globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Multikulti rovat

2012.05.16. 11:36 Rosszindulatú Vászka

Pizza

48 komment

Címkék: globalicum konyhamalac

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr754516211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2012.05.16. 12:41:26

ez a faszát is pácával fogja meg? igen.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.16. 13:32:32

az milyen amikor elmész egy pasassal ebédelni, és közben állandóan az ablakon nézel ki, mert ha ránézel forog a gyomrod, úgy eszik mint a disznó, fityeg a szája szélén a makaróni, és zabál és zabál és zabál, közben telipofával beszél hozzád, és látom a tömött fogaid, a zsíros húsdarabokat, a nyelvét, áááááá brűű

Ma, megfogadtam, hoyg soha többé.

inkább lássak kicikinait pálcával pizzát enni, amúgy meg tegnap egy q-va jóképű kínai pasast láttam egy filmen, pedig még soha..

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.16. 13:54:38

@Dr. Körömlakk ®: azt észre vettem, hoyg te csíped a csajt, én viszont nem. sorry
Első időben még néha humoros volt, aztán úgy gondolta, hoyg az alpáriság és az ocsmányság vicces.
számomra nem.

de téged szeretlek:)

Dr. Körömlakk ® 2012.05.16. 14:05:17

@batgirl: tom, hogy nem szereted, esztet mán kitárgyaltuk, ettől még ez jutott eszembe róla :)
én szeretem az alpáriságot, és az ocsmányságot is, hát nem vagyunk egyformák, de sebaj tóbiás :)

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.05.16. 14:11:29

@Dr. Körömlakk ®:
csak ha a szájába akarja venni

@Dr. Körömlakk ®:
akkor anyád picsáját!

@batgirl:
mivan, összefutottál végre egy igazi férfival?
már megin elszalasztottad...

Dr. Körömlakk ® 2012.05.16. 14:14:11

@Rosszindulatú Vászka:

imádom mikor egymagam vagyok a véleményemmel, így nincs vita :)

Rosszindulatú Vászka 2012.05.16. 14:17:01

@Dr. Körömlakk ®: igazán nem mondhatod, hogy nem nyalom elég rendesen a segged. Amúgy meg micsinájjak, nekem nem tecc a téka. Nem ügyrendi kérdés.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.05.16. 14:18:39

egyetértek

ojan mint a fűrészbakom, elsőre jónak tűnik oszt a második posztra már mindenki szarik

Dr. Körömlakk ® 2012.05.16. 14:20:33

@Rosszindulatú Vászka: montaménhogybaj? nem. elvagyok a saját defekgyejimmel, és szépen lassan örekkoromra én is megtanulom, hogy mitérekel engem hogy másnak mi a jó, a lényeg mégiscsak az, hogy nekem mi a jó. így. önző módon. és tudom, hogy igazam is van. :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.16. 14:24:35

@irigységtől sárguló kispolgári mimóza: a röhej az, hogy két évvel ezelőtt azt hittem hogy ő az igazi férfi..hihihi..
Honnan a fenéből származik a rózsaszín köd??

Dr. Körömlakk ® 2012.05.16. 14:28:19

ja, és majdnem elfelejtettem, hogy káromkodni is szokok, és szeretek is.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.05.16. 14:30:04

@batgirl:
ijenek a nők.
mindig beszopják.

@Dr. Körömlakk ®:
Miért tékozlod nemes dühödet!
Úgysem mondhatsz többé álljt a szónak!
S ha egy nap minden ajkat elnémítanál,
A puszta kősziklák zúgnák a dalt!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.16. 14:30:26

@Dr. Körömlakk ®: néha én is káromkodom
azt szoktam mondani, hogy " a rohadt , kurva életbe" ekkor nagyon mérges szoktam lenni.

Dr. Körömlakk ® 2012.05.16. 14:35:06

@irigységtől sárguló kispolgári mimóza: hüje vagy? ha dühös vagyok, akkor nem aszondom kuss!

