globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

De szép mese!

2012.01.26. 08:10 -bobolysza-

49 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr463827052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2012.01.26. 08:31:14

és a nő is boldogan élt, míg meg nem halt, mert nem kérdezte tőle senki, hogy: drágám, hol van a...

Rosszindulatú Vászka 2012.01.26. 08:48:19

Ez hüjeség. Ezt valami nemtom ki írhatta, de egy frusztrált kispöcs papucs lehetett, mert egy férfi sosam pisil, csak a buzik, meg papucsállatkák meg a nők szoktak pisilni, egy férfi húggyozik vagy pisál.

A vécédeszka felhajtást meg szabaccságként megéli megintcsak vet fel kérdéséket, ha az annyira fontos ugye.

Meg agglegény sohasenem horgászik, pecázni csak a háztartási menekültek szoktak.

Golfozó meg nem piás, mer akkor nem lehet célozni rendesen.

Meg motoros nem golfozik emg pecáz, mer a motron nem fér el a felszerlés.

Szal padlófék, átverés, sunyi kanpoén és sumákság aze gész faltól falig. Pojnt ojan lúzervicc, mint amikbe az a móka, hogy pina meg fasz van benne. Szal egybites nagyot álmodós prolivorcsaft tét nélkül.

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 08:52:35

@Rosszindulatú Vászka: nyugoggyál meg. a visszafojtott dü fortyog benned. nyugi... számojj vagy hatszáznegyvenhétig.

Acélcápa 2012.01.26. 08:57:05

Ez maga a tökéj. Persze, néha megrépázta, optimális esetben. Coelhót idézhetném, de nem teszem. "Mintha minden találkozás az első lenne." Elszalasztott lehetőségekkel, szakításokkal és válással a hátam mögött azt kell mondjam, hogy "meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk". És nem kell összenőni, mert az szívás. És nem kell alakoskodni, de az ember hadd fingjon már a kanapén a zsíros atlétában. Szeretet. Szerelem. Kulcsszó. Fogódzó.Zsírosan étkezem, nem hajtom le a deszkát, káromkodom vezetés közben, elfelejtem az évfordulókat, röhögök a titanikon. Paraszt vagyok, de neked kedves.

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 09:16:20

@Acélcápa: ez azért király kis komment lett, vegyél egy cukort!
a kedvenc idézetem Coelho? brehh... egy világ omolott össze bennem.

@Rosszindulatú Vászka: ééén? maksz kombiné.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.26. 09:42:31

ja, férfi szabadság.Annyit jelent, hoyg péntek estétől vasárnap éjjelig lehet tök részegre inni magunkat, és közben arádozni, hoyg de is a szabadság. hétfőn meg szembe nézel azzal, hoyg de elbasztam az egész hétvégét, most kikellene békítenem a barátnőmet, hogy ne harizzon, hogy neki is elbasztam a hétvégéjét. Aztán amikor már a kibékítés nem jön be, és dobva vagy, akkor meg azért iszol péntektől vasárnapig, hoyg milyen szemetek a nők, hoyg sajnálják tőled azt a kis szórakozást a haverokkal, holott te egész héten keményen gürizel, nem érdemelsz meg egy kis lazítást? De, megérdemled bazdmeg, én meg megérdemlem azt hogy nem kell végigasszisztálnom, a rohadt részegségedet minden hétvégén, meg a bűzt az ágyban a lakásban, mindenhol. Légy szabad.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.26. 09:46:59

@Dr. Körömlakk ®: ja, kicsit pont elevenembe vágott, most jöttem vissza a közértből, és az exkedves egy év után sem szokott le arról, hogy ellenőrizze, hogy hova megyek és kivel. Persze, hoyg megint kijött utánam, mintha véletlen lenne. Bassza meg. Egyszer úgy pofán vágom vágom valahol hogy megemlegeti.

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 09:51:33

@Dr.batgirl: tudom miről beszélsz. szabaccság... brehhe...
kurvanyád...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.26. 09:53:12

@Dr. Körömlakk ®: Figyusz:)) senki nem mer beleszólni, mert már multkor dumáltunk aztán bojsza megszívta, te meg behisztiztél:))))))))))))

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 10:15:38

@Dr.batgirl: pedig lehet erről szépen eszmét cserélni, csak nem kell személyeskedni. de sztem is inkább haggyuk.
aki akar kocsmázni, az mennyék, meg fingjék, ha meg a nő nem viseli el, bassza ki.
pont.

