globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Talányos demonstráció Kijevben - 18+

2011.06.10. 08:08 Rosszindulatú Vászka

Bezzeg mifelénk meg harcinyuggerek, meg focidrukkerek csak... alávalóság!
Több fedetlen kebelet a köztereinkre!

A tüntetések és egyéb prolivircsaftok ügyében eléggé szögletes a világképem. Be kell látni, a történelem nagy tanítómester, eddig ilyesmivel csak a Bábudzsinak sikerült elérnie célját, de hát ő egy nagyon bölcs és következetes ember volt. Szinte zavarbaejtően. No meg neki is beverték a fejét többször is.

Ennek a hirignek az oka, célja és haszna erős talány. El nem tudom képzelni, hogy számolta ki az aktivista hölgy, hogy szép egészséges tüdejének közszemlére tétele bármit is elér. Hacsak ezt nem. A piroslapos egyszemélyes flesmob külön titok. Az a szemöldök büntet. A bugyiból kiköszönő ribancrendszám is. Mindenesetre köszönjük szépen. Sztem vágyok Kijevbe.

Így összegezve a dolgot, bár kebeleket nézegetni megúnhatatlan és örök, a csöcsörészés Istennek tetsző és releváns, ezt én nem értem. Itt vagy valami zsíros titok lappang, vagy egyéb összeesküvés, netántán Konteó, vagy csak egy hüje kis pitsa, ezt nem lehet tudni. De azok a tüdőcsúcsok ütnek!

18 komment

Címkék: állat balett idióták ruszkik globalicum világökörség moraliza aberáltos bohóctréfa

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr62972319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odium 2011.06.10. 08:44:03

te egy tschöcsfétisiszta vagyol
ez már fiksznek tűnik

Rosszindulatú Vászka 2011.06.10. 08:50:48

@odium: hol itt a gond?

A Hölgykebel a Teremtő kedves gesztusa. Hát nehogymár ellenkezzek!

odium 2011.06.10. 09:09:57

@Rosszindulatú Vászka:
montam én, hogy baj-e?
magam scheggfétisiszta vagyok
de persze a többi kedves gesztus is a barátom

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.06.10. 11:05:20

de milyen feje van mar???? zacskot reaja!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.10. 11:08:03

milyen cuki, ahogy így tüntet.

sunáznám!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.10. 11:08:55

@Rosszindulatú Vászka:

pedig boncoláskor derül ki, hogy zsír az egész. elég krepa, ahogy kinéz egy nő, ha lehámozzuk.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.10. 11:42:47

kifordítva minden enber rózsaszínű

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.10. 15:30:53

én is mennék mennék, lesz még? vagy megvan valakinek a cicis telefonszáma?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.10. 15:31:27

egyébként ez a nő az ELÉGEDETLENSÉGÉNEK adott hangot.
Ki kell elégíteni oszt jóvan. Ha senki nem vállalkozik, hát, üsse kő, vállalom.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.11. 00:07:31

Nekünk meg volt egy Bácsfi Diánánk nőtüntetőnek. Hát, becserélném erre, az biztos.

Rosszindulatú Vászka 2011.06.11. 01:47:23

Diána érdekes lény. A gúgli szerint.

hunory.shp.hu/hpc/web.php?a=hunory&o=bacsfi_diana__WO9R

Színes foltja volt Butapestnek, mikor Szabó Albert úr kivonult a médiákból. Meg is keresem otthon a lefűzött Magyar Tudat számokat, van belőle pár évfojam. Meg a vallási fanzinjából is, a Napkereszt-ből, bár az egy évet sem élt meg. Ezeket elraktam, mert senki senem hinné el, hogy volt ijesmi.

Szerencsére a Net kimeríthetetlen kincsesbányája az Igasságnak. Tessen: magyaristentudat.webs.com/

odium 2011.06.11. 06:55:45

nem is halotam ojat hogy napkereszt, pedig elég nagy magyar vagyok
kinek a hibája ez?

odium 2011.06.11. 06:59:44

@Rosszindulatú Vászka:
ótejóég
a képcsarnok
az mindent visz
eromilitary gagyirezervátum
meg amit akartok

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.06.11. 07:59:37

@Rosszindulatú Vászka:

Elmentettem ezt az istentudatot, nagyon állat, kösz!

"Amióta az Egyiptomi nagypiramist látogató túristák, a XX. század elején felfedezték, hogy a fáraó sírkamrájában elhullott kisállatok teste mumifikálódik, és az elhasznált zsiletpenge a férfiak zsebében kiélesedik, a piramis effektus ismert jelenség lett, igaz, a tudomány ezzel se tud mit kezdeni!"

Meg fogok gazdagondni a zsilett-bizniszből, már építem is a piramisomat!

Rosszindulatú Vászka 2011.06.11. 08:09:55

@odium: a fogaskerekes karszalagos szebbjövőtöző csapat árulta, de csak pár hónapig élt, Szabó Albert szerkesztésében.Albert vicces csávó volt, nagyobb mókamester, mint Polgár Tamás úr

@Levéltáros:mekkora találmány a spirituális agykontroll. Nem tudom mit szívnak, de ojan szert én is akarok.
süti beállítások módosítása