globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Szegény ember kézzel nőz rovat - 18+ ivarkodásra utalható tartalom

2011.08.25. 12:17 Rosszindulatú Vászka

Avagy a tiszta érzelmek és a fantázia legyőzik a rögvalót utat engedve határtalan a Romantikának

valahol Oroszországban

"Ragadd meg, mit nyújt neked egy meghitt pillanat ó jámbor, hogy legyen mi fűtse lelked egy komor, dedergős napon"
Saviodoro Fioreste

 

 

 

37 komment

Címkék: erotika életmód balett ruszkik bódogság moraliza

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr913178977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.25. 14:26:51

tugyukhol volt tennapelőtt poszt miszter romantika címmel

de nem gáz, mer mos legalább nem ők lopnak tőlünk

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.25. 14:27:44

nem mintha én nézném, hogy ott mi van

Dr. Körömlakk ® 2011.08.25. 17:51:45

@Rosszindulatú Vászka: hát nyilván, ha meg azt írom, hogy tök faja, lehúzod. mosmá őrizzük a tüzet Vászka.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.27. 18:28:52

Ezt már láttam a tuggyukhol. Demindegy is. Lényeg, hogy inkább vágjon gerincre a frissen fényesre prontózott ebédlőasztalon a zuram, mert hazaérve a gőzölgő vacsora illatával kombinált pormacskátlanított szobasarok látványa annyira kiütötte a központi irányítást nála, hogy a betonbunkerben héderező tartalék-vészrendszer lépett működésbe, minthogy belefeküdjek ebbe a retekbe. Pfejj! Ahányszor meglátom, fogkeféért, körömkeféért nyúlnék.

Cillit Bang! Hallottál már róla, vazze???!!!! Sósavat a csempére, te ruszki surmó! Jéézus!

Rosszindulatú Vászka 2011.08.27. 18:38:56

@neccharisnyás útonálló: salynos oda nem tudok kommentezni, mer örökbannon van, meg monnyakle és én kérek elnézéset.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.27. 18:50:26

@neccharisnyás útonálló:
ez a poszt itten viszont sokkal ütősebben aggya

(és nem illik rápiritani a lopós posztolóra)

Rosszindulatú Vászka 2011.08.27. 18:59:51

@borivoje surdilovics: kabbe! De ezentúl akkor csekkolom élesítés előtt a zellensegget.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.27. 19:31:45

@Rosszindulatú Vászka:
ne fáraszd magad

AHOGY te posztolsz, nem posztol úgy senki!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.27. 19:58:40

@Rosszindulatú Vászka:
Hallod, szerinted érdekel, hogy hol és hányszor látom? Szerinted....? Lefogadom, hogy ha számolnám, kiderülne, minden dolgot minimum kétszer láttam már.

Te amúgy mivel hoztad ki így abból a népségből az állatot? Ja, várj, túl intellektüell vagy? Ott belőlem is csak ilyen Beavis&Butthead stílusú benyögések jönnek ki, a frász se tudja miért. Fogták, kirugdaltak titeket, hogy ez legyen náluk a szint? Vagy hogy?

/Bocs, hogy ilyen vesébe vágóan tudakozódok, tudatalatt jobban értek a pszichoanalízishez, mint Freud, nyugodtan zárkózz el a válaszadástól/

@borivoje surdilovics: Vendéget se illik baxtatni, de tökmindegy. :D

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.27. 20:13:43

@neccharisnyás útonálló:
ne vedd magadra
ez nálam alap

egyépként itten majnem mindenkit kirugtak valamiért
engem azér mer aszontam végbélkúp

a kollégát azér mer merte azt kommentelni hogy a teknősfasz kiláccik a teknőse alól

de ez csak a fedősztori

ez itten egy rendes zsidóblog és emiatt utálnak minket ottan

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.28. 14:19:34

@borivoje surdilovics:
Jajj, nemá! Most kisebbrendűségi komplexusom lesz a sok címeres priuszos között. Micsinájjak? Micsinájjak?

BTW a teknősnek van farka? Mármint olyan szaporodásra való...?
Lehet, ezt kéne megkérdezni az ottaniaktól?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.28. 18:52:31

@neccharisnyás útonálló:
te beszélsz kisebbségi komplexuszról?
mondom hogy zsidóblog vagyunk!

egyébként gondolhattam volna, hogy a mi kisebbségi lomplexusunk nem ojan jó, mint a tied...

