globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Savazzon maga ön is

2011.06.11. 01:30 Rosszindulatú Vászka

PollPub.com VoteMaga Ön van-e tudomással arról, hogy állítólag léteznek mosdókagylóba vizellő emberek?
Nemnemsoha
Fúj, undormányosság
Még szép, én is
Nanáhogy, praktikus dolog
Nem, inkább a fürdőkádba szokok



View Results

Poll powered by PollPub.com Free Polls

7 komment

Címkék: balett

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr712974437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.11. 06:24:26

negyven felett minden férfi belepisál a mozsdókagylóba

én egy kicsit korábban kezdtem mert koránérő típus vagyok

odium 2011.06.11. 06:53:14

mióta fölérem
természtesen eszközhasználattal, sorrendben:
szék, kissámli, vastagtalpú papucs
gyakorlatilag nem is használtam budit kisdologra

_nyuszi_ 2011.06.11. 07:52:50

hát, ez olyan fiúizé, de imádok szavazni.

Dr. Körömlakk ® 2011.06.11. 08:03:26

ööö, láccik, hogy ki mit szavazott? úristen...

Rosszindulatú Vászka 2011.06.11. 12:49:56

Süskind A galamb című rémkisregényébe van egy ijen mosdóbapisálós rész, ami a mű katarzisa és drámája. Elég ótvar dolog sztem is.

Ami még fles, az a koleszos rokontól látott, hogy nő létére képes a zuhany alatt fogat mosni, pisilni illetve még bugyit is mosni eccerre.
süti beállítások módosítása