globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

ütős fúvós

2011.04.28. 13:19 spájdernecc

" messze Missziszippi, messze ide London

 a Széll Kálmán téren mégis azt mondom

Európa öreg, Amerika új

de a rakkedrollban mind egy követ fúj "

ó jeeeeeeeeeeeeee!

 

17 komment

Címkék: tufatufatuctuc tuctucc azanyámidegeshéccencségit

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr92861808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.28. 14:22:01

lemaratt egy idézőjel spájdi

ezt a hanyagságot!

"Budán a Vár alatt van egy kedves tér,
Budán a Vár alatt van a Széll Kálmán tér,
Erre jár ki boldog, erre aki fél."

spájdernecc 2011.04.28. 14:31:11

@Bobolysza.:
vettem
javítva

" A Széll Kálmán téren jár
az ötvenhatos busz "

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.28. 14:36:41

"Az emberek itt jönnek-mennek,
Zabálnak és beszélgetnek.
A mozgólépcső le és fel visz,
Éhes vagyok és köpködök is.

Ez a Széll Kálmán téri metró,
Ahol rohan a sok bunkó,
Ez a Széll Kálmán téri metró,
Itt rohadni nagyon jó."

spájdernecc 2011.04.28. 14:38:47

" na, ezért már nem fizetnek"
/ bobsza /
viszlát! és kösz a halakat!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.28. 14:44:04

csá

nekem még van 7 megtérített percem

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.28. 18:28:03

@Bobolysza.:
@spájdernecc:
"Lila hajú fiú a térképen kutat.
Szegény öreg hobo a semmire mutat.
Egyik sem találja a harmadik utat."

Régen sokat kalefoztunk-bár nem ér, hogy ezt mondtuk, merén a hetvenes években cülettem.
Mindig gyöttek a moszkvatéripánkok, szipuztak és zaklatták a fiatal cselovekeket (főleg éjjel).
A szarcsövesebbikje még erőszakhoz is fojamodott a betevő miatt, de velünk reábasztak, mer mi mawashi és májgerit osztottunk envédelem céljából.
Aztán néha lejöttek a fényhajúak a 21-es vonaláról kicsit mekrendezni a terepet és 1-2 napig olyankor higgadtság volt. A legviccesebb a Janó nevű újságárus volt aki bomberben-bakancsban úgy nézett ki mintha, de közben hörgősmetált szeretett és pajszerral kergette az Alberthíveket. Aki ismerős arra az tuggya..
Egy időben az Antall József térre beszéltük meg a találkákat (ugyebár a zóra alá ami mindig háromnegyed nyolcat mutatott, tehát nem lehetett késni) mer egyszer majdnem ez lett a neve.
A fortepanban érdekes képeket lehet látni többek közt a térről is ami régen teniszpálya volt, azelőtt meg valami bánya. De eztet úgyis mindenki tudja.
Elnézést a csordulásért de nosztalgikusan érintett a téma.
"Orromból csöpög a vér
Nem tudom merre van a Moszkva tér."

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.28. 18:41:09

igy összekeverni a hobot meg a cirkálót!

gratula!

én nagy proszektúra fan vagyok, de ez azér van, mer szekszárdi a norbi, és én meg hijába kináltam pálinkával, nem akarta meginni, mer öltönybe volt

egyépként én annyira vidéki vagyok, hogy a betonon konkrétan szédülök

nekem hijába hadoválsz pesti (budai) sztorikkal, nem vágom
max a ládzsa uccai lakótelepet, mer ott nyaraltam párszor

én is a hetvenesbe születtem bele, leginkább az elejibe

a fortepánt linkelhetnéd, vagy valami
hogy kell keresni?
hejre, moszkva tér?
vagy bugyipest ötvenegy után?

nagy kedvencem, remélem bővülni fog

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.28. 19:42:12

@Bobolysza.:
keverte a rosseb, hiszen egy napon/lapon sem említhető a kettő. csakhát ebölizs egy kicsit meg abolizs egy kicsit.

egyébként én is laktam erdőszélin, tíz évig Nagykovácsiban.
viszont ahol előtte meg most (kurucles/rézmál), ott is nagyjából ződ a zúr.

a fenti sztorik ellenére külömben szeretem a moszkvást, még a Török Feri filmjében is statisztállottam volt.

fortepan.hu/

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.28. 21:30:45

@Bobolysza.:
azér meg ne utájjatok mer budapesti vagyok, a legtöbb rokonom máshol él (pl. sárvár), tudom hogy gyakori az ilyesmi, nem tom tik hogy vagytok vele, de én nem érzem úgy, hogy egy kalpag alá illenék. vagy sokan. meg eleve.
sokat járok a tizenháromba, és ott, meg pl. a belvárosban azt mondják vidéki paraszt vagyok, "vidéken" meg azt, hogy pesti bunkó..

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.04.28. 22:40:00

@Zsit (nyau és rémizé):
nem vagyok vazsi, csak később költöztek oda, mindnyájan tőzsgyökeres pesti (budai) bunkók vagymuk. amúgy láwolom vazst, főleg szombathelyt.

spájdernecc 2011.04.29. 05:07:43

vazsmegye vazsvár
ottterem a legvár
hogy a fonál le ne ezzsen
ennek dacára jó reggelt!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.04.29. 07:10:02

@Lépcsőházi Gérard Philipe:
jóvan nem rugózunk ezen
máson rugózunk

hidd el, én nem tehetek róla, itt dobott le az a nyomorult gólya
a lényeg a rákkenroll rugója

érted hogy mondom

esős fröcskölős jóreggelt!
fél éve nem mostam le a kocsit és mijen igazam volt!
most tiszta lötyi minden

hogy összekoszoltam volna
süti beállítások módosítása