globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

tud valaki ORGANIKSZOT??? baszki többeccer kérdezem, de mintha a falnak beszélnék!!! már csak a nyilvánosság erejében bízhatok....

2011.07.11. 17:32 -bobolysza-

15 komment

Címkék: mikk dzseggert nem dobnám ki az ágyamból de nem vagyok buzi

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr543058118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2011.07.11. 18:34:54

Három cigány arról beszélget, ki milyen sampont használ.
– Én Schaumát, mert az fényt ad a hajnak. – mondja az egyik.
– Én Organics sampont használok, mert könnyen fésülhetõ lesz tõle a hajam. – vélekedik a második.
– Én Pur extrát használok, mert az az odaégett zsírt is eltávolítja!

odium 2011.07.11. 21:03:02

bazmeg
kiteregeted a szennyest?
hogy a nyilvánosság organizálna rá a hajadra.....

spájdernecc 2011.07.12. 05:01:39

WTF organix?
az orgonát meg Organát ismerem
a zorgazmust is
ennek dacára jóreggelt!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!

Dr. Körömlakk ® 2011.07.12. 05:34:54

SZIA SPÁJDERNECC!
szia evribadi!
na még visszabúvok.

_nyuszi_ 2011.07.12. 06:20:12

reggelt!
organics sampon. olyan régi, hogy kép sincs róla a goglin.

BOBOLYSZA! AZ ORGANICS MEGSZŰŰŰŰŰŰNT!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.12. 07:51:13

@márnyuszi.:
tudom, de szerettem volna ha ti is tuggyátok!!!!

brühühüüü

akkor most mejik az a sampon ami ugyanojan jó lesz a hajacskámnak?

ki mit használ?

de vukettőt mondani nem ér, mer azt nem hiszem el ugyse

Rosszindulatú Vászka 2011.07.12. 08:08:28

Metrócekcuákis kis buzi. Tán még a pöcsödet is msood hetente mi? Lúzer!

spájdernecc 2011.07.12. 08:15:52

hát öcsém, én mindig a tusfürdővel mosom a hajamat is
semmi baja tőle

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.12. 08:37:49

@Rosszindulatú Vászka:
úúú de undi vagy!

és ráadásul rosszindulatú pletykákra acc alapot az ijen légbőlkapott feltételezésekkel!

minden igazi férfi tudja, hogy a cerka öntisztuló!
minek mosni?!
mossa az, aki lusta vakarni!

@spájdernecc:
hát jóvan
én kényes vagyok, ijet nem csinálok

Rosszindulatú Vászka 2011.07.12. 08:59:15

@borivoje surdilovics: az a te bajod, hogy túl sokat éltél a Székesfővárosba és tejjesen elkéynelmesettél meg elpuhultál. Hozzászoktál, hogy azok a hüjék, akik egymás feje fölött laknak éjjel is világítnak kinn meg az uccát is füttik télen. Kicsit laknál rendes hejen, tán még te is megemberesednél.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.07.12. 09:22:45

@Rosszindulatú Vászka:
úúúúúúúú
most asztán nagyon bepipultam!!!!

te aszfaltbetyár!

én aztán tudom mi a vidéki élet, szunyogcsípéssel, kutyaugatással meg amikor a feribácsi kihorgya a ganét a szomszédben ojan az ájjer, hogy sírva hánynál tőle te nagyvárosi ficsúr

nálatok meg amikor a kékcsuklós békávé busz odakormol egy kicsit már attól prüszköltök

tudd meg hogy én ojan vidéki paraszt vagyok, hogy mielőtt bemegyek a városba, kicsit gyakorolnom kell a szennyvízakna tetején, mer a betonon alapból szédülök

csak a hajacskám törik egy kicsit, ami frusztrál ezt meglehet érteni nem?

Hang Ember 2011.07.12. 09:36:49

@borivoje surdilovics: mit vágsz fel... nincs is nálatok szennyvízakna. nekem is a pottyantósba kellett menni... :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.12. 10:23:42

@borivoje surdilovics: ecetes ollo!
egyebkent drognak minosulo termeknek nyilvanitottak, azer tiltottak be...
ok:tobben is elszaltak, euforikus erzes hatalmasodott el rajtuk, mivel nem tort mar a hajuk:)
süti beállítások módosítása