globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

A Természet csudái rovat

2011.04.21. 07:36 Rosszindulatú Vászka

Albínó állatok

31 komment

Címkék: állat cukiság természetbúvár

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr202844151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2011.04.21. 08:52:04

a természet áprilisi tréfája
normál körülmények között az albínók nem érik el az ivarérett kort
ennyi

Rosszindulatú Vászka 2011.04.21. 08:58:21

@spájdernecc: emlékeztetnélek közös bálványunkra, a legfeketébb legfehérebb blúzmuzsikusra.

Amúgy is falsot beszélsz, mer afrikában a mai napig vadásszák rituális célbúl az albinó álalt és emberet a felvilágosulatlan pogány négerek. Monnyuk abba igazad van, hogy mimikribe csehül állnak ezek a csóringrek.

spájdernecc 2011.04.21. 09:07:28

@Rosszindulatú Vászka:
na, pont azért mondtam, hogy nem érik meg az ivarérett kort
könnyű préda
a Winter-fivérek meg harcosok :)

spájdernecc 2011.04.21. 09:11:16

emlékszem, hetvenvalahányban az Élet és Tudomány hozta a Hópehely névre keresztelt gorillakölyök cuki fotóját
azon nyüszögtekm hogy az anyja nem hajlandó szoptatni
pár éve dobta föl a pacskert, az is hír volt

Rosszindulatú Vászka 2011.04.21. 09:14:47

@spájdernecc: aztaz újságot szerettem a múlt évezredbe, Nagypapinál volt sok évfojam, sokat böngésztem. Majdnemm annyit, mint a Tolnai Világlapját. Fles.

Az albinócucc egy szimpla kis génhiba, érdekes. A gorilla meg különös lény, ha belenézel a szemébe,megbódulsz, annyi bölcsesség láccik benne. Nem vagyok ufóhívő, de ez télleg így van.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.04.21. 09:36:28

Általában nem tetszenek az albinó állatok, mert van bennük valami ösztönösen visszataszító.
Talán ha két kivételt tudnék mondani....Ezek közül az egyiket volt szerencsém látni is, és ez az albínó páva.
Na, az valami elcseszett gyönyörű!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.04.21. 11:40:45

@Bobolysza.: hákeress rá gúgliban hogy albínó süni vagy hogy TÖRPESÜN (ugyanaz csak nem fehér), nagy arcok, harminc körül fáj darabja, plusz a hozzávalók.
nagyon szeretnek játszani, néha ész nélkül bebújnak a wcpapírgurigába, és nem tudnak kijönni, ilyenkor ajvékolnak, ki kell szedni őket. Bajuk nem esik. Olyanokr mint a kisgyerekek. szeretnek úszni a kádban, de melegvízben az elsőreakció hogy dobnak egy kaksit. Ez van. (NEKEM NINCS csak majdnem lett, és előbb utánaolvastam, attól vagyok ilyen nagyonokos. De aztán arra jutottam, hogy a törpehörcsög még kisebb helyen elfér, így lett törpehörcsögünk).

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.21. 12:19:08

@Laci Today Magazin:
beszorulás ellen a legeccerűbb a sűrített levegő, pl porszívó max fokozat

bisztos törpehörcsöggel is működik!
csak be kell terelgetni a porszívó csövébe, és mikor már majnem végig ment a csövön, akkor négyes fokozat

szerintem egész messze lehet lőni vele

de nekem nem kell több állat

van két kutyánk, egy halastavunk aranyhalakkat, egy akvárium belevalókkal, meg az ég madarai

eccer volt banbi őzünk, de azt kivágtam a kertből, mennyen haza

reggelre a vadász elvágta a nyakát, mer sehogyse akart hazamenni

eccer meg volt egy hörcsögünk, akit ott felejtettünk télen a fűtetlen szobába, és megfagyott, ojan kemény lett mint a fagyott kutya lába

mondtam az öcsémnek, hogy dobja ki a szemétbe
hát csaknem csinálta meg

átvittem a szobájába és odatettem az asztalára
kábé egy óra múlva ott kapart a hörcsi a terráriumban, és nagyon éhes volt

megetettem és visszavittem a hidegbe, megin megfagyott

de néha jácottunk vele

beraktuk törölközőbe, és hajszárítóval fűtöttük, hogy ki tuggya hamarabb felolvasztani

aztán egyszer már télleg meg volt dögölve, mer a hüje öcsém hiába melengette, csak büdösödött, de nem kezdett mozogni

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.21. 13:36:29

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
gondoltam rá, de be volt száradva és kicsi volt a lika

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.21. 16:13:02

poszt: white power!

mos nem sorolom fel milyen állatim voltak, de egyszer volt egy vadonfogott, karanténoztatott, beakvarizált törpe rájám, na az csuda volt.
aztán elkerült egy nőstényhez, később szegíny feldobta a hasát.

