globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Konyhamalac rovat

2011.12.02. 09:40 Rosszindulatú Vászka

Japó tálcás gyorsétel. Jó étvágyat!

9 komment

Címkék: állat életmód japó globalicum konyhamalac

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr973431054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2011.12.02. 10:02:16

ez meg mi a retek?
sok E-t akarok, MOST!

Dr. Körömlakk ® 2011.12.02. 11:59:19

@Hubazdmeg!: ebbe majd a kanok instant pinát látnak majd.

_nyuszi_ 2011.12.02. 12:18:41

aha. tehát, ha a kokaint beletesszük egy tál takonyba, akkor egy vékony szelet borjúhúst kapunk.
lelet, hogy kipróbálom, úgyis náthás vagyok.
kokainja van valakinek?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.12.02. 12:40:46

a borjú szelet először, a lepény hal meg utoljára

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.12.02. 17:43:47

Hmmm, ez aztán fincsi lehet!

@-nyuszi-:
Én is erre gondoltam, szóval szerzek kokszot, és ezt kipróbáljuk a laborban!

komplikato 2011.12.04. 23:01:17

Egyszer vettem "valamit" az Usagi nevű japán élelmiszer boltban. (Sajnos azóta megszűnt Japán kaját árult a japán tulaj, a budai japánoknak. Tényleg.)
Na szóval ez egy sima fehér szögletes doboz, mint a rendelős kajáknál. Lehúzod a fedelét és egy átlátszó enyhén sárgás folyadék van benne. Beleöntöd a hozzá adott tasakot ... és a folyadékból ilyen meki sült krumpli szerű hosszú zselécsíkok lesznek. Nem jöttem rá miből volt, de az íze közelítőleg az akkumulátorsav és a benzin keveréke volt. Most se tudom desszert, előétel, savanyúság vagy egyéb volt? Persze vannak értelmes kajáik is, szeretem is őket, de pl. nattot (rohasztott szója) nem ennék soha.
süti beállítások módosítása