globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Na, induljon az év...

2011.01.03. 05:00 _nyuszi_

Szeretetttel köszöntöm azt a kb.5 embert, aki végig is hallagatja.

A többiek, nyugodtan dumcsizzanak.

ui: najó, a Fender is jó... :)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr882555539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2011.01.03. 05:14:10

Jó reggelt!
Jó szurkolást!
Túlélendő újévet!
valami idióta küldött a céges emilre amerikai zöldkártya igazolást
gondolom valami gagyi adathalász
hát ennyit a fjoirdokról

Rosszindulatú Vászka 2011.01.03. 07:54:51

Ahój Popacsek!

Szilárd meggyőződésem, hogy mióta delejáram fojik a falból a háztartásokben, azóta bizony az Emberiség legnagyobb találmánya a Hammond. Ez egy B3 modell.

Amúgy fles, de Blackmoore úr ezelött meg Gibsonnal zsinnyegtetett.

Nagyon összekalapált, tömör zene. Mindég is csodáltam ezeket az orgona-gitár összjátékokat, mikor a szólók átcsapnak uniszónóba. Nomeg Blackmoore úr nem csak a magas hangokat forszírozza és még a szóloiban is dallamot jáccik. Zseniális. Lord úr meg sztem az egyik legnagyobb billentyűs, nálan benne van a top10-be.
Arra nemrég döbbentem rá, hogy Paice úr mijen gecijó dobos, kis alapszettel nyomja és mijen színesen, zseniális. És elszabottul precíz, szép, ahogy cifrázza meg időnként rádupláz, megalázó élmény lehet ez a kettőnégyes metálfanoknak.

Jelzem ez a koncert is megvan nekem sugárlemezen, ez az az északi buli, ahol Lord úr kábeleket csesztet meg orgonát szerel. Ja és nem vagyok irígy, nem kell pitizni :)

Hang Ember 2011.01.03. 20:19:40

Nos, így este nyolc felé ez egy kedves nachtmusik.
Drága nyuszi, köszi a posztot, viszont annyit hozzátennék, hogy jó a Rickenbacker bőgő is. Meg a Vászka által már említett Hammond.
@Rosszindulatú Vászka: jól emlékszem, hogy Blackmore mester SG-t nyúzott vala? Vagy az üregestestű ES volt a hangszere?

Hang Ember 2011.01.04. 11:41:27

@Rosszindulatú Vászka: otthol belekukk a videókba mer melóhelyen nem lehet :( asztán eszmét cserélek...

Dr. Körömlakk ® 2011.01.04. 18:25:38

nyulka
esküszöm meghallgattam 9 percet
az elejétől rosszul voltam, ezzel a hammond orgona hanggal engem mindig ki lehetett kergetni a világból, most is. utána faján szólt a cucc, de a harmadik harmadtól megint untam.
de ha máskó tolsz ide, azt is meghallgatom, már csak végetted is.
süti beállítások módosítása