globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

A Balszfémia Kommandó Akciócsoport titkos jelentéseiből rovat

2011.10.18. 07:30 Rosszindulatú Vászka

Jézus szeret téged!

Azon már töpöltetek amúgy, hogy az ájtatosok a seggüket mutassák az Úrnak többnyire?

10 komment

Címkék: barkács malaszt blaszfémia aberáltos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr563310940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.19. 18:09:05

És pont ezt nem vettem észre?! Hogy lehet ez?!

Hát tényleg megyek kukoricára térdepelni!

(Kínzó kérdés: vajon van 12 apostolosban is?)

_nyuszi_ 2011.10.19. 20:45:57

én se nem láttam,mert aznap felbasztam az agyam egy másik poszt miatt, illetve némely komment miatt.

szóval ez nem is Jézus, mert nincs rajta saru.
ez csak egy szőrös hippi.

ez Jézus
www.crackajack.de/wp-content/uploads/2009/07/jesustoy.jpg

Hang Ember 2011.10.19. 21:23:01

@-nyuszi-:
egy kollégám köszöntött úgy, hogy "Az én Istenem áldjon meg téged, ölelem a hangod. Zeusz a főisten, Jézus egy hippi"...
ezek után vigyorogva belekezdett az épp aktuális mondókájába.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.19. 22:36:55

@Rosszindulatú Vászka:
Nem, külön-külön gondoltam! Újrakomponálnám az uccsó vacsit! :D
süti beállítások módosítása