Acélcápa 2012.01.26. 10:51:01

www.youtube.com/watch?v=93yX6e8Lj5I

@Dr.batgirl: Nem kérted, mégis elmondom. A férfiak is emberek. Böfögnek és finganak, az különbözteti meg őket a nőktől, hogy ezt viccesnek is találják. Mi mosolyogva púzunk, nem suttyomban. Az ivás meg jó dolog. Lazítás vagy format cé, egyremegy. Ha egy faszi minden szabadidejét piálással tölti, akkor nem szeret. Túléled. Dobd ki, ne szűkölj. Inkább a piában látta a megoldást és a feloldozást, minthogy veled beszélje meg. Kár rá szót vesztegetni és kár ostorozni azért, mert olyan, amilyen.
Emberismeret. Önismeret. Egyéniség.
Néha viszont be kell baszni. Muszáj. A pisomókusok szívesen levezetik neked, de a magatehetetlen részeg olyan, mint a csecsszopó. Gondoskodni kell róla, szeretgetni és tapsikolni, ha sikerült trottyolnia egyet. Büdös és csúnya, de ha bevállaltad, akkor a tied. Vagy ki is baszhatod.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.26. 10:53:52

@Acélcápa: már megtettem. pont azért amit írtál. ha minden hétvégén hűjére issza magát, akkor nem szeret, nincs miről beszélni.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.01.26. 10:59:42

szerintem az élet ojan mint egy motor

be kell rúgni különben nem megy

a nő meg ojan mint egy.....

öööö

elfelejtettem

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.01.26. 11:04:03

@Dr.batgirl:
és ha csak félhüjére?

azt szabad?

és ha valaki már előtte hüje, vagy félhülye és úgy iszik, vagy nem is iszik?

nem értitek tik a nagy hajók lengését a kék vízeken
csak figyelitek a hajatok, őszül-e s ámultok mint az asszony, kinek nagyfia jön meg, s elámultok: bizony megöregedtetek

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.26. 11:16:19

@dieth ethikusch throll: bizony megöregedtem és a tolenracia küszöböm is megváltozott. Nem baj, ha nem értitek ti férfiak ezt a dolgot, mi nők értjük, csak nem szeretjük. Az nem baj, ha néha valaki bebasz a haverokkal, vag yeltűnik pár napra horgászni, szórakozni, vagy mittudom én. Ettől még szerethető valaki. Ez jóval bonyolultabb, és tudod,hogy minden történet más és más. én csak a saját történetemet tudom, és csak abban tudok dönteni.

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 11:37:01

betgörl, tudod mi a jó ebbe a párbeszédbe?
kimaradni belőle.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.01.26. 11:50:24

az élet egy nagy kürtőskalács
bévül üres, kívül a máz

Rosszindulatú Vászka 2012.01.26. 12:16:14

@dieth ethikusch throll: nyomod a greffitiket meg közhejeket és asziszed vicces?

Buzi.

Acélcápa 2012.01.26. 12:26:35

@Dr. Körömlakk ®: Nem értem. Kérlek bonyolódly méj és messzemenő következtetésekbe.
Ha minden nő ilyen kibaszott bölcs és belátó lenne, mint ezen a blogon tapasztalható, akkor nem lennének párkapcsolati krízisek. Szóval jók vagytok, plusz egy.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.01.26. 12:34:00

@Rosszindulatú Vászka:
buzi.

@Acélcápa:
ez egyátalán nem vices, hogy igy irsz mint mi

egyépként meg most egy oriásit tévettél!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.26. 12:34:55

@Acélcápa: igaz, nem nekem szántad, de ha nem bánod válaszolok. Én pl. rohadtul nem vagyok bölcs és belátó. Tapasztalt vagyok. És a párkapcsolati krízisekhez két ember kell. Az nem úgy műxik, hogy az egyik komolytalan a másik meg toleráns, és ez a szerep mindíg ugyanúgy van kiosztva. Ha ez változik, mármint a szereposztás, akkor már kellemes , sőt jó is lehet a kapcsolat. Elég bölcs voltam?:PP

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.26. 13:05:49

@Dr. Körömlakk ®: Te lakci, kezeltetnünk kéne már magunkat, mert minden poszton lassan erről megy a duma. Én most megfogadom, hoyg többet nem írok semmit a magán életem ez idelyéről, mert lassan meztelennek érzem magam.
Szóval keresnünk kéne egy psziho(patát)
:)

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 13:09:24

@Dr.batgirl: már bocs, de:

-ez bojsza posztya, ő csinázta.
-kérdeztek, tehát feleltem
-semmi személyest nem írtam, se magamról se másról, én újfent A DOLOGRÓL MAGÁRÓL esszéztem, a saját meglátásom szerint.

ebbe sztem semmi gáz nincs. nem? de.

pszihopatát ne keressünk, ittenvagyunk mink! :)