@batgirl: hát én nem így szokok. de a gyerekem előtt azér nem. csak ha rossz jegyet hoz, és a sodrófával/szíjjal/vesszővel verés már nem ér semmit. na akkor azért egy basszameg kicsusszan.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.16. 14:35:43

@batgirl: ja, ezt még elmesélem.
15-16 éves koromban már dolgoztam, és én voltam a legfiatalabb a gyárban, a KISZ egyből megpártolt és tagjai közé vont. Na, most olyan szépen tudtam káromkodni, mert felnőttnek hittem magam tőle, és főleg menőnek, hoyg az egyik kisztag gyűlésem felügyelőt nevezetek ki mellém, aki majd ügyel arra hogy ne káromkodjam. Ja, és a taggyűlésen is megfedtek érte.
Leszoktam a káromkodásról. Na nem akkor, hanem pár évvel később egy idős bácsi mondta, hogy nőnek nem illik káromkodni, kivétel ha a sarkon árulja magát. Azt hiszem akkor kezdtem el leszokni róla. Azért néha megy a basszus, meg Q-VA ÉLETBE.

Dr. Körömlakk ® 2012.05.16. 14:39:10

@batgirl:
na hát ha beszóni akartál, nem, sikerült, mert nem értek egyet az öreggel. szerintem meg nem attól kurva valaki, hogy káromkodik-e, de nagyon nem. azt már valóban tudni kell, hogy melyik közegben lehet, és melyikben nem.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.05.16. 14:40:21

nekünk a petrovicsimrebácsi tanította meg a jómodort

egyszer meghallotta, hogy csúnyán beszélünk, és erre szigorúan, de barátságosan maga köré gyűjtött minket, és feddő hangon elmagyarázta, hogy gyerekek, nem szabad ilyeneket mondani, ez nagyon csúnya dolog. Ha mérgesek vagytok, akkor azt kell mondani, HOGY A MOCSKOS VÉRES GECIBEEEE!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.16. 14:42:16

@Dr. Körömlakk ®: dehogy akartam beszólni! lökött vagy? történetemet mondtam el.
Felőlem te káromkodhatsz, nem foglak q-nak nézni, se téged, se mást

Dr. Körömlakk ® 2012.05.16. 14:42:50

@irigységtől sárguló kispolgári mimóza: ugyehogy a szülőire úgy illik berongyolni utolsónak, kezdés után 15 perccel, hogy "hol van az a tetves hatbé osztályfőnöke, hogy basszam a falhoz azt a rinyákolós kurva annyát"???

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.16. 14:43:41

@Dr. Körömlakk ®: csak meséltem, érted?
Nem a q-nak nézés tartott vissza a káromkodástól, hanem az, hoyg egy nő nem káromkodik olyan ocsmányul, ahogy akkor anno én.

Dr. Körömlakk ® 2012.05.16. 14:44:27

@batgirl: najóvanakkor, mer mittomén!

amikor a Magzatom világra jött, évekig ilyen káromkodás vót csak: amacskarúgjameg, a kutyafáját.
olybá rászoktam, hogy aztán egy ütősebb társaságba sörborgőzös cigifüstbe aszontam: amacskarúgjameg! hát azért netuddmeg milyen fejekkel néztek rám :D

alig se 2012.05.16. 15:36:02

Mindenkinek mindent!

Gyűlölöm a csúnya beszédet, a csúnya szavakat!
Erről írtam is egy dalt (hál' istennek nem fogja be az arcát kedves kollegám, így az ihlet biztosított):

A szájbakúrt fasz szopó geci kurva élet!
Rohadjon le buzi köcsög! A szarnak beszélek?
Beszélek a lófaszt köcsög, pofázok mint állat.
Szopjad le a redves-gennyes seggbe kúrt anyádat!

maradok tiszteletlen

Dr. Körömlakk ® 2012.05.16. 16:02:37

@alig se: :D nem csalódtam benned Kolega :D esszépvót basszadmeg :D

pmdel3 2012.05.16. 16:31:35

Ejj, be szép multikulti rovat emmeg itten, a multikulti kommentekkee!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:40:17

