberál idióta, mert nem lehet jövőre mónikasó?? ÉS??? NAGYON HELYES! ha tőlem függne, még a rádióban leadható zenéket is beszabályoznám, mert tele a faszom az elhülyített fiatalsággal... minden értelmes nyugat-európai ország történelmében megfigyelhető, mikor nagyon elkurvul minden, akkor jön egy kis diktatúra, mert a szarkenegetés semmit nem ér.. és mondom, nem az a baj, hogy más a véleményed, bár ez kb olyan, mint amikor a relativitás elméletére mondja valaki, hogy baromság, hanem az, hogy teszed ezt úgy, hogy POSZTOT csinálsz belőle egy olyan blogon, ahol vendég vagy, ráadásul közben egy idegen ország GDP-jét növeled... ja, és ez a hátterünkre való hivatkozás is elég gagyi, mert SENKINEK sem könnyű se a múltja, főleg nem a jelene... és múltkor meg még azzal is dicsekedtél, hogy itthonról is kapsz valami jövedelmet, vagy segélyt, vagy nemtommit... gratulálok!

Vásenykomával is sokat vitáztunk, de a saját blogján nem engedett meg magának ekkora arcot, hogy ilyet csináljon... Boldog Karácsonyt neked is, ohh pardon, neked már Merry Christmas-t kell mondanom...

Szmájli / Trollrühellő 2010.12.24. 13:19:00

@Rosszindulatú Vászka:

Nyugodt vagyok Bátyó! Néked is Boldogságosat!

irígylem azt a szofisztikált, finomkodó fogalmazásmódodat:)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.12.24. 13:22:08

@Vigyorka / Mázsóm a ketjecben / Göbszikéé: Hmmm... lemaradtam valamiről úgyláccik, én nem találtam Lewitől posztót, de most az a műsor, hogy karácsony alkalmából ki kell golyózni valakit? :(

odium 2010.12.24. 13:34:00

@Rosszindulatú Vászka:
mennyiben súlytalan? mennyiben súlyos a mi véleményünk? mi alapján döntjük el, hogy ki kritizálhat? Aki itt eszi a levest és szenved annak több a joga szólni?
A dógok nem feketék-fehérek. Csak ritkán.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.24. 13:37:22

@Vigyorka / Mázsóm a ketjecben / Göbszikéé: na most egy cigi aztan en is irok privibe, jobb lesz az igy:)

@mityu: nincs golyozas:)
Bolog Karacsonyt:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.12.24. 13:47:16

Szerintem meg zarjuk le a temat:)
En vagyok a hibas a fenti kommentemmel:)

@odium: Te hol voltal eddig?:)
Boldog Karacsonyt:)

odium 2010.12.24. 13:53:38

@Lewyke:
hüjeség, de akkor érek rá mikor dógozok....
Karácsonyt, Boldogot!

Dr. Körömlakk ® 2010.12.24. 13:57:11

@mityu: Védett posztról van szó, csak néhányunknak van jogosultsága látni.

Bódok Kárácsont!

leginkább tejből 2010.12.24. 16:10:26

@Lewyke:

nincs golyózás. nem is lesz. nyugoccság van. spuri a pincéba!

leginkább tejből 2010.12.24. 16:12:49

@Dr. Körömlakk ®:

teljesen kóser az a poszt általánosságban. észveszejtő, hogy egyik hülye diktátorból a másik hülye diktátorra váltottunk.

az valóban kérdéses, hogy aki már föladta ezt az egész szart, és elhúzott (nagyon helyesen) miért izgatja magát bármilyen magyar témában. ennyi erővel rághatná a körmét a laoszi rizstermés miatt is.

no de hát ienek a nők!

Dr. Körömlakk ® 2010.12.24. 17:46:41

@leginkább tejből: igazából leszarom. de téleg. bódogot! túlvagyok rajta, a májam hízott, mindenki starrá zabálta magát, szal jósikerűt na :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.12.24. 19:03:29

hát basszátok meg, épp Bódogot akartam kévánni, mer' ez tűnt a cím alapján a releváncs posztnak.
De úgy nézem, nem itt kell.
Na de akkor hol? Most ojan eltévejedettnek érzem magam ...

_nyuszi_ 2010.12.24. 19:18:09

@Zsit (nyau és rémizé):
itt kell, itt kell!
mingyár kimoderálom a nem releváns posztokat, és akkor jó helyen lesz! :)))

_nyuszi_ 2010.12.25. 01:08:30

@Lewyke:
Karácsonyra való tekintettel nem rúgom szét a seggedet.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.12.26. 23:06:38

mos' mit nyavalyogtok? Orbánatyánk előbb a mutyik elnöke lett, aztán Magyarország Miniszterelnöke, január egytől Európa Soros Elnöke, és szerintem még 2011-ben szeretne a Világ Ura is lenni.
Csakhát ezt benézte vaker. Meraz én vagyok!

Rosszindulatú Vászka 2010.12.27. 11:21:13

@Vigyorka / Mázsóm a ketjecben / Göbszikéé: mégiscsak Buli van, a Megváltó szülinapi partija, megtanítalak nyalni (nyalizni) :P

@Zsit (nyau és rémizé): jó hejen jász, ijenkor nagy a feszló. Karácsonykor történik a lehgtöbb öngyilkosság is. Hát így megy ez...

@márnyuszi.: :P
süti beállítások módosítása