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 13:11:03

külömbemmeg a főnim aszonta 5 éve, hogy aki életébe eccer legalább nem válik el, az nem is normális.
tehát? :D
egyépként okos, rendes enber.
az, hogy nem adott karipézt, na azér meg még elátkozom, de az másik téma :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.26. 13:12:15

van a pszihopatának nőnemű változata is?:))
pl..pszihópita? az azért csak jobban hangzik:)))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.26. 13:24:07

@Dr. Körömlakk ®: innen már csak egy lépés a pszihopina:)

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 13:45:15

@Dr.batgirl: az enyim is az lett vóna, csak finomítottam rajta Te :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.01.26. 13:50:12

@Dr. Körömlakk ®: tudom, gondolkodtam is rajta hogy további finomítás eszközölök, és beszúrok egy h betűt valahova.
pl: pszihophina, vag yvalami ehhez hasonló

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 13:56:08

@Dr.batgirl: ez gyönyörű, és művészi. pszichophinna... hát asszem Grétsy tanárúr erősen kapar.

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 14:01:02

@Dr.batgirl: de há Neki má nyugi van... haggyukmán :)

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 14:26:14

akkurvaéletbe, hát szépkapartam a kezem, acélcápa meg elment lekvárt kaszálni.

Acélcápa 2012.01.26. 15:15:48

@Dr. Körömlakk ®: Nem. Csak lassan olvasok. Meg kekszet kapáltam az üvegházba

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 16:01:12

@Acélcápa: a kekszet szerintem eggyelni kell, de mindegy.

spájdernecc 2012.01.26. 16:02:56

@Dr. Körömlakk ®:
tökmindegy
ne maraggyon közötte csóján :)

Acélcápa 2012.01.26. 16:05:37

@Dr. Körömlakk ®: Egyelni, de mindegy is. Mert voltaképp nem, hisz a keksz nem csomókban nő. Ha úgy lenne, az mindent megváltoztatna, de nem.

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 16:18:33

én má palántoltam is kekszet, meg magról is vetettem. csak az utóbbi esetben nem bokrosodott olyan szépen, maradok a palántolásnál. viszont kell egyelni. egy gyével, hogy érCSed a humort.

Acélcápa 2012.01.26. 16:27:55

@Dr. Körömlakk ®:
Nem volna szégyen utólag visszavonulót trombitálni. Erre majd később visszatérek.
Naszóval a hülye is tuggya, hogy a kekszet dugványozni vagy legalábbis bujtani kell. Zimankós időben fel is csirkézi az ember, mer mérne, de a fenti dilettantizmust minden szinten visszautasítom és felhívom a bloggazda figyelmét is, hogy ez a megtévesztés, durva csúsztatás, a tények meghamisításának tipikus esete. Ennek fényében járjon el. (Egy jóakaró, neduddhollakok.)
És most visszavonulok, ahogy megígértem. Ez egy feles bedobását jelenti, szóval korai az öröm.

Dr. Körömlakk ® 2012.01.26. 16:30:39

@Acélcápa: na nem tudlak hova tenni.
miért kérted, hogy okoskodjunk má itten a hapi-bige dógokról, ha most meg berúgsz, és inkább kifingod a teljes gázkészletet?

Acélcápa 2012.01.26. 16:53:40

@Dr. Körömlakk ®: Elnézést kérek, de az nem én voltam, hanem a bobolysza. Ennek semmi sem szent.

Mindazonáltal nem kéne elzárkózni attól, hogy előrukkoljunk valami világrengetővel a keksz-szaporítás oly méltatlanul elfeledett, mondhatni parlagon hagyott témakörében.
A hapi-bula stálysz mindig hálás téma, karinthy óta tudjuk, hogy mindenik mást akar. Aladdig a sötétben tapogatóztunk, de eme huszadik századi FÉRFIÚ rávilágított a dolgok netovábbjára. Tudniillik a férfi a nőt, a nő a férfit. Ez utóbbi voltaképp mellékes is, ha le tudunk csapni egy jólfizető lektori posztra, az unokanővérünk jóvoltából. Zanzásítva a lényeg: a férfi a nőt.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.01.26. 20:58:46

Elváltam, szarul élek.
Nincs pénzem a bankban.
Nem motorozok és horgászok.
Tele vagyok boldog pillanatokkal, esti nevetésekkel, helyenkint végtermékeket takarítva innen-onnan.
És én is akkor fingok, amikor akarok, valamint csurcsizás (sic!) után is úgy hagyom a wc-deszkát.

Kaktusz vagyok, de néha hajlandó vagyok kivirágozni. A kedvedért.

Dr. Körömlakk ® 2012.01.27. 05:23:10

nincs lájkgombom. de ha lenne!!!
süti beállítások módosítása