globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

hamár szóba került...

2011.05.04. 18:00 -bobolysza-

ez tecceni fog, az kurvaélet!

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr862877630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.05.04. 20:14:57

az mindegy, ha eccer szar. a vájemsziéj is világsiker, meg a blekájpísz is. meg még négyezer tucat fos.

spájdernecc 2011.05.05. 05:05:55

a moderntóking is világsiker volt...
ez azért annyira nem szar, de részemről legfeljebb az animáció értékelhetó
Vászkával élve, fehét zaj
enek ellenéra jóreggelt!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!

büdösmackó 2011.05.05. 07:11:55

ezek magyarul beszélnek?
mekkora undorító álbunkó pestiértelmiségi rep.
peersze majd egy nyóckeri csaj ismer ennyi idegen szót, be tud mutatni ekora műveltséget....

visoznt az animácijó bámulatos.

amúgy ja, jóregg!

Rosszindulatú Vászka 2011.05.05. 07:27:12

Nekem se tecc. Ez a műcsikágórep pont ojan talányos számomra, mint a hun reggi meg hasonlók. Ráadásul hallgatni senem kellemes, viszont pont annyira vicces, mint az irigy hónajjmirigy só a komedi szentrálon. Azazhogy kopszakpecs. Még sosenem bírtam megnézni ezt a filmet, mer idegesítő, viszont uncsi.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.05. 07:32:28

kurvajóhamondom!

ezek a jányok egyépként nem is nyóckeresek, viszont innen származnak bátaszékrű
én nem szeretem bátaszéket, mer amikor dinnyét loptunk a bátaszéki rendőrségre kellett menni

és azér ismernek ijen szavakat mer:

"Fiáth Titanilla pszichológia, magyar és kulturális antropológiai szakot végzett az egyetemen. Antropológiai terepmunkájából egy könyv is megjelent, Határsávok címmel. Rapnovellái az Éjszakai állatkert - Antológia a női szexualitásról (2005) és a Szomjas oázis - Antológia a női testről (2007) c. antológiákban jelentek meg."

tita okos jány
olvassátok el amit írt, hátha megértitek:-)

jóreggelt mindenkibe!

spájdernecc 2011.05.05. 08:47:24

@Bobolysza a mizantróp:
aranybogár
tudom, hogy a lecsó ehető, mégis képtelen vagyok megenni, a szagától is bokákolok
pont ilyen zsigeri ellenállást érzek ezeknek a zörejeknek a hallatán
attól, hogy nekem emészthetetlen, sok millióan élvezhetik
ennyi

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.05.05. 08:51:09

Akkor ellensúlyként: én meg bírom őket, és természetesen nem ez a legjobb számuk. :))

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.05. 09:09:24

@spájdernecc:
hidd el, nem akartalak meggyőzni
nem zavar ha nem teccik
sőt
spenót!
(monyguk a lecsót nem értem mer az pl finom)

@LadyCarambole:
nem zavar ha teccik
sőt!
spenót!

spájdernecc 2011.05.05. 09:13:41

no akkor ezt túltárgyaltuk :)

Rokka 2011.05.05. 09:55:44

nemtom megnézni a vidi de én csipom üket jóregg

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.05.05. 10:13:15

@Bobolysza a mizantróp:
én mongyuk bisztos nem olvasom el, mer az ijen fasságok nem kötnek le

csak a szeksz meg a szipó
süti beállítások módosítása