globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Limetta

2007.12.31. 09:15 Rosszindulatú Vászka









Vannak ám fura dolgok a világban, amolyan érthetetlen furcsaságok, amiket nem tudok értelmezni, mégis vannak. Mint a télifagyi, a fehér negró meg pille cukor. De veszik az emberek, bármennyire érthetetlen. És vannak olyan tárgyak, amiknek észlelése amolyan időutazás jelleggel törnek a polgárra. Leltem egy ilyet.

Aztat a qrvák vérvörös fszát... a motor monnyonle!!!

Elszállt az egész.... na mégeccer....


Naszóval itt ez az a csuda tárgy, amit különös érzéssel vettem kézbe. Kisdedkorom unikuma és fűszere volt, miszerint italpor - már e fonéma is oximoron, azóta sem tudom értelmezni, hasonlóképp a télifagyihoz, a pillecukorhoz (pedig az ismerős Woodstock pikknikjeiről) és a fehér Negró-hoz, pandatáp ízben. De a fejlődés megállíthatatlan, még a konyhában is, meg a fogkefe témában - na az külön titok nekem, hogy lehet egy kefét ijen tökéjre fejlesztenei, hogy szinte negyedévente mégjobb.











































Na, imhol. Csuda stuff, bát teljesen érthetetlen konzumilag. Főleg most. az Úr 2007-dik évének végén. Ki az a hüje, aki ijet vesz? Hát én. Pedig kaptam, Nejem respektben tartva perverziómat, hazahozta nekem. Hát köszönöm ígyül is.

Szal az eper íz azért cselendzs kicsit, mert az elérhető, bár idényjellegű gyümölcs volt, pedig a narancs íz nem... Hát mekkora kaland volt azt beszerezni, ez már nekem is hihetetlen, pedig így volt. Az gyarmatáru volt, mint a banán, ami csak nagyobb ünnepek előtt volt kapható, azok a kiszabott sorbaállások - szinte már én sem hiszem el, hogy volt ilyesmi, pedig tényvalóság. Kiszabott hiánygarázdálkodás - üres polcok a soppokban meg ijenek. Tökre  teleportos avagy párhozamos  világos utazós fíling.

A gyarmatáru pedig Kubából gyütt, ami jenki ugyan és tökre egzotikus, de mégis baráti ország. Néger elvtársak görnyednek a gépek fölött. Eztet most visszaolvasva nekem is hihetetlen. Pedig tényvalóság. Volt még a cimke gyűjtés - banános, avagy narancsos - nemtom, de volt.

Ez tökre időutazós fíling és lassan már én senem hiszem, pedig szilárd emlék... Na szóval a lényegre: tökre időutazós stuff, de van. És senkit nem ismerek, aki rendeltetésszerűen kettő deciliter vízben oldva fogyasztotta volna. De komojan.

Ez a stuff, kizárólag izzatt tenyérbűl élvezhető - kiszórva kis cuccost, kézkacsóbúl nyallintva - beosztva a delejt, tökre drogos fíling a kristájos cucc. De télleg, teszteltem, lehet, hogy csak a nosztalgia okán, de műxik. Lehet, hogy beteg vaok, de uszulok ezekre a stuffokra. Sztem tökre nem betegebb, mint a labanc botra húzott szárított gyümölcs leöntve fondanttal.

20 komment

Címkék: hungaricum

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr35279794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2007.12.31. 09:46:12

Hát ez tökre gáz, hozzászólni tudok, de szerkeszteni nem.

Picsábamá, Kubát kis kezdőbetűvel írtam, annyira nyomaszt. Pedig csuda ország, az már szentigaz...

ckai/poke and destroy · http://www.nyariviola.blogspot.com 2008.01.02. 11:49:11

fuuu h en ezt a micsodat italport en ugy de ugy szerettem... itt a nyugatba meg mar nincsen ilyen...:( a masik nagyon jo dolog a pattogos cukor! az igazi amelyik ugy pattog h szinte faj...

Lófő (törölt) 2008.01.05. 08:56:56

erről ezsembe jutnak a "boldog" csáucsécku idők.Apám valahonnan banánt szerzett ,zöldet.Megkóstóltam,úgy héjjastól.-Hát ez mi?-Banán.-Emmá szar.(Aztán 1 hétig érleltük a szekrény tetején).
másik.
Anyaországból tértünk haza a 80-as évek elején,
öt darab kerekrágóért két dinnyét adtak,olyan luxuscikk vala,mármint a rágó.

cyan 2008.01.05. 15:13:17

húúú, golyórágó! csíkban lehetett kapni, lefóliázva, mint vmi óriás gyógyszer. az menő volt nálatok. én viszont a halváért voltam oda, meg vissza. kolozsvári rokonaim meg mindig egy nagy tál vinettével vártak, mert tudták, h az a kedvencem. meg a jó csípős-kaparós házi hecsedli. királyság volt :))