Rosszindulatú Vászka 2011.08.28. 20:16:47

@neccharisnyás útonálló: valójába abba én csak áldozat voltam, rossz társaságba keverettem. Mondhatni a körülmények meg a bedemarci áldozata vagyok :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.29. 15:41:11

@Rosszindulatú Vászka:
Tudod, a nürnbergi perben is szakasztott ugyanezt(!) mondták a vádlottak. Pl. Doktor Mengele. Ők nem is tehetnek róla. Rossz társaságba kerültek. Nem is ők voltak. Tulképp ott se voltak. A gonosz gárdista gumimacik fertőzték meg flekktífusszal az ikerpár egyik tagját, hogy Xenu láthassa, vajh telepátiával a másik is megkapja-e.

@borivoje surdilovics:
Kisebbrendűségi és kisebbségi komplexusok között különbség van. Csak szólok. Meg azért is, hogy ha elkezdtek itt vérnyákolni borsodi módra, hogy "biztos azé beszélek így veletek, mer ti Kiválasztottak vagytok" előkerül a kutyakorbács a gonosz gój zsebemből menten. Me' megöltétek Isten fiát. Szemetek!

getva 2011.08.29. 15:53:48

neccharisnyás útonálló 2011.08.29. 15:41:11
így van. doktor mengele Nürnbergben tulajdonképpen ott sem volt. :)

Rosszindulatú Vászka 2011.08.29. 15:59:03

@neccharisnyás útonálló: na jó, elmondom. A végbélkúp, a teknőspöcs, meg a KL4PREZ plakát miatt van. De én az egészről semmit se tehetek, csak épp rosszkor voltam rossz hejen, meg ne kellő körültekintéssel válogattam meg a barátimat. Ennyi. Mostmá mindent tucc,

Rosszindulatú Vászka 2011.08.29. 16:00:55

@getva: bizony! Brazíliában tenyésztette a fiúkat.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.29. 16:26:01

@Rosszindulatú Vászka:
Ez valami netes útmutató gazdaságos taktikai atomfegyver összeállításához? Néha én is hasonló stílben főzök: végignézem mi van otthon, azt kitalálom mit lehetne belőle. A Lustaság nagyúr.

Rosszindulatú Vászka 2011.08.29. 17:23:58

@neccharisnyás útonálló: legjobb tudásom szerint válaszoltam a kérdésedre, csakis az igazat és a színtiszta igazat írtam. Majd eccer elmesélem bővebben is.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.29. 17:30:19

nem vagy külömb péternél, ki hajnalig háromszor tagatta meg a jézuskát!

de még egy visszavan, járd végig az utat te júdás!

mongyuk attól lehet belőled akár még szent is, mint a fent mellékelt példa is mutatja

@getva:
egyik kedvenc filmem a piszkos huszonkettő

Rosszindulatú Vászka 2011.08.29. 18:12:27

@borivoje surdilovics: te csak hallgassál, ha nem kezdesz ott izzítni a pedofilos végbélkúpoddal, még mindég ott zavaroghatnánk.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.29. 18:15:46

@Rosszindulatú Vászka:
haggyámá!
nehogymá a teknősfasznál durvább legyen!

és különben is lázas volt a gyerek!
ez minimum durchmars, nemigaz?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.29. 18:18:13

@neccharisnyás útonálló:
ebből a tudományos munkából minden kiderül:
globalicum.blog.hu/2010/05/30/dedikenek_szeretettel

a vászka mindent rám akar kenni, mer enzo meg csumpika eltűnt, és most azon veri el a port, akit a legjobban szeret

de majd ha elhúzok (megin), akkor nézhet

Rosszindulatú Vászka 2011.08.29. 18:23:37

@borivoje surdilovics: montam én egy szóval is, hogy nem a lehető leghejesebben jártál el?

Naugye!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.29. 18:27:46

@Rosszindulatú Vászka:
jaaaa értem

szerintem is nem volt más választásom

Rosszindulatú Vászka 2011.08.29. 18:41:29

@borivoje surdilovics: nürnbergbe is eszonták, meg, hogy parancsra tették :P

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.29. 18:53:56

de az igazi faszagyerek ott is kitűnt: szétharapta a ciánkapszulát oszt röhögött a markába, hogy kiskancsók, engem akartok elkapni? ahhoz korábban kell felkelni!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.29. 18:59:49

@borivoje surdilovics:
Fúj! Heveny emlékek törtek fel bennem holmi gyerekkori lázkúpokról. Meg mikor egyszer doki meg akart győződni, hogy biztos nem szakadtak át a beleim és vérzek halálra. Na, én se leszek jó análra, akármilyen szépen fog kérni az uracskám a gyémántlakodalmunkon.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.29. 19:00:44

@borivoje surdilovics:
Azóta se lett teknőspéniszes poszt, jelezném!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.08.29. 19:05:18

@LadyCarambole:
az nem az én saram!
enzonál tessék reklamálni
én megtettem amit a lovagiasság szabályai szerint a becsület megkövetel
süti beállítások módosítása