globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

bobojsza kertyében készülődik valami...

2011.06.16. 19:40 -bobolysza-

most még csak kéccentis

kétkilósra remélem megnőni

rajtam nem múlik locsolgatom tápoldatozom szeretgetem és énekelek neki

ettől a szomszédok már kipusztultak de az én kis parimnak úgylátom teccik

még azt is elviselte hogy mellette félmeztelenül nyirtam a füvet

sőt, mintha kicsit jobban nőtt volna közben a kis bogyó

ime bobojsza reménysége a dézsás óriáspari locsi után:

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr842990221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2011.06.16. 19:43:47

Ebbűl lecsó lesz, akárki meglássa!

Ha meg nem, remek csemege a reggelihez.
Nincsen is szebb, mint a saját termés.
Bizony!

_nyuszi_ 2011.06.16. 20:07:26

az enyém mégcsak virágzik :(

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.16. 20:15:16

@márnyuszi.:
mer nem mászkálsz előtte félmeztelenül énekelve

ez a titok, elárultam de nem figyeltél

amit tőled kaptam, az még csak figyel a dézsában és feleekkora palántákat hozott, de majd beérik magukat nem hajt a tatár

Dr. Körömlakk ® 2011.06.16. 20:22:25

az első három sorból aszittem a kukidról szónokolsz
amúgy szép a kerted, de ezt má rég is montam

_nyuszi_ 2011.06.16. 20:23:53

@borivoje surdilovics:
de mászkáltam! mondjuk alul voltam félmeztelen, nem lehet, hogy ez a baj? meglátta a csunyámat, oszt visszafejlődött.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.16. 20:43:24

@Dr. Körömlakk ®:
akkor most lebuktam
te eccerűen átlácc a szitán!
minden a kukimról szól

@márnyuszi.:
ha igaz lenne amit mondasz egész pesterzsébet a te palántádról enné a lecsót ferihegyig!

_nyuszi_ 2011.06.16. 20:52:07

@borivoje surdilovics:
nem adok senkinek. az enyém mind!

Hang Ember 2011.06.16. 20:53:52

@borivoje surdilovics: hatvani pályenkából locsojjá rá pár cseppet. az csodaelixír asszem. oszt majd jól megnő. de locsolni a pari tövéhez köll nem a torokba. bár előbb utóbb az is célravezető lehet, mert ha nagyságban nem is okoz változást mennyiségében akár megkétszereződhet a termés.

_nyuszi_ 2011.06.16. 21:32:46

@Hang Ember:
na ezt fejcsed kifele, izbe!
hol kell locsolni?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.06.16. 22:06:15

@márnyuszi.: nekem is.
a Bobszie azer ilyen mer tapozza mint allat, aztan meg a vegen robbannak, mint a kinaji dinnyek:)

Hang Ember 2011.06.16. 22:16:08

@márnyuszi.: bobolyszáék kertyébe. szép a kertyük, meg a házuk is. tudom mer ott voltam. locsolgattuk is a pálinkát rendesen... :)

spájdernecc 2011.06.17. 05:06:03

Bobolysza kihónaljazhatná, mert ellepi az egész kertet :)
kecsapverte jóreggelt!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!

Dr. Körömlakk ® 2011.06.17. 05:51:30

SZIA SPÁJDERNECC!
szeia evri
a témához nem tok releválni már, mer idén futómuskátli lett az erkéjbe, az meg ugye nem egy nagy fejtörést okozó dolog.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.17. 08:06:47

@spájdernecc:
nem ma kezdtem
epilálva van

@Aliz jelentkezik Csodaorszagbol:
végülis csak egyszer kaptak csak volldüngert
nincs semmi trükk

@Dr. Körömlakk ®:
a muskátli is szereti a volldüngert
www.gazdabolt.hu/shop/vizoldhato-mutragya/T02744-volldunger-linz-14721-2-kg?TermekLimit=60&TermekOrder=ar

egy ijen két kilós egy erkéjrevaló virághoz kábé tíz évig elég
nekünk kábé a fele fogy el egy évben
picike kis csipet hetente a tövére és meglocsolod

varázsszer

@márnyuszi.:
próbáld ki te is a volldüngert nem fogsz csalódni

spájdernecc 2011.06.17. 08:09:18

micsak
egy volldüngerügynök
levele :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.17. 08:32:27

én kérem szmisszügynök vagyok és már kültem is egy lótetűt a köldöködbe

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.17. 11:47:59

Ez az a fajta, ami megnőve úgy néz ki, mint egy amorfabb paradicsompaprika?

Nálunk már van a boltba, mikor megláttam, nagyon megörültem, mert még fél méterről is azt hittem, ez biza paradicsompaprika, azt meg itt még nem láttam, csak ezt a kaliforniai paprikát minden színben, de aztán mikor megfogtam vettem észre, hogy ez pari. Akkorák, mint a fejem amúgy. Egyelőre nem mertem venni kipróbálásiból, te már ettél ilyet? Mondjuk azt a parit, ami régen nálunk is volt a fürtös előtt, ami kicsit olyan csúnyácska-repedős volt, és megnőtt alma nagyságúra, na azt semmi nem veri. Tavaly Görögországban minden nap megettem belőle vagy 3-4 darabot, a gyerekkorom íze, hihetetlen volt!
Olyan parid is van, Bobek?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.17. 12:19:41

@LadyCarambole:
hatféle van:
kicsi sárga fürtös
kicsi piros fürtös
közepes fekete
normál piros
normál sárga
hatalmas piros (mint a paripaprika-két kilós rekorddal)

a hetedik a tigriscsíkos nem jött össze mer nem kaptam hozzá magot
süti beállítások módosítása