globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Tanyasi bekkdór

2011.09.05. 10:00 -bobolysza-

A fogatlan bácsi kijött a kutyaugatásra, hogy megnézze, ki fényképez a tanyája előtt.

-Jó reggelt!

-Jó reggelt!

-Megörökítem, nem baj?

-Nem, tessék csak. Éjszaka ugatott a kutya, de mire kinéztem csak két személy láttam elmenni. Persze személyleírást nem tudnék adni róluk, sötét volt. De ez az eljárás nem helyénvaló.

-..........(döbb). Aha, értem. Ebből legalább megtanulják, hogy merre mennyi az annyi. Maga rakta ki?

-Nem én! A fiam!

Fogatlan szájában az íny nyálasan csillant a széles vigyortól, és kicsit kihúzta magát a büszkeségtől. Jóravaló gyerek lehet.

De akkor mi a faszomér nem dobta ki a szemetet a kukába?!

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr753203342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.05. 10:21:55

Szerintem ez meg a már soha el nem készülő fűrészbakból van! :)))))))))))))

Dr. Körömlakk ® 2011.09.05. 11:03:43

a fotó nyomokban bojszát is tartalmaz!

szép! mármint a poszt!

Rosszindulatú Vászka 2011.09.05. 15:04:08

Patópálizmis. Vagy magyarbölcsészizmus. Vagy mi.

Júzer hejiérteken kezelte a problémát, illetve tüneti kezeléssel adott a szarnak egy pofont felsőbbsegge bisztos tudatában.
süti beállítások módosítása