globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Megjött Nyuszitól a csomag...

2012.02.17. 17:12 -bobolysza-

Tegnap dörömböl a postás; odanyög: itt írd alá, öreg!
Én meg olyan álmos vagyok, mondom, mi a kő, mi ez a csomag?

Azt mondja, Nyuszi; én mondom, mi?
Benne van 1 CD, mondja
Oh, mi a manó; Nyuszitól CD?
Valaki már megint valamit akar
Na mindegy; na viszlát
Oh, a postás elhúz balra
Én meg nézem a csomagot: Nyuszi? Nyuszitól csomag?
Na lássuk!
A feladó teljesen ismeretlen (?)
Különben is inkább 1 kávé kéne nekem
Nem nagyon érdekel ez a csomag engem
De ha már itt van-na, hol a szemüvegem?-Hadd nézzem; nocsak
Kinyitom, kinyitom a csomagot, na hadd látom, és majdnem elájulok
Itt a kezemben 1 kicsi darab lemezen
Vadonás új, általam ismeretlen gitározós CD
Gitározós cédé, úristen, na mondom, galambom

Bámulom, forgatom, szagolom, harapom
Ütögetem, nézem, nem értem, nem értem
S ahogy látom, a betűk felére már rég nem is emlékszem, és közben
Jár az agyam; egyszerű a matek
Ebből sajnos nem lesz 1 kopek, se rubel, se máspedig rá van írva:
Dváccáty ágyin dollár (a francba!)megjött Nyuszitól a csomag.Oh én ezt nem hiszem el
Megjött Nyuszitól a csomag. (Hí, hú, aszta!)

Van baj, van elég, érzem a szívemet, összevissza vereget
És mi lesz, ha megtudja a Tomi meg a Jani meg a Jani
Na, hol a telefon?
(Halló! Halló! Halló!)

 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr884124280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.02.17. 17:20:38

te, Nyuszi!
lehet hogy nem jó lemezt kültél?

az a legjobb figura, mikor fejen állsz közbe!
tejjesen úgy néz ki, mintha a partnerednek egy kozákkucsma lenne a szakálla helyén!

_nyuszi_ 2012.02.17. 17:23:20

és egy posztot szántál rá? :)))))))))))))))))))))))))

nem írtam rája a címét, mert majd te ráírod a te gyöngybetűiddel.

_nyuszi_ 2012.02.17. 17:30:46

@Rosszindulatú Vászka:

amin én vagyok egy kozákkucsmás szakállas pasival.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.02.17. 17:31:31

@Rosszindulatú Vászka:
egy vadonás új, általam ismeretelen gitározós cédé

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.02.17. 17:32:16

@-nyuszi-:
nade aza kozákkucsma a lábad közibe végződik!

WOW!

_nyuszi_ 2012.02.17. 17:33:17

@Rosszindulatú Vászka:
nem, amúgy az a gityós DVD az it might get loud.
tudoood, amit vettem a teszkóban.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.17. 17:34:31

@-nyuszi-: az a sápatag halálfejű barkács szlájdos?

Rosszindulatú Vászka 2012.02.17. 17:38:37

@-nyuszi-: még nem, mer az a másik gépemen van, demost nem azon nyomulok, mer eztet frissítettem meg ijenek, pedig vissza kéne kötni, mer abba van egy csomó film még amit meg akarok nézni.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.17. 18:34:40

@-nyuszi-:
Juj, olyan kéne nekem is, van még a tecsóba? És magyar felirattal, netán szinkornizálva?
süti beállítások módosítása