globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

liszt have rovatunkban ma...

2011.08.12. 20:35 -bobolysza-

kötelező olvasmány: harsányi zsolt, magyar rapszódia

kötelező olvasmány, mondom

asszed olvastál már mindent?

tévedsz

nem az ifjú werther szenvedései kategória, hanem fasza olvasmány

(az ifjú werther se rossz. különben jó az is csak szólnák)

 

hát aggy egy esélyt az intellektusodnak

nem fogsz csalódni

vagy ha igen utálhacc engem érte

vagy magadat mer bunkó vagy

 

20 komment

Címkék: ez kenyér könyv csinálj magadnak művelcséget buzi zeneszerző kúrógépvolt eza liszt olvass te bunkó

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr493149695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odium 2011.08.13. 21:26:48

személy szerint nem szeretem ha manipulálni óhajtják az intellektusomat
biztos bunkó vagyok
de ez legyen az én bajom

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.14. 07:13:51

az iskolát is utáltad mi?

ez egy szívélyes ajállás volt részemről

de nem kötelező a disznótor!

odium 2011.08.14. 10:54:34

utáltam
rossz ember vagyok

"vagy magadat mer bunkó vagy"
ez aztán a szívélyesség

örüjj neki, hogy kommenteltem
különben ez lett volna a globáltörténelem
egyetlen szótlan posztya

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.14. 15:09:27

@odium:
frusztrált vagy

olvass többet!

ez egy jó poszt, csak mindenki vikkendezik

majd nézd meg hétfőn, mijen kommentcunami lesz itten!

odium 2011.08.14. 19:25:10

@borivoje surdilovics:
kedden visszatérünk a témára

(senki ne merjen kommentelni!)

spájdernecc 2011.08.15. 05:08:16

frissensült jóreggelt!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!

spájdernecc 2011.08.15. 09:07:51

azért ez a cunamihoz kevéske

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.15. 09:25:54

alakul ez

már így sincs igaza az odiumnak

ez a lényeg

odium 2011.08.15. 10:25:05

@borivoje surdilovics:
az a a szerencséd, hogy Spájdi mindig az uccsó aktuál posztba köszön be

ma épp ez volt az

az sznobista entellektüel terrorod megpecsételődött

buzi!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.15. 11:14:10

@odium:
te igazából azért haragszol rám, mert elolvastam ezt a könyvet?

télleg jó volt, de gondolhattam volna, hogy ebből még baj lesz

ami jó, az vagy káros, vagy hízlal, vagy a buták haragudnak érte

ez van, lehet hogy többet nem olvasok bakker

odium 2011.08.15. 11:39:46

@borivoje surdilovics:
nem haragszom rád

azzal a megállapítással vitatkoznék, hogy aki nem olvasta (vagy vette tervbe) az életrarajzot az csak buta és bunkó lehet
esetleg készül azzá válni

egyébként rábakkantottál velem
ugyanis hallgattam
kikérdezhecc

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.15. 11:56:08

@odium:
szövegértésből is megbuktál!

a szövegben az van, hogyha elolvasod és csalódott leszel, akkor az azér van, mer bunkó vagy

de ezt azért egy kicsit kiterjeszteném:

szerintem mindenki bunkó, függetlenül olvasta e vagy sem

én meg egy tirpák paraszt vagyok

na egyezzünk ki egy döntetlenbe, mer csinálnék másik posztot, ne szívja el ez az erőforrásokat

odium 2011.08.15. 12:17:06

@borivoje surdilovics:
valóban ezt írtad

bár az intellektust gondolom azért említetted
amiért én
gondoltam
kigondoltam
továbbgondoltam

ennek a kopromisszumnak szaga van
de posztolj csak
én eddig sem tartottalak föl

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.15. 12:40:39

@odium:
köszi!

szeretek veled évődni!

mer sértődős vagy és ez nekem visszajelzés, hogy valamit nagyon jól csinálok:-)

odium 2011.08.15. 13:01:58

@borivoje surdilovics:
az vagyok
csak nem mutatom
hogy vetted észre??
könnyű katát táncba vinni....

spájdernecc 2011.08.15. 13:43:32

háááááááááát
ezzel a tördelésse elég büntető stuff
de lehet hogy az intellektusom nem ér föl hozzá

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.15. 13:49:52

@spájdernecc:
a könyvről van szó igazából, a zene csak illusztráció

ezt dobta ki elsőre a jutyub
akit érdekel, meghallgathatja egybe is, akár az egész életművet

ám ettől még lehet az intellektusoddal baj:-)

a lényeg, hogy az enyémmel minden renbe van, bárkit lenézek vele
süti beállítások módosítása