globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Régmúlt idők margójára, avagy a rokkantsági nyugdíj is lehet álca

2011.12.27. 06:00 -bobolysza-

Megy a szigorú eszté tiszt az uccán, egyszercsak ráköszön egy járókelő:

-Erőt egésséget alezredes elvtárs!

-Hát honnan ismer maga engem?

-Jelentem, nyugdíjas béemes vagyok!

-Hát erőt egésséget!

Megy tovább, a sarkon ül egy vak koldus, az is ráköszön:

-Erőt egésséget alezredes elvtárs!

-Ne vicceljen, csak nem maga is nyugdíjas béemes?

-Nem, én még aktív vagyok!

Miután bevásárolt az ales (bontottcsirkétbontottcsirkétbontottcsirkét), bepattant a szolgálati gépjárműbe, és elszáguldott.

Szerencsére épp arra jártam és sikerült egy viszonylag jó képet készítenem a még éppenhogy nem M-zárolt béem gépjárműről:

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr273494787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2011.12.27. 06:40:21

klassz!
fogadok, hogy kishazánkban van még egy-két Marinéni, meg Józsibácsi, aki úgy tudja, hogy még létezik a DDR.

alig se 2011.12.27. 09:11:26

szerintem ez fikció...

Hang Ember 2011.12.27. 13:10:42

kíváncsi lennék egy autós üldözésre e nemes jármű üldözői mivoltában ;)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.12.27. 15:22:30

ez taktikai harcászati eszköz, ezzel osonni kell meg elrettenteni!

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.12.28. 21:38:10

Békáson volt egy félhülye, annak meg egy trabantja. Arra lopott valahonnan szirénát, és ment a Szentendrei úton, mint az állat. Asszem negyed óra alatt fogták be a zsernyákok, állítólag el is kalapálták.
süti beállítások módosítása