Baaazzzmeeeg
2011.01.27. 13:08 büdösmackó
50 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr802613917
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
spájdernecc 2011.01.27. 15:01:30
itt olt, ott gyújt
az egy főre jutó tüzek száma változatlan
/ fotóbolt /
az egy főre jutó tüzek száma változatlan
/ fotóbolt /
büdösmackó 2011.01.27. 15:17:37
@spájdernecc:
sajnos nem.
ez valódi.
mivel vótam abba a gyárba ahol a repgép elemeket gyártsák, nagyjából el is tudom mondani, mi történt.
már ha valakit érdekel
sajnos nem.
ez valódi.
mivel vótam abba a gyárba ahol a repgép elemeket gyártsák, nagyjából el is tudom mondani, mi történt.
már ha valakit érdekel
Dr. Körömlakk ® 2011.01.27. 15:37:11
@büdösmackó: engem spec.
és ez mikor volt, és hol? és ki vette föl ilyen szépen?
és ez mikor volt, és hol? és ki vette föl ilyen szépen?
Rosszindulatú Vászka 2011.01.27. 20:03:22
És küldenén a Little Wings című számot mindenkinek, aki szereti!
Jelzem, bezzeg a Tupoljevek meg Antonovok nem szoktak szárnyakat veszteni. Nem beszélve a Flanker-ről ugye.
Jelzem, bezzeg a Tupoljevek meg Antonovok nem szoktak szárnyakat veszteni. Nem beszélve a Flanker-ről ugye.
Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.01.27. 22:23:18
@büdösmackó:
Az ok valami ilyesmi lehetett: valami brókert megkérdeztek, hogyan csökkentsenek költséget, te meg javasoltad, hogy elég spárgával a gépre kötözni a szárnyakat. Ez lett a vége.
Én vagy 25 éve láttam élőben, ahogy két MIG kötelékben repült, és összeért a szárnyuk, és az egyik lezuhant. Tök közelről.
Az ok valami ilyesmi lehetett: valami brókert megkérdeztek, hogyan csökkentsenek költséget, te meg javasoltad, hogy elég spárgával a gépre kötözni a szárnyakat. Ez lett a vége.
Én vagy 25 éve láttam élőben, ahogy két MIG kötelékben repült, és összeért a szárnyuk, és az egyik lezuhant. Tök közelről.
spájdernecc 2011.01.28. 04:57:25
szárnypróbálgatós jóreggelt!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!
Rosszindulatú Vászka 2011.01.28. 06:20:13
Cidri van.
Qrva gólya, a facér nem tudott volna engemet valami mediterrán vidékre vinni :(
Qrva gólya, a facér nem tudott volna engemet valami mediterrán vidékre vinni :(
spájdernecc 2011.01.28. 06:34:52
hülyén néznél ki a sok olajoshajú között a tésztaképeddel
a tél cidri nélkül, olyan, mint a sün tüske nélkül
a tél cidri nélkül, olyan, mint a sün tüske nélkül
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 11:53:37
najó ha Büdösmackó ninc itt ,akkó eemondom én.
Az van, hgoy a repülőnek a szárnyában van a züzemeanyag, meg ha megnézitek a szárnyak közöttnél a törzset: alul kivastagodik: há ott is üzemanyag van.
A gépre h ató erők: a törzset lefelé húzza a gravitáció, a szárnyakat felfelé a felhajtóerő.
Ha tehát fogy az üzemanyag, mivel a szárnyak a géptörzstől távolodva felfelé emelkednek, ezért tehát nem elég, hogy a törzset lefelé húzza a G, de ráadásul ha a szárnyak belül kiürülnek, akkor még rosszabb az arány, és ilyenkor kezd el így csapkodnk a szárnyaival.
EZ NEM ÚJDONSÁG, éppen ezért van egy kurvajó szivattyű a géptörzs alatt: ami folyamatosan a szárnyak VÉGÉBE nyomja vissza a kerozint, tehát pont, hogy ezt a hatást kiküszöböljék, és ígytehát javítják az arányokat.
Gond akkor van, amikor ez a szivattyú elromlik.
Olyankor a mellékelt videón látható jelenet látszódik le, és olyankor kurvaideges a pilóta. Viszont: hamar túlvannak a feszkón.
Az van, hgoy a repülőnek a szárnyában van a züzemeanyag, meg ha megnézitek a szárnyak közöttnél a törzset: alul kivastagodik: há ott is üzemanyag van.
