globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Tanulságos oktatófilm kisiskolásoknak

2011.07.20. 10:01 Rosszindulatú Vászka

Ne baszogasd a dagit

25 komment

Címkék: idióta balett videjócsipp bohóctréfa

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr833082606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odium 2011.07.20. 12:08:41

....és a következő szünetben a kistáska haverjai ugyanezt tették a dagival
ja bocs
nem akartam ünneprontó lenni

jonnglenn 2011.07.20. 14:23:13

@odium: szerintem meg nem
a dagi király lett és a kispöcsök meg bedugultak és hosszas bosszúforralások után nem találtak vállalkozót aki a daginak neki menne.

1974-ben az én történetem is hasonlóan zárult.

Volt egy nagyképü terroros agresszív pajtásom.
Valamijér pikkelt rám és folyamatosan stuffolt , ahol tudott. Gyült, gyűlt bennem aztán egy reggel úgy indultam otthonról, hogy ma lesz a nap.
Korábban felmentem a zosztályba és amikor belépett szóltam neki, hogy béla he! osztán piffpuff.a kunbélaposzter és a lenin idézet alatt véresre vertem.
jól esett a lelkemnek, az egóm és úgy általában a helyére kerültem.onnantól mosolygósan és vidáman tettem vettem mindig . szülőji dicséretet nem kaptam érte, sőt, de megérte.
aztán később a középiskolbáabn is volt egy nagydarab szőrös bányászparaszt aki kvázi ugyanígy járt.
Vele mondjuk a verés után jó haverok lettünk.
Nekem ezek lelki gátak voltak amiket le kellett bombázni.
Szóval a zén véleményem szerint a dolgokat helyre kell tenni
Vót egy komputerem amit a harmadikrúl doptam ki mert elszállt egy kétnapig készített statikajirajzom.
ha nem teszem meg akkor bisztos agyvérzést kaptam vóna ott röktön.

a zélet folyamnán a zilyen agresszívok mindig mektaláltak. de csikókoromtól nem csináltam lelki problémát belőle.. és ez így van a maji napig is.

vaty háromhete vót, hogy mentünk lefelé a hegyrűl a gyerekkel és hát négy kancigány siheder keresztbe a zúton , monthatni megállásra késztetett.
megáltunk, kiszáltunk, rábasztak.
a gyerek kettőt a szinvába dobott.
visszaültünk és jól éresztük magunkat.

szóval én asztat vallom, hogy aki piszkálódik az belenyulhat a darázsfészekbe.és ha beverik a buta arcát akkor ne csodálkozzon.

ámen

spájdernecc 2011.07.20. 14:35:58

nagyon helyes
a szinva nyugtató hatású

Rosszindulatú Vászka 2011.07.20. 14:42:38

Nem támogatom az öncélú agressziót, meg a verekedéset senem. Csakis, ha makarenkói az ütleg és nem élvezetből, hanem pedagógiai célzatal csattan. De akkor már rendes legyen, nemám ojan buzisimogatás.

És a dagi toppon van, csak a negyedik öklösre pipul be és nem üt vissza, csak földhöz csapja a kis taknyot. Igazi buddhista arc.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.07.20. 14:45:48

@jonnglenn:

ámen. tapasztalat, hogy cigót úgy kell verni, hogy egyiket kiszmeled, és betöröd az orrát, torkon vágod, vagy kiütöd, vagy a kezét-lábát töröd. lényeg, hogy ömöljön belőle a vér és elájuljon. akkor a többiek meghőkölnek. de csak akkor. és akkor is csak rövid időre.

megjegyzem a citált csippen szereplő korpulens gyermek milliós rajongótáborral lett ünnepelve, népszerű lett és volt vele még internyú is.

jonnglenn 2011.07.20. 15:17:23

torokra nem ütünk ha nincs rajtunk egyenruha

Dr. Körömlakk ® 2011.07.20. 16:43:58

@jonnglenn: jajjdejóvót elolvasni!
Isten ággya!
@Rosszindulatú Vászka: magát is!
@-=büdösmackó=-: magát is!

