globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Zimankó rovat

2011.06.10. 07:04 Rosszindulatú Vászka

Biojégrém

11 komment

Címkék: állat állatbarát

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr512972274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jonnglenn 2011.06.10. 07:36:49

fura ez a artiszi ökológijaji körforgás

kedvesnek tűnő lények falják fel egymást, amíg a csúcsragadozó ki nem hal. illetve akkor is lesz majd valami mert ugyebár az élet megy tovább.

a fókákat nagyon kedvelem.
eccer a taljánoknál füröttem együtt pár bébioroszlánal meg palackorruval.
a fóka egy igen intelligens jószág és kedves. mármint a tőle nagyobb lényekkel. akisebbeket kegyetlenül és nagy hatásfokkal fogyasztja.
a zégeji egyes részejin a dolphin meglehetősen gyakori és a nyiltvizi merülésekkor lehet velük pancsolni.

van valahol pár kép is a zeseményrűl.bár a digitális fényképezés korában a zember csak akkor becsüli meg a képeit , ha rátapos a pendrájvra vagy leejti a gépet és a vincseszter elpusztúl.

én bisztos tengerász lettem vóna ha valami tengeri országba születek.
szóval ijen száraszfődilégipatkány lettem. bár azér amikor lehet azért uszikálok itt ott lenn fenn.

szeretem a nagysósvizeket.

jonnglenn 2011.06.10. 07:44:04

soksok szép élményem van a fejemben a tengerekkel kapcsolatban.
érdekes mer a vizes szopások azok mind édesvizijek vótak. kléccer már rám is számoltak. vót egy dunaji meg egy tavi lifeko kisérlet is.
egy gyerekkori barátom és agronómus társam meg a zöccse pedig egy tavi mutatvaányban pusztult el
egy nappal előtte híttak engem is huncutkodni.
hmmm...

na uzsgyí szeged re.

Rosszindulatú Vászka 2011.06.10. 07:50:57

Az arktiszi rész a legtalányosabb területe a Földgolóbisnak, pár éve nagyon rá voltam izgulva, egy ruszki hajó szállít oda turpistákat. Érdekes volna meglelni a halott felfedezőket meg a repcsiket meg ijeneket. Mekkora fles volna arktiszi jégkockával cizellálni a párlatokat. Amúgy a Hateras kapitány a legjobb Verne könyv sztem.

A Discoveryn volt egy film az auszi arktiszi tererrepcsisekről, hát érdekes. És kalandos, hogy a teknika ott semmit senem ér szinte az elemekkel szembe.

Ojan képeket nyomhacc, ha kedved.

Nekem pár éve majdnem dugába dőlt a házasságom egy behalt ide vezérlőjű vinyóm miatt, erőst dolgoztam, hogy a nyaralás képeket megmentsem.

Meg még a pingvineket is szeretem, már többször voltam Európa legnagyobb pingvinmedencéjénél. nagyon szomorú hej az. Sztem. Nem való álaltokat bezárni.

Az meg külön talány nekem, hogy a medve miért kedves állat a legtöbb ember szerint, az egyik legfélelmetesebb csúcsragadozó.

Rosszindulatú Vászka 2011.06.10. 07:55:31

@jonnglenn: a Duna alattomos víz. Kutya kemény, kéccer döglöttem meg benne majdnem. Az egyik nem rajtam múlt, utána nem aluttam túl jól egy ideig.

Nomeg sok nagyon jó úszót elvitt errefelé is. Sosem értettem a bátor városi dunai úszókat, az elemeket tisztelni kell, nemám belefulladni és oszlani benne.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.10. 09:12:44

vagy egy német fagyott maci

der Medve

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.06.10. 10:36:20

@Rosszindulatú Vászka: az en felmenom rendszeresen uszott at oda Leanyfalurol, oszt sose lett semmi baha(hogy a frasz essen bele:()

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.10. 10:58:51

asszeretném mondani, hogy felénk meg az a mondás, hogy az tud úszni, aki a Rábában is tud
Duna-partiak: lehet kipróbálni :)

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.10. 11:10:26

ez állati jól néz ki.

kéne belőle pólót nyomtatni.

még jobb lenne a pingvin fagyott heringgel.
süti beállítások módosítása