Lófő (törölt) 2008.01.07. 21:33:54

hát a halva mocsok egy dolog volt,két napig böfögted vissza.Ma is lehet kapni ,de már nem az igazi.Nincs benne szotyihéj,egérszar,ilyesmik.

cyan 2008.01.08. 12:15:46

Lófő, ezt most kell megtudnom? :))
amit utáltam, és mindig kaptunk azt is, az török édesség volt, porcukorban megforgatva. ha agyoncsapnak se jut most az eszembe a neve.

cyan 2008.01.08. 13:07:23

beugrott a neve: rahat. na azt rahattul utáltam :)

Lófő (törölt) 2008.01.09. 07:54:24

cyan
a rahát az nem a halva:)
rahát-cukor+színezék+zselé+vmi szarok
halva-napraforgómag +kakaó+cukor+vmi szarok

cyan 2008.01.10. 10:43:02

tudom, azt is írtam: a rahatot utálom, a halvát imádom

"amit utáltam, és mindig kaptunk azt is, az török édesség volt, porcukorban megforgatva."
"rahat. na azt rahattul utáltam"

imi 2008.01.15. 20:52:33

úúúúúúú.
az ITALPOR!

Általános iskolás éveim megédesítője.Azt hiszem, 30 Ft volt az iskolai büfében..
Én se láttam olyat, aki nem tenyérből fogyasztotta volna :D

Egyébként, Homáron volt pár éve egy poszt alkoholos italporról, de nem Hungarisztánban hanem valahol a vad Nyugaton..

Mrs.Bean 2008.01.18. 20:46:56

...bizony, és a jó öreg diannáscukor mega krumplicukor?
..meg a tavalyról félretett rózsaszin "fondant" szaloncukor?
...meg a sertésmájkrém ,de kizárólag a kis dobozos amin két piros malac között egy rózsaszinü baktatott?
..meg volt valami fagyasztott gyümölcspüré, ha jól emléxem barack és málna izü..

afrancbademegöregedtem!

spájdernecc 2008.01.21. 10:30:55

egyet mondok:
gyógypemetefűcukorka

leonov 2008.01.21. 10:41:20

töltetlen savanyúcukor, amelyik görcsberántotta a rágóizmokat

leonov 2008.01.21. 10:43:54

ha jól rémlik volt olyan is , hogy a barmok az összetördelt citrompótlót szívták az orrukba .
A barmok. Én nem szerettem, mert mindig prüszköltem tőle.. Aztán második osztályba léptem.

úrilány 2008.02.05. 16:31:24

"Én se láttam olyat, aki nem tenyérből fogyasztotta volna :D"

jaja ahogy megláttam a képet, felmerült bennem az emlé hogy ragad a kezem, ragad a ruhám is, amibe a ezem törlöm...
nem emlékszem, hogy valaha is feloldva vízben ittam volna...:D

Bakkerovics Bakker 2008.02.08. 20:10:55

Bocsánat, én spec mindég közvetlenül a számba tőtöttem, és a vége felé má tök érdekes volt, ahogy egy kis nyál is visszaszipákolódott az üresedő, bár némi értékes beltartalommal még bíró nájlonpalackba. Volt az is olan gusztustalan, mint a tenyérbőlkinyalós verzsön. :)

vadökör 2008.02.09. 05:09:01

papírzacskóba 1,50-es pezsgőpor. 10 zacsit beöntöttél a szádba,egy kis nyál hozzá,oszt a malacot kiröfögted az ólból.
Bocskorszíj,korfuszelet, dunakavics?

hagymácska 2008.05.07. 22:25:45

a nem tenyérből evés következménye az volt h.jól beleragadt a cucc a sok nyáltól és komoly misszió volt kibányászni a megázott limettaport:DDDD
a málnaízű fagyasztott gyümipürét meg egyenesen imádtam voltam vagy 8-9 éves(?) kifejezetten jutalomként éltem meg ha kaptam hehe:)) tök jó vót.most meg van minden aztán kb.2-3 hete olyan vagyok h.azt se tudom mit ennék..bezzeg akkor hogy tudtam!:PP

svinjahond 2013.01.23. 13:11:02

Nekünk volt 3 békebeli alumínium szódásüvegünk, Faterom egyiket kinevezte üdítősnek: annak az aljára öntöttünk be kettőt, vagy hármat már nem emlékszem pontosan, majd rá a víz, meg a szénsavpatron. Aztán az egészet betoltuk a hűtőbe és mire kitikkadtunk a tengózásban, a partizánozásban, vagy a sima kidobóban, pont pincehidegre hűlt. Tesóval ketten simán megittuk az egy litert, pedig még mindketten kissrácok voltunk! Óh, azok a '80-as évek... Persze néha tenyérből is ettük, pedig mai szemmel az eléggé gusztustalannak tűnik.
süti beállítások módosítása