globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Talán Komaposzt

2011.07.18. 05:23 Rosszindulatú Vászka

Jómunkásember rovatunkban ma targoncáskaland

13 komment

Címkék: idióta rozsda videjócsipp autómobil bohóctréfa

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr573071780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2011.07.18. 06:30:58

hö-hö
RICHTIG, Klaus !!

Dr. Körömlakk ® 2011.07.18. 06:45:15

én azokat a pillanatokat szeretem az ilyen vidikben, amikor megtörténik az esemény, és utána jön a fejtörős időszak. netán többen is összeszaladnak, és többet tanakodnak, a hogymosmilegyen témájába.

_nyuszi_ 2011.07.18. 08:23:40

minden olyan hirtelen történt...

spájdernecc 2011.07.18. 09:21:27

kicsit döcögősen indul a hét
vagy nem?

jonnglenn 2011.07.18. 10:18:14

Klaus az !

Innen látom.

spájdernecc 2011.07.18. 10:20:15

nekem is egyből az a himpellér jutott eszembe
mizujs a magasban?

Hang Ember 2011.07.18. 11:14:53

@jonnglenn: á, Klaus überelhetetlen. Bár a klippben látható jaúmunkásenber kétségkívül nagy rajongója lehet... :)

jonnglenn 2011.07.18. 11:17:02

köszönöm mektisztelő érdeklődésedet.

a magazsban nem tudom mi van mer le vagyok tiltva. orvosilag és nejileg.

egyelőre.
talán majd szeptemberben keveset és óvatosan.
szóval csak móggyával öregesen.
érzem hogy a zizületek sem a régijek már.
tolószék még nem kell, de azért már a kúszásmászáskocogás sem olyan mint volt.

örekszünk vagy mi. meg a stressz.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.18. 13:18:12

Pár napja kifogtam egy műsort az űrhajózás hajnaláról, nyilatkozott bene az a jenki hős, aki a léggömbős csapatnál volt tesztpilóta és ő tartja az ejtőernyős magassági rekordot (mókásan nézett ki, mikor többtíz kilóméter zuhanás és ernyőzés után landolt, kihámozták a hegymászóruhából az orvosok és első dolga volt úgy félpucéran gyorsan rágyújtani egy taktikai cigire - 80 éves lassan az öregsajt, de arra gyúr. hogy végre űrutazhasson.

jonnglenn 2011.07.18. 17:41:28

Ha nekem is ámerikaji nyugdíjam lenne és nem kellene a hivatalokkal meg a napi szarral foglalkoznom , vélhetőleg én is fitteb lennék.

sajnos megesznek a mindennapok.
menni meg egyelőre nem lehet, mer a gyerek istápolása még vaty két-három évig a családi nyugalom feltétele.

a magaslékköri ugrás ebbena a zérában nem vót divat. keletebbere kisérleti dógok vótak jó bőven, de amerre én tettem vettem ottan eléggé célirányos volt a mulaccság.keletre is mek dél-nyugatra is.
sportnak viszont kitünő és élvezetes .még így pihenőpályán is éget és érzem a zadrenalint amikor mozgásba gyütt a testéslélek.

egyépként a maji generácijókat látva a társadalom egyrejobban satnyul.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.18. 17:52:12

Na ja. És az a csávó akkor épp egy öreg kétfedelű géppel zúzott, ő is hadovált valamit a szabaccségérzésről meg az égről.
süti beállítások módosítása