A gépre h ató erők: a törzset lefelé húzza a gravitáció, a szárnyakat felfelé a felhajtóerő.
Ha tehát fogy az üzemanyag, mivel a szárnyak a géptörzstől távolodva felfelé emelkednek, ezért tehát nem elég, hogy a törzset lefelé húzza a G, de ráadásul ha a szárnyak belül kiürülnek, akkor még rosszabb az arány, és ilyenkor kezd el így csapkodnk a szárnyaival.
EZ NEM ÚJDONSÁG, éppen ezért van egy kurvajó szivattyű a géptörzs alatt: ami folyamatosan a szárnyak VÉGÉBE nyomja vissza a kerozint, tehát pont, hogy ezt a hatást kiküszöböljék, és ígytehát javítják az arányokat.
Gond akkor van, amikor ez a szivattyú elromlik.
Olyankor a mellékelt videón látható jelenet látszódik le, és olyankor kurvaideges a pilóta. Viszont: hamar túlvannak a feszkón.
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 13:07:03
@márnyuszi.: a hejesírási libákért külön eenéézést kérek... de azér érthető vótt,nem? Túl nehéz volt a gétpörzs és túlkönnyű a szárny, és ezt az arányt egyetlen repülő sem engedheti meg magának.
Illetve: A HELIKOPTER, az igen. Ott van egy v. kettő nagyonkönnyű légcsavar, és a géptest.
Viszont tudományosan alátámasztották, hogy a helikopter ANNYIRA ronda, hgoy taszítja a föld, ennek köszönheti, hogy nem zuhan le.
Illetve: A HELIKOPTER, az igen. Ott van egy v. kettő nagyonkönnyű légcsavar, és a géptest.
Viszont tudományosan alátámasztották, hogy a helikopter ANNYIRA ronda, hgoy taszítja a föld, ennek köszönheti, hogy nem zuhan le.
Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.28. 13:17:40
@Laci Today Magazin: logikus, es koszi!
a helikoptresre:huje vagy:DDDDDDDDDDDDDDD
@Levéltáros: ne menyel ilyen helyekre!
a helikoptresre:huje vagy:DDDDDDDDDDDDDDD
@Levéltáros: ne menyel ilyen helyekre!
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 13:33:42
@Lewyke: mindenesetre helikopterre elvből nem ülök. Az olyan, mintha ronda nővel ismerkednél, arról nem beszélve, hogy viszont ha leáll egy helikopter és egy repülőgép motorja, akkor a repcsivel még le tudsz vitorlázni. ELVBEN a helikopter rotorja is "lepörög" és megáll a géptesthez képest 90%-ban tehát mintha repülő szárnya lenne, na de mennyivel durvább EZZEL vitorlázni...ugye nem rendelkezik csűrőlapokkal..
VÉGE A SZAKMAI RÉSZNEK!
VÉGE A SZAKMAI RÉSZNEK!
Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.28. 13:50:47
@Laci Today Magazin: az egyik faterom helikopterszerelo volt:)
mennye haza kerdezek valamit:)
mennye haza kerdezek valamit:)
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 13:52:32
@Lewyke: a második mondatot nem értem.. javárjál az elsőt sem.
Tehát "az EGYIK faterom": mé Neked hány van, gyűjtő vagy?
a másikat meg úgy ahogy van nem értem.
Tehát "az EGYIK faterom": mé Neked hány van, gyűjtő vagy?
a másikat meg úgy ahogy van nem értem.
Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.28. 13:57:43
@Laci Today Magazin: a blogodba menj haza...
a fateros resz meg nem erdekes, meg nekem se:)))
a fateros resz meg nem erdekes, meg nekem se:)))
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 14:00:35
@Lewyke: most eeküddesz? jövök növelni a nézeccségedet, Temeg eekűdesz?
Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.28. 14:04:42
@Laci Today Magazin: dehogy:) csak klikkelj a masik ablakra:)
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 14:16:38
@Lewyke: hámá válaszóttamis
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 14:17:31
@Lewyke: amúgy miért feltételezed hogy nálam ABLAKOK VANNAK???
Már miért használnék Windowst?
Már miért használnék Windowst?
ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.28. 15:47:00
@Laci Today Magazin: És az autorotáció, héló?
