globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Undormányfesztivál rovat

2011.06.24. 07:57 Rosszindulatú Vászka

Egyben képrejtény is, ijet-e láttatok-e már?

36 komment

Címkék: bazmeg undormány gusztustalanság aberáltos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr593010436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2011.06.24. 08:09:59

kérsz egy cigit? :)

odium 2011.06.24. 08:57:56

a búcsúban lőttted?

Rosszindulatú Vászka 2011.06.24. 09:06:15

@odium: itten a Búcsú tök szopás (relevánsan) volt a vállakozóknak, jött pár teherautó, néhány falka rosszarcúvál. Már egy héttel korábban. Mikor elkeztek flexelni, meg hegeszteni, akkor már tuti bisztos volt, hogy én ottan semmire senem ülök fel. Amúgy sem terveztem. De még a Keresztfiaméket (négy éves, a nővérje nemsoká hat, meg van a kicsi, aki bölcsis) sem kötötte le ez a prolivircsaft tíz percnél tovább. Szarták le, én kicsi pónim játékot nyomnak a neten, meg freccsentettbe is, meg vannak azok az egyéb figurák, miszerint sellővár (elbaszott irritáló hangja van).

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.06.24. 09:59:15

Csinálok hozzá zsemlyegombócot, jó lesz?

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.24. 12:44:50

ezt kinyomtatom színesben, bekeretezem, apámnak odaajándékozom, tegye ki a cigarettásdoboza mellé. Úgyis közeleg a nevenapja neki (nekemis).

Rosszindulatú Vászka 2011.06.24. 13:11:41

@Laci Today Magazin: Atyád már megtette a dolgát, ne alázzad meg ezzel :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.24. 13:23:47

@Rosszindulatú Vászka: nemértem... mit tett meg? én csak arra céloznék vele neki, hogy má ideje lenne leszoknia a cigarettáról, pláne miután anyám tavaly a fenti képen látható állapotban halt meg júliusban, egyértelműen a cigitől. (a tüdőhólyagocskák közötti falak szépen fokozatosan felszívódtak évek során, ami által ugyanakkora tüdőtérfogat mellett csökkent a tüdő kapacitása, ezt hívják tüdőtágulatnak, és ez nem visszafordítható folyamat, és anyám légszomjban élt évekig, próbáld ki hogy csak egy szívószálon át veszed a levegőt ésd felrohansz az elsőre meg vissza, hogy az milyen, szóval jópár évik fuldoklik az ember, mire végül sikerül megváltódnia (meghalni egy lélegeztetőgépre kapcsolva, és valszeg egy ilyen, vagy ennél is rondább tüdővel a mellkasban)... szóval én cska óvnám apámat attól amit anyám már végigcsinált, béke poraira...
'por't írtam?
béke cigihamvaira akart lenni.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.24. 13:33:36

hát ez szomorú

mond meg apádnak hogy a cigeretta rossz!

egyebet nem tehecc

ez egy szenvedélybetegség
ő pedig nagykorú

legrosszabb esetben úgy jár mint a nagynéném, akinél most diagnosztizálnak valamit ( mikrocelluláris tüdőrákot valószínűleg)
amikor kiderült a baj komoj is lehet, hogy már bánnya a dohányzást

napi 3-4 doboz negyven évig
diszpécser volt a bkv-nál, ráért bagózni

késő bánat eb gondolat

Rosszindulatú Vászka 2011.06.24. 13:38:48

@Laci Today Magazin: bocsesz, nem akartalak megbántani.

Nem ismerem a cigi hatásait, sohasenem dohányoztam. Dédikém igen, 92 évig élt, tartós fajta, a bútorai valami penettra feketék voltak a cucctól. Anyám meztéllábas szimfóniával izzít, mióta mexünt a Porti nevű albán szoci cucc. Aszongya a többi cigi neki hegyilevegő.

Annyiban ismerem a cigieffektusot, hogy míg otthon éltem a szülői házban, minden ruhám meg cuccom penetra büdös volt. Útállottam.

