globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Make it easy

2011.08.21. 06:00 _nyuszi_

37 komment

Címkék: balett bódogság

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr753167727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2011.08.22. 05:20:15

megint a rongyrázás...
én ezt 4 éves koromban tudtam 2 db 80-as huzalszöggel is
ennek ellenére jóreggelt!
SZIA KÖRÖMLAKK!
szervusz világ!

Rosszindulatú Vászka 2011.08.22. 06:26:49

@spájdernecc:egy átlagosan fejlett, már csúszóműszó kisded ezt megolgya a fotel alatt lelt gémkapoccsal vagy macskafarokkal vagy akármivel. Minden gyermek Mekgájver, csak a legtöben ezt késöbb kinövik mikor elkezd csontosodni a honloklemezükkel együtt az agylebenyük is.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.22. 09:40:11

@spájdernecc: hé én is négy éves voltam, apám csinált valami előszobatükröt, ami körül fényfüzér vótt (AKKÓ divat vótt), azóval még nem volt kész vele, elment dolgozni. Én meg láttam hogy már a helyén lóg, a vezeték is megvan, csak nincs rajta dugó, de már le van csupaszítva, nagondoltam, ez tulajdonképpen már készen van. Meg is fogtam a két szálat, be is dugtam, néztem is hülyén egy darabig bizsergősen, aztán nemes egyszerűséggel kis testem levágta a biztosítékot.
Szintén: ennek ellenére jó reggelt.

spájdernecc 2011.08.22. 09:55:47

@Laci Today Magazin:
hiába a 4évesség eleve rizikótényező :)

Rosszindulatú Vászka 2011.08.22. 09:59:11

@Laci Today Magazin: @spájdernecc: civilizációs tajgetosz.

Azér a kisdedeknek többnyire elég nagy szerencséje van.

spájdernecc 2011.08.22. 10:18:43

@Rosszindulatú Vászka:
lófaszt
a tapasztalati út személyes megjárása
nem mellékeses bizonyos fokú immunitást is biztosít, mert amikor évekkel később az apósom a lámpatest bekötése közben kapcsolta fel a villanyt, én kis bizsergéssel úsztam meg, az öreg meg kis lebaszással :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.22. 10:24:14

@spájdernecc: igen, én is azótais úgy szerelek, hogy nem kapcsolom le a biztosítékot. És micsoda szikraeső, amikor véletlenül hozzáér az ember, és szivárványos lesz tőle a csavarhúzó vége, najonállat!

Rosszindulatú Vászka 2011.08.22. 10:30:37

@spájdernecc: @Laci Today Magazin: namost egy szimpla avagy tetézett szerencsére nem kéne agyat növeszteni. Nem beszélve arról hogy ha az áramkör vége vagytok, az nem nagy kaland. Bezeg, ha a közepén!

Ami az Underground-ba volt, miszerint mikor hiába próbájják a fasiszta kutyák árammal kínozni a volt villanyszerelő kommert, az csak a filmeken van, otthon ne próbájjátok ki :)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.22. 10:46:15

@Rosszindulatú Vászka: nem, szerintem valamit rosszul tud. Az ármkör résének lenni boldogság, mindig az a hunyó, aki a legvégén van. Ha egyet ráz az áram, a másik megfogja segíteni de hozzáragad, aztán a harmadik és a negyedik is, mingig a legutolsó az, aki mindent visz.

Rosszindulatú Vászka 2011.08.22. 10:58:30

@Laci Today Magazin: ja, a hegylakó.

Ellenbe ne tévesszenmeg a anyanyelvünk színessége, valójába, mikor a népszáj aszongya, hogy "megbaszott az áram", az életszerűen és többnyire valójába nem volt jó egyik érintett (érted, érintett) félnek senem.

odium 2011.08.22. 11:39:23

mekkora pazarlás
dupla fröccsöntés
ennek elég az egyik fele is
és akkor ott az izgalom
fázis vagy nulla?
nulla vagy fázis?
play&die
szabadalmaztatom

@Laci Today Magazin:
a répa című orosz népmese jutott eszembe

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.22. 11:41:24

@odium:
Villanypóznaszerelők:
-várjá, melyik is fázis?
-nemtom elfelejtettem
-mindegyik fekete....
-mos' hogy fogjuk megállapítani?
-HÖLGYEM! Megfogná ezt a vezetéket egy percre? Csak amíg felveszem a csavarhúzómat! Köszönöm, már meg is van!
-Nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen megállapítod a fázist...

