globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Pillanatkép az Emberiség mentális és morális állapotának állásáról annak okán, hogy hátha észbe kap és kivonja magát a körforgásból humanitárius és etikai okobúl

2011.07.19. 11:22 Rosszindulatú Vászka

"Több dolgok vannak földön és egen,
Horatio, mintsem, bölcselmetek
Álmodni képes"

20 komment

Címkék: beteg kult életmód balett aberáltos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr663079622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2011.07.19. 20:11:23

nyalnám a mellbimbaját!

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.07.19. 20:52:29

Ez most bácsi vagy néni?

Csajok, ti mit mondtok?

Rosszindulatú Vászka 2011.07.19. 21:34:49

@Mityu "aljanép" MG: maanpság az tejjesen mindegy, majd eldönti, ha akarja.

Dr. Körömlakk ® 2011.07.20. 06:39:09

@Lépcsőházi Gérard Philipe: kirekesztő vagy. a normál buzikkal nincs baj. ez nem buzi, ez inkább elmebeteg kretén ganajbuzi. az más.

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.07.21. 19:29:01

@Dr. Körömlakk ®: SZIA KÖRÖMLAKK!

röviden: nem vagyok.

nagyon szépen fogalmasztál, egyetértek.

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.07.21. 19:33:27

@Dr. Körömlakk ®:

amúgy meg így van, valójában nem is tunnálak cáfolni, és el kell monnyam, természetesen nem vagyok kirekesztő senkivel -egy kivétellel, és azok nem a búzák, de ebbe most se menjünk bele.
a hozzászólásom inkább egy -valakinek talán- távolról vicces, a régijó bölcsesség alapján valahonnan jött egysoros.
a 'normál buzi' viszont ugyanolyan fájó egy melegnek (egyes hejeken így ejtik: gecibuborékfosó farturkász, itt így olvastam: hélóta), mintha mondjuk egy ofiszlédit leliboidpicsoidmohítósribancozunk. náluk sem mindig fedi a valóságot. meg aztán kérdés, hogy melyiküknek mi a normális, például a képen látható bácsinéninek, akiről a háeszem jutott az eszembe.
szóval akkor Te is kirekesztő vagyol. persze nem @oskodok, jól tudom mit értesz ezalatt.
nem stílusom általában besárgult kártyákat előhúzni mint itt pl. 1. "nem érdekel míg négy fal közt intézik", vagy 2. "sok meleg ismerősöm van s tök jó fejeeek" esetleg 3. "addig nem zavar, míg nem az én seggemre pályáznak", mivel/de: 1. a heteróknál is zavar a nyilvános csámcsogás-nyalakodás, 2. én is találkoztam már géjjel,igaz nem sokkal, de nem jött be, 3. nagyon elvetemültnek és bátornak kéne lenniök ahhoz, hogy mekkörnyékezzen akár egy is.
(namost nélkül) nem ütnék csak úgy senkit, viszont ha megnézed ezt a képen látható halom szart, ahogy átsejlik a jelleme azon az értelmes arcán, mt ne mondjak seikenbe szorul azért a kezem, hát idevéstem (szigorúan poénból! ) ezt a mondatot.
nem nyújtom tovább, a sorcsordulásiadót mek persze csengetem akinek köll.

meglehet soraim közt imitt-amott előfordul néminemű tahónyersesség, de különben nem állok haragban a Világgal.
a zelőforduló modortalanság miatt 'L'-nézésedet kérem.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.07.21. 21:04:56

@Lépcsőházi Gérard Philipe:

remélem nem véded a buzikat és a melegjogokat!

ez rendkívül szörnyű lenne!

a buzulás Istentől távoli, az ánusz és pénisz találkozásából nem lesz gyermekáldás, és ezt jegyezze meg mindenki!

több bibliaórát, kevesebb liberalizmust!

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.07.22. 02:16:12

@Dr. Körömlakk ®:

a kedves egészségedre vájjék

Hhrrr rrrjóvanna. mittuttamén, hogy állsz a témával, vagyhogy csak tréfából bolondozol-e velem, vagy senem (-e), jólnevelt vagyok. viszont akkor nem kértem elnézést, mikor az elsőt írtam, úgyhogy az egész a Te hibád.
megaztán figyelembe vettem a kiírást is, miszerint a modortalanság kizáró ok, azt is mittuttamén, hogy mi fér bele. batiztutta.
de mostmár kikapcsolom, vagy azaz új mém globálizélve: fáraggyak hátra

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.07.22. 02:17:40

@-=büdösmackó=-:

mostakkor vagy zavarosan fogalmaztam, vagy csak viccezel velem: NEMNEMSOHA! írhattam volna azt is, hogy védi a faszom, de az meg nem stimmelne. csak nem vagyok kirekesztő. hiszek a fekete és fehér közti árnyalatokban, és csak semmi szivárványos lecsapás! nálam ebben nincs tréfa.

valóban.

így igaz, atyám, éshogy az én ánuszommal bárki vagy bármi találkozzék, annyira kivan zárva, hogy még urulógust is ojat választottam aki ultrahanggal nyomoz.

ez most elcsépelt lesz kurvára, de: ámen

kepfeltoltes.hu/110719/nyenyi_www.kepfeltoltes.hu_.png

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.07.22. 02:20:33

szóval ha hiszitek, ha a seggem csókojjátok; nem vagyok se kirekesztő, se buzi

spájdernecc 2011.07.22. 05:26:58

flozofikus jóreggelt!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!
@Lépcsőházi Gérard Philipe:
aranyapa, békesség!

Rosszindulatú Vászka 2011.07.22. 07:23:11

@Lépcsőházi Gérard Philipe: ez egyre zavarosabb, sztem ne tetézd. A zsidó barátaidról, meg a rokonszenves cigó osztájtársadról meg ne meséjj mostmá, inkább elhisszük, hogy vasárnapontként mise után nem ütlegelsz afroamerikai négereket, mint a Tídzsíhúker.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.07.22. 07:52:03

@Rosszindulatú Vászka:

pedig gyöngyöző grízgalusos húsleves és rántott karaj után nem tudok elképzelni jobb kikapcsolódást!

Rosszindulatú Vászka 2011.07.22. 08:02:10

@-=büdösmackó=-: az nem úgy van.Utána be a kultúrházba (presszó, KETTŐ STAMPEDLI KEVERT VAGY VEGYIGYÜMI, CSAK AZ ÍZE MIATT, MEG MER SOK A SAVUNK), OSZTÁN LEHET MENNI GIMNASZTIKÁZNI. rÖGTÖN EBÉD UTÁN EGÉSSÉGTELEN, MEG UDVARJATLANSÁG IS A hÁZIASSZONNYAL. nE LEGYÉL MÁR IJE IGÉNYTELEN!

kepszkokk monnyonle!

Lépcsőházi Gérard Philipe 2011.07.22. 16:14:20

@Rosszindulatú Vászka: nekem tiszta. tisztelettel kérem kendet, hogy ijesmivel ne sértegessen.

a gyógyszereim is megvannak már szerencsére, úgyhohy majd behunyom a szemem oszt úgy falatozok.
süti beállítások módosítása