Volt ojan nekem, hogy tacsak részegen kijöttem egy restiből, csak a szag miatt. Hát így megy ez...

Amúgy meg Atyám gyakorló asztmás, szal van képem a dologról.

De nem hiszem, hogy egy ilyen kép okán Apád megváltoztatná a szokásait. Az önpusztítás műxik az emberekben, ki-ki más módon űzi.

Ez pont olyan, mint az alkeszek - tuggyák, érzik, de teszik.

Summa summárum, télleg bocs :(

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.24. 13:41:16

@Rosszindulatú Vászka: jajmá nyugimá, nem megbántódtam, csak leírtam, hogy mit-miért. ... egy időben apámat az anyámról halála előtt két héttel készült fotóval riogattam, igaz annak se vótt értelme, Te nyertél, az ember szeret önpusztítani.
Igen, van, akinél egy életen át nem jön elő a baj, de apám halva született, újraélesztették, aztán asztmás volt világéletében, namost ERRE még rá is dohányzik (konkrétan a tüdőszanatóriumban szokott rá kiskamaszként.... ), szóval jó esélyei vannak hasonló végződésre neki...

Rosszindulatú Vászka 2011.06.24. 13:47:27

@Laci Today Magazin: valszeg vénebb vagyok nálad, most vagyok abban a korban, hogy hullanak gyermekkorom szépemberei. A bálványaim. Szar ügy.

Mikor rádöbbensz, hogy te sem vagy halhatatlan, az nagyon szar ügy. Mikor többet jársz temetésre, mint esküvőre, na ott kezdődik.

És nincs mit tenni, a Kaszás résen van és sohasenem alszik. Kár, hogy masszív ateista vagyok, most jobban érezném magam. Szar ügy az elmúlás.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.24. 13:57:34

na befejezni
elég a siránkozásból

attól hogy hívő lennél még nem lesz menyország

meg különben is a pokol nem arról szól hogy neked jó legyen

pl a sör tutira meleg mint a hugy

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.24. 14:11:02

@Rosszindulatú Vászka: hát errő bővebben hosszabban priviben tudnánk értekezni, nem fárasztanám a nagyérdeműt. Röviden: én marhára utáltam a halált, aztán ANNYIT foglalkoztam vele, hogy megtanultam elfogadni. A halál sem nagy dolog, az élet része, oké, ZÁRÓAKKORD, az tény, dehát ez van. Bízunk az Odaátban persze. És úgy azért könnyebb. Maga a meghalás persze biztos szar érzés. De állítólag a vesekő se rosszabb, azon meg már túl vagyok és túl lehet élni.
Mondjuk a meghalást nem szokták, kivéve Jóska bácsi Tiszalökről, aki a harmadik hosszabbításnál tart. Őt el is neveztem Terminatornak, de ha olvasod a blogomat, tudod kiről van szó. Megkérdeztem milyen volt meghalni, azt mondta nem emlékszik. Akkor nem lehet annyira szar, lehet hogy nem is érzi az ember, mert mire megérezné, már nincs aki érezze.. :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.24. 14:16:41

@Laci Today Magazin:
mi van lackó baszod?

sejtettem hogy egy érző lélek vagy

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.24. 14:22:43

:-)

akkor tesók vagyunk

a vászka lezbikus, nem lehet vele dűlőre jutni
csak mondom

Rosszindulatú Vászka 2011.06.24. 15:23:23

@Laci Today Magazin: a halál úgy általába átbaszás. Sztem. Mer nincs tovább. Sosenem értettem a hős katonákat senem, mer azis szívás.

Hát evvan.

Lehet vele cicázni, de, ahogy a régi mondás mongya, ha kiesel a tizedikről és túléled, kezgy el buzgón imádkozni, de ne tarcs előadásokat arról, hogy megreformáltad a közlekedést.

Ami nekem mindég is talány volt, a Tengerészek, a Berepülőpilóták meg az Asztronauták. Nem értem, de megcsinálták. Az én szemembe hősök.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.24. 15:52:42

@Rosszindulatú Vászka: én hiszek Istenben. Sőt lepaktáltam vele. Szóval én abban hiszek hogy a halál csak átmenet. Pillanatnyi szarhelyzet.

