globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Éteri Vesztesegg

2009.11.19. 11:48 Rosszindulatú Vászka

És körötte néma csend...

Nemzethalál, étercsend, jajistenemmostmileszvelünk... elmentek... vajh, ott is maradnának!

A komenizmus újabb két bástyája dőlt saját dugájába, és baktatott elfele, mint a csiga húzva maga után csíkját, minta róka, kit seggbe lőtt az ármány, vinnyogva nagy dérrel és dúrral. Vagy inább mollal. Méltóságot nyomokban sem mutatva.

Kicsit ojan érzés ez nekem, mint mikor másoccor verték meg Vágási Ferit, mikor rádöbbentem, vége, nincs többé Parabola, nem lesz több Jóholdat Szíriusz Kapitány, mikor a Szabó családot elvitte a csirkevész, mikor elvásott az utolsó Trapper, a Tisza, az Alföldi papucs, a rendes barna cimkés joghurt, a Kajla csoki.

Azok a régi jó dolgok a Világból mi? Hát nekem nem fognak hiányozni.

Már újkorába is irritált a burkus bundesliga frizurás jaszkarizó adidas papucsos csíráknak arcoskodó kádergyerek. Szégyellettem magam miatta. Eszem, a saját szaromat ha köll, esetleg bekenem mustárral, de a Nagymami dugi libazsírját nehogy már felzabájják a sáskák és még örüjjek is neki. A másik meg, a magyar zene legnagyobb terroristái közül egy, erdőspéterqrvaanyádfajta féle görény polbítes vesztes ne sírjon ittasan nekem az éterbe baszki, ahonnan Gagarin üzent nekem baszodaláschan. Meg köllött volna magát húznia már jó régóta, nem itt vinnyogni.

Úgy láccik a méltóság meg a tisztesség csak lekszikonbeli szócikk. Persze itten népszokás, hogy vesztes telesírja a köztereket és svindlit sikolt. De a Nép emlékezete elég rövid, kit érdekel már az ingyér zsíroskenyér, ez is megy a filmmúzeumra koresetnek. No sebaj, majd onnan is jól átkapcsolok. Hát így megy ez...

41 komment

Címkék: média rádió moraliza

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr561536398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 11:58:09

és micsoda hirig megy a C:C-n, beszarás.
mondjuk ebben az a szomorú, hogy sokaknak tényleg ez volt az életük értelme, a napjaik boldogabbik része, hogy hallgatták ezeket a bunkókat.
a legnagyobb haszna ennek a balhénak szerintem az, hogy sokakban most tudatosult, hogyan lehet közízlést rombolni/formálni akár egy rádióadóval.

Rosszindulatú Vászka 2009.11.19. 11:59:48

Kicsit úgy érzem magam,
mint a dúrcás kisgyerek,
kinek elvettéék a jááááttééééékáááát :)))

Rosszindulatú Vászka 2009.11.19. 12:00:28

Ellembe a Klasszik FM egész rendes ízléssel összeválogatot zenéket nyom, hallgattam. És semmi duma!

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:08:23

abba még nem hallgattam bele
mondjuk a két újba se, mert amikor elhallgatott a sláger (direkt meg akartam hallgatni:)), akkor tök sokáig csönd volt, úgyhogy kikapcsolatam:))
aztán ma olvastam, hogy az még éjfél előtt volt...

Rosszindulatú Vászka 2009.11.19. 12:11:45

Jelzem, penetra, de én a kocsiba a következőket szokon néha hallgatni, ha idegel a Bartók:

Raádió-C, Tilos, Pannon (mostmár asszem Sport) meg néha a Kalipszó a Nagyferóval. Felébrresztenek, néha annyira gáz műsorok vannak, hogy már jó. De ez a kettő még csak ijen sem volt, eccerűen irrizáló unalom, már a hanghordozásuktól is baszott az ideg, mint a Jóbansrosszban meg a barátokkööt a tévébe. Részegen fetrengek, nejem odakapcsol és felriadok, hogy qrva ideges vagyok tőle. Fles nem?

csőr dzsinn ész 2009.11.19. 12:21:16

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip:

éjfél körül belehallgattam mindkettőbe kiváncsiságbúl. a neo jobban bejött. de leszarom. nekem marad az MR3 MR2 kombó.

Rosszindulatú Vászka 2009.11.19. 12:23:06

Lassan fog rádöbben ez a dinószaurusz létű hun médiapiac, hogy pár év, óccsó lesz a műholdas rádió és senki le se szarja ezeket a gagyi vergődéseket. Én hallgatom a sramlit a labancoktúl, Szörcsi az operát a burkusoktól, Spájdo a rákkendrollt a britektől és szarunk a hírekre.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:29:11

@Rosszindulatú Vászka: akkor én meg hallgatom a híreket:)))

Rosszindulatú Vászka 2009.11.19. 12:30:25

AJ bocs!

... és Dáma majd Sanzont hallgat a takonyevőktől :)))

csőr dzsinn ész 2009.11.19. 12:32:16

@Rosszindulatú Vászka:

látom, jó hangulatban vagy ma, vásenyka :)

Rosszindulatú Vászka 2009.11.19. 12:36:20

@csőr dzsinn ész: csak nem annyira rosszba, mint mostanába.

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:37:16

@Rosszindulatú Vászka: na, így már jobb:)))
vettem is most néhány ilyen jellegű cd-t...

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:52:26

@Rosszindulatú Vászka: nem. de nem véletlenül:)

(ti. nem ismerem)

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:53:05

fiúk, tessék összekapni magatokat, lesz ez még sokkal jobb is!!:)

Rosszindulatú Vászka 2009.11.19. 12:54:31

Azazhogy inkább, lesz ez még így se )))

Pikk Dáma ♠ 2009.11.19. 12:57:08

@Rosszindulatú Vászka: nem, lesz ez még sokkal jobb is. pont. nem vitatkozok.:)

spájdernecc 2009.11.19. 13:29:26

még azt a porosz drillt :)

csőr dzsinn ész 2009.11.19. 13:59:26

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip:

a mezei nyúl közeli rokona, csak nincs akkora füle.

Rosszindulatú Vászka 2009.11.19. 14:12:26

Francokat, a pókerba a pár+hármas sor :)

csőr dzsinn ész 2009.11.19. 14:25:06

@Pikk Dáma ♠ / bip-bip: hasonló a trollhoz, csak megtért krisnához és masnit visel.

csőr dzsinn ész 2009.11.19. 14:50:27

bartókon csajkovszkij

kiráj.

_nyuszi_ 2009.11.19. 17:28:46

hát, üsse kátya, nekem hiányzik az alföldi papecs.

undorító volt a cirkusz a rádiók körül.
mondjuk engem nem érint.
nem árt nem használ.

rubint réka zsírkommandó 2009.11.19. 18:08:12

figyeljetek, mi a fene ez a fészbúk? csináltam akkoutot, olyan ez a szar int az iwiw? merakkó nemértem.

Rosszindulatú Vászka 2009.11.19. 18:14:52

@rubint réka zsírkommandó: ojan szar, csak csicsásabb meg van benne egy csomó játék is, amihhez nekem pl. nincs türelmem.

rubint réka zsírkommandó 2009.11.19. 18:28:04

@Rosszindulatú Vászka: na aztat a yátékot én nemtaláltam. monnyuktőtöttem vele húsz percet...

énilyen szar régimódi vagyok, már a webkettő is új dolgo volt nekem.

ja, hamár csevegünk, szerényen megjegyzem, a hétvégi filemile poszt is eme médiajelenségre akart utalni, de úgy látszik túlasszociáltam magam...
süti beállítások módosítása