@Bobolysza.:
válog@tós fasznak kutyában a helye

történeteidet olvasva az jutott eszembe, hogy nem csak nekem szól majd benihil a lepergő rövidfilm alatt

spájdernecc 2011.04.21. 16:29:40

akkor szegény elúszott

másrészről viszlát

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.21. 16:39:41

úgyércsem ússzak arrébb magam is?

Rosszindulatú Vászka 2011.04.21. 16:47:40

@Lépcsőházi Gérard Philipe: a rája, az úszott az örök mittoménmire. Tecikérteni.

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.21. 16:55:20

@Rosszindulatú Vászka:
tecik, tecik, csak másrészről értettem, mostanság zsengeelméjű vagyok.

amúgy üditőek a posztok

Rosszindulatú Vászka 2011.04.21. 16:58:01

@Lépcsőházi Gérard Philipe: Spájdernecc barátom tömör stílusa soxor férreérthetőbb, mint az én nyelvi diverzióm. Már csak ezért is unikum :)

Azazhogy ne hagyd magad, gyere máskor is :)

Vagyis szarokrája :P

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.21. 17:16:30

@Rosszindulatú Vászka:
értem már és amúgy nekem sem kell néha a szomszédba mennem.
remélem a barátod is emígyen gondolja, vagy ha valaki a jövőben mégsem, értek ám az szóból.
(keresztrefeszülés befejezve.)

különben meg lokálisan is olvasott vagyok

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.21. 17:49:33

@Lépcsőházi Gérard Philipe:
spájdi mindig úgy köszön reggel, hogy "mézes-mázos jóreggelt, SZIA KÖRÖMLAKK!"

és úgy megy el délután, hogy
"és persze legfőkébb és mellesleg viszlát"

a kettő között néha van még valami, de az ritka, mint az albínó holló

ezér mondom, hogy kevés beszédnek is sok az ajja, én hiába tépem a számat, nem bisztos hogy rám harakszik meg valaki

bár ez is sanszos

Rosszindulatú Vászka 2011.04.21. 17:53:33

@Lépcsőházi Gérard Philipe: nem vagyok buzi. Értem? Méghogy a "barátom". Haha. Egyébként meg de. Na mindegy.

És ne minózázzál, mer vicsorra torzul a pofám. Itten harc a Zélet!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.21. 17:56:08

@Lépcsőházi Gérard Philipe:
ja igen

már nagyon várom az egy pillanatba sűrített életemet, szép nagy fless lesz, és egy csomó mindent ráadásul el is felejtettem már

egy csomó jót is

táblára írva nyakamba akasztják történetemet

nem kell félnem jó lesz

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.21. 18:41:39

@Rosszindulatú Vászka:
nem mondtam, hogy az vagy, én csak idéztem: " Spájdernecc barátom tömör "
@Bobolysza.:
a beköszönéseket szoktam volt olvasni, de a másrészről valahogy kimaratt..

ha még nem vígyelted volna, ajánlom figyelmedbe a dö Final cut című filmet.

spájdernecc 2011.04.22. 05:31:53

@Lépcsőházi Gérard Philipe:
higgadtség feleuin :)
kifelejtettem az elválasuztó pöcköt
szorri
namostakkor SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.22. 07:37:19

@Lépcsőházi Gérard Philipe:
ja, és félévente jár manikűröshöz, emiatt az elütésszám nála drasztikusnak mondható

(az intervallum fényévben értendő)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.22. 08:55:22

@Bobolysza.:
krónikust akartam mondani

@spájdernecc:
ez bezzeg hibátlanul megy

ez a szeméjeskedés

spájdernecc 2011.04.22. 08:57:55

na persze
a fontos dolgokra oda kell figyelni
süti beállítások módosítása