globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Vers - mindegy kinek

2012.05.04. 13:13 Rosszindulatú Vászka

Az orrobém

 

Orrán, feszítve, lépked

föl-alá az orrobém.

A fia: díszkíséret.

Nem tud róla a Brehm.

 

Nem tud róla a Meyer.

Nem Brockhaus s Révai.

Lantomból a nap, az ájer

e percben csalta ki.

 

Fia a díszkíséret

(miként már említém):

föl-alá, feszítve, lépked

orrán az orrobém.

 

Írta Christian Morgenstern úr műve, fordította Szabó Lőrinc úr

 

3 komment

Címkék: kult kultúra művészet malaszt multikulti moraliza művelőggyé művelőggyébazmeg

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr344488321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alig se 2012.05.04. 14:25:34

Értem én, hogy én nem értem...
Minek olvastam el kérdem?
Kispolgári létem féltem!
Térdre esve félve kérem:
magyarázd ezt el Vásenyka! :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.05.04. 18:06:40

ezér az orbános versért elküldik érted a fekete ótót!

@alig se:
méghogy kispolgári!
piha!
én még sárgulok is!
süti beállítások módosítása