@irigységtől sárguló kispolgári mimóza: én igazán nagy rajongólya vagyok a fűrészbakjaidnak és nagyonigen várom a harmadik epizódot. kevés poszton röhögöm magam véresre, de az pont ilyen volt, szóval csak gondolkoggyál a folytatáson, eccer még történelem lesz, hidd el nekem.

a tékavikunak meg az a posztya volt jó, ahol a kínai csireket magyarázta az apjának, azon folyott a könnyem, a többi meg hát na.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.16. 23:43:22

@Dr. Körömlakk ®: énnálam meg az vót a nyerő, hogy amanóba. azóta már megjavult az itthoni kommunikácijóm és rendesen kurvaanyázok tisztes magyar családanyához méltón.

Hang Ember 2012.05.17. 08:02:02

nos, a kartács hagyománytisztelő. mint láccik. esetleg nem ismer más evőeszközt.

@Dr. Körömlakk ®: @Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: dlágáim... basztatok már az ujjatokra kilós kalapáccsal?
meee akkor nem a macskarugjameg lesz az első ami kiszalad a szátokon ;)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.17. 09:33:51

@Hang Ember: hátmáhogyagecibene. sőt, eccer szétroncsítottam a lábfejemet tejjesen, de az annyira fájt, hogy hangse jött kia torkomon.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.17. 09:35:27

ez teljesen rendben van, pizzát késsel-villával enni egyértelműen hülyeség, az evőpálcás verze viszont nekem is szimpatikus, de steril körülmények között megfogom én simán kézzel is! :D

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.05.17. 09:53:33

én ijenkor aszondom, hogy azt szoktam mondani hogy:
A rongyosfaszú seggberakott öregördög lova verné belé a rézzelcifrázott kóchengeres ráncos faszát a földönfutó ingyenkurva világi öregannyának abba a kankós bús picsájába, a csődörtejbe mártott majompicsa öreganyja rézzel kivert csatakos valagát, meg az énekes koldusnak azt a hónaljmankós, méteres, kékeres, kóchengeres, rongyokba tekert, kacskaringós faszát, a másnapos cserebogár kitinpáncélján fényesített faszú penészes szarvú ördög készítsen neki panírozott forró lúdfosból hamburgert miközben deszkán basszák a bőgőtokba hegesztett, bányászlámpaképű, bagolyszemű kalózkodó dédanyját, aki szigonnyal eszi a mákcsikot, hogy száz orvos állja körül, és mind azt hajtogassa: sájnos, sájnos!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.05.17. 10:30:57

hiábba takkaromm killóg a na ggya.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.17. 11:42:47

mert rendkívül igényesek vagyunk, azért!

Dr. Körömlakk ® 2012.05.17. 11:51:24

@LadyCarambole:

mán nem is ákosot halgatok, hanem ijeneket. meg a belgától a szerelmesvagyokot. ki is fácsézom.

Hang Ember 2012.05.17. 12:11:58

@Dr. Körömlakk ®: de ponnijennek.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ojant már én is átéltem párszor. tényleg nem jön ki hang... először. utána velőtrázó ordítás mellett/közben/után jön a ciframagyar szóáradat...

@irigységtől sárguló kispolgári mimóza: barátom, mire ezt kimondod az összes okszigén elfogy nem csak belőled de még a szomszéd kecskéje elől is. két napra előre...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.17. 12:13:14

@Hang Ember:
játsza itt az eszét, a csigapöri meg sehol!

Hang Ember 2012.05.17. 12:18:24

@LadyCarambole: jaja, minyő igaza van kendnek...

a csigapörit azt lehet pálcikával enni?

pmdel3 2012.05.18. 00:15:08

Szia @Dr. Körömlakk ®: ! Ez a kedvenc zeném.

Ja, meg a Szerelmesvagyokot is csipázom, de ha má belga akkó legyen a Hazakisérlek.

Szilveszterkor meg a Maximális extázist daloltuk (Péterfy Bori meg a Poolek).
süti beállítások módosítása