spájdernecc 2011.08.22. 13:17:14

@Rosszindulatú Vászka:
mindenre lehet agyat növeszteni
néha kell is, mert sima mezei balfasznak tűnnél

Rosszindulatú Vászka 2011.08.22. 13:20:00

@spájdernecc: na ja, az önámítás néha sokat lendít az életminőségen.

jonnglenn 2011.08.23. 08:56:53

elvisíkon a készülék konkrétan a két ujjat égeti össze mijelőtt leveri a bisztosítót és ha érintésvédelmi relé van feltéve a betápnál, akkor még asse

gyakorlatilag én nem próbálnám ki pedig merész erdész vagyok.

juppiság ezis

Rosszindulatú Vászka 2011.08.23. 10:20:06

@jonnglenn: hacsak nem jómagyar szokás szerint patkolt a biztosíték. Nomeg a pészmékerrel is tud mókás dolgokat csinálni.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.23. 10:35:22

@jonnglenn: @Rosszindulatú Vászka:
a kisfijam még nem volt három éves, amikor a hatvanas rájzercsavart bekalapácsolta a konnektorba
aztán mégegyet

és akkor kihúzta és dobott egy hátast hogy apa megcsípett!

én mondom gyerekek, a fírelé csodákra képes!

csak két napot kellett a gyerekosztájon lenni megfigyelésileg, de nem volt gond, mer anya bevállalta, én meg aludhattam otthon nyugottan végre egyedül

jól ki is pihentem magam

hajjaj, de jó is volt!

Rosszindulatú Vászka 2011.08.23. 11:15:24

@borivoje surdilovics: emléxek rá. Most bezzeg mókás élmény, de akkor beparáztél rendesen :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.23. 11:24:42

@Rosszindulatú Vászka:
dehogyis, csak megjáccottam magam, nehogy aszt higgyétek hogy egy érzéketlen bunkó vagyok

elég ha anyám szerint van így

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.23. 11:29:59

és sose parázok

én ejtőernyős voltam a 31. kapos harcászati repülőezredben öccsécském

ott nem lehet parászkodni
amikor bevetés van, ugrani kell és rambókéssel szembeszállni az ellennel

a fijamnak is magyaráztam a kórházba menet hogy lekközelebb ha odabassza az áram a földhöz, akkor egy gurulóbukfenccel tompíccson összezárt lábakkal oldalra, felemelt félkarral meg véggye a buksiját közbe

kisebb a sérülésveszéj

asszem megértette, azóta se baszta meg az áram

spájdernecc 2011.08.23. 11:54:03

@borivoje surdilovics:
az ejtőernyős maga a para...

te, militárisan alulművelt pacifista, te:)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.23. 12:33:04

@spájdernecc: @Rosszindulatú Vászka:
para van, csak nem gyűrhet le!
ez a lényeg

de mezei gyalogbékák ezt sose érthetik meg

aki még nem ugrott ki repülőgépből, annak kár magyarázni

a félelem feladat
a feladatot meg kell oldani

akkor van megoldva, ha az ernyő kioldva és a géppityuval kaszálsz magad alá és írtod az ellenséget

ki kell használni, hogy a genfi egyezmény, és a hadtéri ferplé szabájai szerint a még hulló ejtőernyősre lőni nem szabad, sőt jobb hejyeken megvárják aztat is, amíg földetérés után szépen leveszi az ernyőt, egy bokor vagy egyéb tereptárgy mögé eldugja és felveszi a harci alakzatot

ellenbe az ejtőernyőst nem kötik efféle szabájok, viszont magára vessen ha az éj leple alatt csendben ereszkedve a csőszájfék villogtatásával és a géppityu ugatásával akarja magára felhívni a légvédelem figyelmét

na, ma is tanultatok valamit

spájdernecc 2011.08.23. 12:35:49

nabazmeg
ennyi sületlenséget még tőled is régen olvastam...
:)

odium 2011.08.23. 12:39:01

parachuter
ahhoz képest, hogy nem veszel a kezedbe fegyvert
keményen kaszálsz magad alá mi?
a rambókat végig-e nézted?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.23. 12:57:59