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 15:48:01
@ripők: köszöni jól van...
spájdernecc 2011.01.28. 15:48:40
@ripők:
három szótagosnál hosszabb terminus technikuszokat csak engedéllyel :))
három szótagosnál hosszabb terminus technikuszokat csak engedéllyel :))
ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.28. 15:57:53
@spájdernecc: A betyárját, sajna csak olyanokat ismerek.
spájdernecc 2011.01.28. 15:57:56
no, avviszonlátás!
büdösmackó 2011.01.28. 16:49:54
@Laci Today Magazin:
korrekt explanáció! pluszban az átkötőstruktúra elfáradt, mint kiderült. és ez egy tűzoltórepülő volt. addig, mig ki nem nyomta az oltófolyadékot, megvolt a balansz, de utána már nem bírta a szárny tartani a testet, akkora lett a felhajtóerő a szárnyakon.
3 tűzoltó halt meg ....
korrekt explanáció! pluszban az átkötőstruktúra elfáradt, mint kiderült. és ez egy tűzoltórepülő volt. addig, mig ki nem nyomta az oltófolyadékot, megvolt a balansz, de utána már nem bírta a szárny tartani a testet, akkora lett a felhajtóerő a szárnyakon.
3 tűzoltó halt meg ....
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.28. 16:54:50
@büdösmackó: naugye hogy nemvagyok buzi
Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.28. 17:41:49
@Laci Today Magazin: Amoda kurvaanyadat mondunk egymasra meg kieresztjuk a gozt, meg lehet politizalni, itt ez meg Vaszka mondta:utcso pisziblog:)!
Nalad meg az exes oldal, de legalkabbis fuves oldal van:)
Nalad meg az exes oldal, de legalkabbis fuves oldal van:)
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.30. 13:03:03
@Lewyke: eevesytettem a kanalat! milyen exes, füves?
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.30. 13:07:07
@büdösmackó: plusz a búvár. aki pont rossz helyen kutakodott és felszippantotta a locsolórepülő :D (najó EZ hülyeség volt, de VALÓBAN fordult már elő, hogy kiégett erdő eloltott részén buvárruhában hullát találtak, aki CSAK így kerülhetett oda... dehát nins valami védőrács ott, ahol felszippantja a tűzoltórepcsi a tengervizet? vagy a búvárhír bulvárkacsa?)
@márnyuszi.: ja nem is vettem úgy.
@márnyuszi.: ja nem is vettem úgy.
Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.30. 19:51:20
@Laci Today Magazin: mert amikor a Te oldaladat olvassa valaki ott tuti vigyorog a monitor elott:)))
Sanyika9310 2011.01.31. 11:44:10
Szia Lewy :( lassan fél éve nem beszéltünk :( venném a repjegyet de nemtudom ,hogy akkor éppen otthon lesztek-e :(
Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.31. 14:08:53
@Sanyika9310: szia:) majd estefele irok emilt vagy beizzitom a skypot, ne itt beszeljunk:)de most bizi van nagyon:)
ne rijjal gyerekem:)
ne rijjal gyerekem:)
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.31. 14:11:47
@Lewyke: jahogyúúgy?? újabbb mosolyognivalót írtam. Fizákom a T-mobilt és a NOkiát. A Panasonicot iskéne csa kmost nem érek rá. Panasonic DMC LZ 10-esem van, lófaszt nem ér a piros-szem-csökkentő-effektus, írtam nekik mailt két hete, válasz nem jön. Ideje őket is pellengérre állítani.
Sanyika9310 2011.01.31. 15:46:11
@Lewyke: 9 utánn mert tudod dolgozok :(
Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.31. 16:26:46
@Laci Today Magazin: 30 napjuk van valaszolni...
olvastam mindjart irok:)
@Sanyika9310: bakker ne rijjal:)))
olvastam mindjart irok:)
@Sanyika9310: bakker ne rijjal:)))
Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.01.31. 16:28:28
@Lewyke: de hogy soha nem kapkodják el... ha hozzám repjegyérdeklődés érkezikm, arra legkésőbb aznap kell válaszolnom, de inkább három órán belül, a kiemelt ügyfeleknek azonnal, vagy egy órán belül..
Sanyika9310 2011.01.31. 16:58:41
@Lewyke: nem rívok örülök h. már a szövegedet olvasom :) hiányoznak a kölkök :'(
Sanyika9310 2011.01.31. 17:07:42
Léptem melozni Páá Lewy és Többi Blogger :D Lew akk 21:00 után ;)
Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.31. 22:48:17
@Sanyika9310: nem megy ma, majd talan holnap:(
Sanyika9310 2011.02.01. 07:51:12
@Lewyke: Oké ;) csak ma meg jön barátnőm :D majd est akkor ;)