Dr. Körömlakk ® 2011.07.20. 16:46:35

én a magam részirül mindég szurkolok a dagiknak, szelíd cigóknak, randáknak, népszerűtleneknek. az sokkal menőbb, mint a vezérfalkához tartozni.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.07.20. 18:18:54

mondjuk ha a kolléga késsel hadonászik vagy iesmivel engem nem izgat az egyenruha, de való s igaz ien csókákat végsősoron likvidál az enber, mer annyit kap, mint egy nórmálisért.

a szelíd cigóknak én is drukkolok.

mert van olyan.

jonnglenn 2011.07.20. 18:19:59

pedig, ha jókor és megfelelőjen használod a nevelési rugásokat hamar nem csak a vezérfalkához fogsz tartozni, hanem, mivel a nőstények sem szeretik a zoktalanul agresszív pávaegyedeket, vezérhím leszel ám . és nem győződ hapzsolni a finomat.
igazi nekem szánt cicit is az eset után láttam ám.mer zugcicik már vótak bőven, de mutazsd-meg najó megmutatom cicik akkortól jártak a hősnek.

jonnglenn 2011.07.20. 18:32:43

@-=büdösmackó=-: akkor mánis értyük egymást.
nem nagyon tudnám hitelesen elmagyarászni egy bírónak a véletlent mint olyat.a hirtelen felindulccság még csak megállna de a véletlen ...
a torok a lekkényesebb (egyik) és még nagyot sem kell ütni csak pontosat és kereszt vagy efféle.
mer fognékül vagy egy törött álkapoccsal is lehet élni de szétzúzott gégével nemannyira.

a késsel és más késségekkel hadonászó egyedeket vagy tudod kezelni vagy nem. ha nem akkor inkább hátra és futás meg feladás meg legyen markec és odaadom a pénzemet órámat meg ijesmik.
a zeszközös támadázskor már nyugottan lehet cél a nyak de ety sima kocsmaji vigadalomban győzni kell és nem ölni.

najóvan beszéjjünk másrúl

jonnglenn 2011.07.20. 18:34:36

illan hogy szelid cigó , az nincs.
amire te gondolsz az a roma.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.07.20. 18:38:42

az hoz zavarba engem, mikor hallom, hogy szamurájkarddal hadonásznak közösségi estjeiken, és egyik sem sérül le.
namost amivel hadonásznak az silány minőségű utánzat, de csak van éle....

szóval komoly erőfeszítésükbe kerülhet a bohóckodás, riszpekt.

jonnglenn 2011.07.20. 19:06:22

a murájkardra nincsen képzettségem.
kisegítő eszköz nékül asszem én is feladnám.
persze függ a késztül ami tarttya.

bár a gyerek a mútkor mutatott ety okosmanővert ety rövid eszemecsere után aminek pont a hosszúvágóeszközök vót a témája.
deamig a zember nem gyakojja be késségszintre addig elég necces.
ja mek kell hozzá valami ruhaféle szóval etyszál pöndöjben nem alkalmaszható tehát ugyanott vagyunk hoty kijegészítő eszköz szükségeltetik.

jonnglenn 2011.07.20. 19:08:54

a beillszkedésre képteleneknek szerveznék én is egy közösségi tábort.
valami ki szigeten kevéske kajával sok pijával meg rengetek lőfegyverrel
tőtöttel persze mer annak semmi értelme hoty üssék egymást vele.

spájdernecc 2011.07.21. 05:13:06

igazságosztó jóreggelt, valamint esernyőt!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!

Dr. Körömlakk ® 2011.07.21. 06:17:48

keiccsókolom,
SZIA SPÁJDERNECC!

Hang Ember 2011.07.21. 07:17:14

Csendes esőst mindenki!

@spájdernecc: Jó étvágyat!

spájdernecc 2011.07.21. 07:26:34

megvolt, köszi :)
csülökre!

Hang Ember 2011.07.21. 07:42:25

@spájdernecc: most csendben irigykedek... :)

spájdernecc 2011.07.21. 08:20:42

@Hang Ember:
nem érdemes
egy hab a hátam
süti beállítások módosítása