De ha a halál megsemmisülés - akkor sincs gáz, mert onnét kezdve hogy meghalsz, nem fáj, nem érzel szomorúságot, ergo nem TUD rossz lenni :)
Szóval bukni semmiképpen nem bukik az ember.

Szerintem.

Rosszindulatú Vászka 2011.06.24. 16:51:47

@Laci Today Magazin: ezzel nem értek egyet. Az egész humán civilizáció arról szól, hogy lehet ércnél maradandóbbat. Vagyis nem igazán hitték, hogy lesz valami.

Nameg tökjó, hogy van kit hibáztatni, de ez pont ellentmondás a Megváltóval, akitől a választás szabaccságát kaptuk.

Azazhogy nemtom.

Merhogy én a megtapasztalható, megszámolható Világban hiszek.

Vagyis lehet, hogy még behódolok, de erre jelenleg kicsi eséjet látok :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.06.24. 16:59:19

@Rosszindulatú Vászka: jóvan, ha akarod megtérítelek!

De mondjuk megnézel egy videót és röhöx, megnézel egy másikan azon meg bőgsz... akkor vannak érzések vagy nincsenek, kiállsz egy hegy tetejére, látod magad előtt a világot, veszel egy kurva nagy levegőt és boldogságérzet tör rád, ezt hogyan magyarázod a fizikával? Azé csak kee legyen valami fizikántúli is, szerintem...

Rosszindulatú Vászka 2011.06.24. 17:04:57

@Laci Today Magazin: az emóciók itt nem jáccanak. Persze, a Hit fontos dolog, annak aki, de nem racionális világkép. Persze attól még működhet.

Nyugi, nekem senem tejjesen materialista a világképem, csak vannak erős kétejeim. Amiben túl sok ember hisz, az nekem gyanús :)

Nekem a megnyugvás hibádzik. De nagyon.

Dr. Körömlakk ® 2011.06.24. 17:37:36

vastagbélkép nincsen? engemet érdekelne kurvára! természetesen endoszkópos fölvétel, vagy videjó. de csak mikor még a salak bennvan. hamár....

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.06.24. 18:44:53

hamár mindenképp hinni kell valamiben, azt hiszem én iszok egy bort

alföldi ezerjó

hát nem nagy eresztés de ezt kaptam

kellemes péntek estét!

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.06.24. 22:05:27

Ez mostan ilyenkor nem hiányzik valakinek??
Csak kérdezem.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.06.24. 23:00:40

@Dr. Körömlakk ®: mongyuk ez nekem sem kéne....
Kézcsókom amúgy.

Dr. Körömlakk ® 2011.06.25. 06:12:36

@mityu: Üdv Uram! Igazából ez úgy visszaöltögetve.... nem menő.

jonnglenn 2011.06.27. 09:38:55

ez nincsen olyan ronda mint egy elégett ember.
és kevésbé gyors lefojásu mint egy gyorségésesrobbanásban szétcibált felsőtest

a halál nem játék
én tudom
az élet az

jonnglenn 2011.06.27. 10:41:25

köszönöm megtisztelő érdeklődését

körülöttem semmi különös

már mint a szokásos kavarodáson kívül

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.27. 10:52:38

rég voltál gondoltam , megtudakolom, hogy mihejzet van a zűrrel, meg a hajókkal na de ha te se tudod elintézni, hoyg a föld közeleb kerüjjön picinyég a naphoz, hoyg a bűnös lelkek elégjenek (boszrkáááááány-boszorkááááány visítozása mellett), akkor a mai napot a pangás jegyében lezajlónak nyilvánítom

(hehehe, ennyit írni a semmiről!)

jonnglenn 2011.06.27. 11:09:32

asztat nem kell elintézni mer már közeleg a zamageddon és elpusztul minden és mindenki

halááááál a zegész ökoszférára

esetleg rákenról
süti beállítások módosítása