globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Világökörség rovat

2011.11.11. 06:57 Rosszindulatú Vászka

Kihalófélben lévő szakmák főniksze

Ez a ghánai jómunkás iparosember, hovatovább művész, kombinált technológiával dolgozik. A klasszikus portréfotó évszázados hagyományait egyesíti az új évezred retus lehetőségeivel. Mert tudja, egy keretezni való fénykép ugye...

Én csak azt mondom, ez igenis művészet. Megadni a júzernak az illúziót, egy kis lopott talmi boldogságot. Vagyis inkább életérzést, vagyis életminőség illúziót. Na ez az igazi multikulti kéremszépen!

20 komment

Címkék: állat művészet balett globalicum bódogság aberáltos

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr63369956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.11.11. 07:05:40

dekkurvajó. én is rajzolok nekem gazdagságot a háttérbe. bár asszem ezen mink már túlvagyunk a nyolcvanas évekkel, amikoris minden tisztességes nappali és/vagy hálószoba falán ott díszelgett A bícs pár pálmafával.
nekem a szobámba még egy baszomnagy kutya is vót a falon. az egész falon. egy szittyamagyar puli.

Rosszindulatú Vászka 2011.11.11. 07:38:25

Végre egyetértünk :)

Amúgy sztem ezek a képek tökre pont ojanok, mint a nagymamáink műtermi fotói. Tökre.

Meg sugárzik belőlük nem kevés pozitív letszemlélet. Ez mkindeképpen ér pont. Sztem.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.11. 07:44:05

A teli hűtőset szolidan megkönnyeztem, nálam az a mindentvivős!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.11.11. 07:50:31

az elsőn meg mivel csak egy pár papucs volt a kellékek között, ezért felemáslábra húzva pózolnak

eccerűen szívszorítóan szép

_nyuszi_ 2011.11.11. 08:05:44

azért a padlót kivasalhatták volna.

alig se 2011.11.11. 10:00:47

mindenkinek mindent!
énezt nemértem! akartam írni, de inkább:
7E09 db feletti ember él e bolygón. több olyan gyerek van akik azért dolgozik, hogy ne verjék meg (nem kajáért vagy pézé!!!), mint olyan aki eleget tud enni.
a furcsa nem ide illő, egyenesen perverz jelző jelen kontextusban...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.11.11. 10:02:52

@Dr. Körömlakk ®: és olyanotok volt e, hogy vadászjelenetes falvédő az ágy fölött????

Dr. Körömlakk ® 2011.11.11. 10:43:19

@batgirl: nem, de a mamámnak igen!!! :)
meg jézusos is fényglóriával, meg üvegre horgolt kiskutya is. meg minden lófasz :)
@alig se: szia aligse!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.11.11. 10:55:14

@Dr. Körömlakk ®: üvegre horgolt kiskutya!!!!!!!!!Basszus micsoda emlékek:)))))))))Nekünk is vót!!!!!Különféle méretben:))))
Nekünk nagy szarvasos falvédő!

Dr. Körömlakk ® 2011.11.11. 11:34:34

@batgirl:

tudom, hogy láttadmá, de nézd ilyen szemmel a részleteket!!!!

www.youtube.com/watch?v=l6yfcj98zKA

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.11.11. 11:44:25

@Dr. Körömlakk ®: AMI VISSZAKÖSZÖNT: jézus szives kép, az tuti hogy a nagycsaládban több helyen is volt. A házas hómérő, az a család gazdag elemeinek volt, sajna nekünk nem. :) ja, és az asztalterítő, az szintén a gazdagokhoz tartozott. Volt olyan ágy terítőben is.
régi szép idő..q-va öreg vagyok, ha azt nézem. Pedig reggel a tükör előtt még nem volt ilyen érzésem.

Dr. Körömlakk ® 2011.11.11. 12:13:58

@batgirl: igen a terítő is!!!! ágyterítő is volt mamánál!!!! jessz!
lófaszt vagyunk mi öregek csikánó! :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.11.11. 12:20:52

azt hiszem kedvellek:)
Csak olyan lányos szinten, semmi melegzóna:))

alig se 2011.11.11. 13:11:22

csókot-csókot-csókot!
:D

Dr. Körömlakk ® 2011.11.11. 13:41:51

@batgirl: én is baby, ismizzelek má meg plíz, írjá csak az ittenin keresztül rám valami fészbúk vagy egyéb elérhetőséget!!! :)
@borivoje surdilovics: kurva
@alig se: nekem nekem nekem!!! :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.11.12. 14:43:04

biztos nagyon meleg van ott, ahol a fekete emberek teremnek, ezért kell folyvást nyitva hagyni a hüttőt (vagy biztos demonstratíve tálalják, hoyg teli van - de akkor meg mér nem üveg az ajtaja?)
süti beállítások módosítása