@odium:
ha hiszed ha nem, ejtőernyős kiképzést kaptam

ha hiszed ha nem, az ejtőernyős kiképzés géppityu nélkül zajlik

kell hozzá egy repülőgép (egy AN-2 volt, itt a kicsike: www.youtube.com/watch?v=CnXDomXcLZY )
kell még egy oktató, egy ejtőernyő (RS4/4, nekünk nem volt még paplanernyőnk) meg egy keménytökű gyerek, aki végrehajtya az oktató utasításait és kiugrik adott magasságon, adott módon

na, ebben a történetben én vagyok a keménytökű

spájdernecc 2011.08.23. 13:20:56

@borivoje surdilovics:
nabakker
1979-ben kaptam
szintén Ancsa
szintén RS
MHSz
a seregben viszont gyaloggyík voltam, nem ütöüttem meg a furkói mércét / nem is nagyon igyekeztem /

jonnglenn 2011.08.23. 13:24:17

a zemhájesznél valóban így vót, de

azért aszt megnésztem vóna, hogy a zugráshó ált a hasernyő alárögzített fegyverrel kaszálsz.

persze lehet hoty rokirambókonan vótál mer még délnyugaton is rögzíteni kell a fegyvert mer esetleg úty állon ver hogy már csak a proktológus talájja meg a fogajidat

ésa visszintesen eléd rögzített fetyverrel lekfejjebb ódarra tucc lőnni tehát lekfejjeb a madár és a bajtársi populácijóban tucc kárt okozni.

csók anyu

spájdernecc 2011.08.23. 13:28:18

kb erre akartam kilyukadni

jonnglenn 2011.08.23. 13:35:14

arró meg nem is beszéve hogy a famas kicsit nagyobb darab mint a záemdé és tud ojat ütni hoty mék a levegőben össze is rittyented magad
a keleti elftársaknál vót olyan hoty erpégével ugrasztották a delikvenset. állitólag sztenderd kipróbált mutatvány, de én mekcsodáltam hoty sérülés nékül megúszta. mongyuk sok választása nem vót.

a maji málházásnál már valóban vannak lazább erkölcsü fegyver rögzítések mindeféle pántokon szíjjakkon, de a légbűl használni nem ér.
a fentijek természetesen a militáris csapatokra és a rendszeresített eszközökre vonatkozik.
a kígyóevőknél persze bármi leheccséges.

jonnglenn 2011.08.23. 13:37:31

asztat a szót mér nem engedi leírni hoty F O S O D

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.23. 13:50:37

@spájdernecc:
kolléga! '93

@jonnglenn:
ez egy náci blog

csak így irhatod: foschod

mint fejjebb említettem, nem lőttem, mer nem lőttem
a hasernyőt meg műhorizontnak használtam, így csaptam háromszor egymás után a célba egykét méteres pontossággal, ami nagy truváj volt, mer életembe először ugrottam, nagy szél volt (12-13-as)és a tizenkét beszart enber közül én voltam a lekkönnyebb, ezér én ugrottam legutojjára
de húztam a hevedert mint a picsa és befordulás után rá a keresztre

a horizontra pozicionálni vitorlázó móccer, ejéseknek necces, de rögtön rájöttem, hogy gáz van mer becsúszott a kereszt a hasernyőm alá
a többiek a borsó és kukoricaföld messzi távolából cibálták a cuccost, addigra én az oktatómmal behajtogattam és pihiztem

háhááá
megfogtam, megugrottam, pedig az rs nagyon lomha
aszonták kezdők szerencséje
aztán még kéccer megcsináltam és akkor nyertem már tizenkét üveg sört vele, amit persze este szétosztottam és megittuk

én lettem a szakasz jógyereke

Rosszindulatú Vászka 2011.08.23. 14:35:21

@jonnglenn: még a hétvégi mókázgatás fojománya. Minnyár intézkedek.

Rosszindulatú Vászka 2011.08.23. 14:41:43

@borivoje surdilovics: csak szólnák, hogy háborúba a genfi egyezményt konkrétan a hajadra kenheted. Nomeg utólag monya meg bárki, aki nem Horáció Kén, hogy a proletair-r a levegőbe és nem a földön lőtték ki.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.23. 14:48:16

@Rosszindulatú Vászka:
jaja értem én

ahogy hofibácsi monta volt: egy golyót a fejbe, aztán a levegőbe kettőt!
süti beállítások módosítása