globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Zsákutca: Homok a szembe

2012.03.22. 15:04 spájdernecc

 

Még mielőtt: Nagy tisztelője vagyok BalázsFecó munkásságának, sőt a Hammondját is cígöltem szűk lépcsőfordulóban. / aki próbálta már tudja miről beszélek /

De. Ez a nóta nem lírai, hanem nyálas.

 

pedig maradhatott volna ilyen is...

 

5 komment

Címkék: hamburger hangya

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr924333073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rokka 2012.03.22. 15:17:56

a Fecó az a siránkozóművész

_nyuszi_ 2012.03.22. 17:37:10

pedig maradhatott volna.

Rosszindulatú Vászka 2012.03.22. 18:08:07

Fecó úrban sztem is több lett volna, mint ami.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.03.22. 19:20:25

fecó úrból szerintem több is jött ki mint kelett volna

persze ha cipelhettem volna a zorgonáját egész más szemel nézném a dolgokat

www.youtube.com/watch?v=vbLrUvmfrEE

Előre MGTSZ 2012.03.26. 04:48:15

Minden lemeze meg van, de jó, hogy zenésznek tanult. fhuóó! A másodiknál már a hideg is kirázott 0.11- nél, Istenem, ez a magyar rocktörténelem Dvořák- i magaslata, az eredetiség avantgardi extravaganciája. Kár volt írnom, tényleg nincs méltó szó , mely lefelyezőn kiírná ezt a...........remeket.
Tényleg ki lehetett a mestere? Szerintem egyenesen Istentől kaphatott instrukciókat.
Komolyan!
süti beállítások módosítása