globalicum

Az emberi fej kecses, törékeny kis csacskaság. Hát még a gondolat!

Friss topikok

Irodalmi posztolás - elsőre (picint nyulkának) :)

2010.03.29. 12:00 Dr. Körömlakk ®

elnézést a slendriánságért, én is így kaptam, nem volt kedvem végigjavítgatni, ahhoz hosszú. ezt is az a srác írta, aki a Külföldi lap-ot :)

"A Végrendelet

úgy megyünk mint régen, csak fordítva.most te vagy az én kezemben.mennyiszer mondtad, hogy milyen sokat cipeltél, vittél melegben, fagyban, sárba, hóban, zivatarban. azt szerettem a legjobban, a nyári zivatarokat. csodás voltál benne, esett a finom eső, levetettük a cipőnket, és táncoltunk az udvaron. egymás kezét fogva táncoltunk és neked csurom víz volt a hajad, és lelapult az esőtől - pedig te mindíg vigyáztál hogy ne lapuljon le - , és még az sem érdekelt, de ugye, minden elmúlik egyszer. a zivatar is elmúlt,elállt, és már te sem vagy. váratlan volt ahogy itt hagytál. meg is sértődhetnék, de most hogy itt viszlek, csak a szépre tudok emlékezni. tudnék én másra is, de az út előtt elgnodolkodtam hogy ez az utolsó közös utunk és hát ilyenkor nem kéne azokra a dolgokra gondolni amit nem beszéltünk meg soha,ami nekem rosszul esett. megpróbálom elfelejteni őket.te vagy az anyukám és imádlak - látod, már sírok - azok a rossz dolgok meg csak emberi hibák. én is hibáztam sokat, sokszor bántottalak téged és tudom hogy most tisztán látod hogy nem rosszindulatból tettem. vagyis nem mindegyiket, az egyiket bosszúból, mert kidobtad azt a képet arról a nőről. akkor bosszúból tüntettem el azt a vázát,de te fittyet hánytál arra a vázára.nem is érdekelt, én pedig találhattam ki újabb és újabb bosszút, hogy vedd észre hogy én szeretek szerelmes lenni.tudom hogy ez neked fájt, de ezeket a dolgokat nem sajátíthatod el tőlem. mondjuk ott volt az a lány, őt örülök hogy elkergetted, mert így utólag elég csúnya lett,elhízott és szemüveges lett és akkor amikor te elküldted akkor ő nagyon rondán bánt velem.mindenkinek olyanokat mondott rólunk az osztályban, hogy végül is ezért törtem be annak a fiúnak a fejét egy méretes kővel, emlékszel, hogy sírtál és védtél hogy az biztos nem is én voltam és még nekem sem hitted el hogy én voltam. szóval, tudom hogy csak védtél, de néha túl közel szorítottál magadhoz. de persze a többi fiúnak soha nem volt ilyen jó a kapcsolata a mamájával, ők mindig szidták az anyjukat, hogy soha nem főz meg hogy mennyit kiabál. látod? Te sosem kiabáltál velem és mindig ott volt az asztalon az ebéd és a vacsora, és mi ketten megettük, és amikor mondtam hogy már nem szeretem a bablevest akkor te azt megjegyezted és utána jó sokáig nem is csináltál bablevest, amikor meg azt mondtam hogy most tésztához volna kedvem, az biztos hogy utána négy napig a legfinomabb mákostésztát én ettem és mennyit nevettünk utána hogy kis hangyák vannak a fogaink között.

nagyon szép nő voltál, még most a halálod előtt is.amikor bementem hozzád a kórházba és még aludtál és leültem az ágy szélére, csak néztelek.a felnőttek általában csúnyák ha nyitott szájjal alszanak, de te szép voltál, még a kis ősz tincs is szép volt ami az arcodba lógott, de persze eltűrtem, fel is ébredtél rá.nem baj,te ilyenekért sosem haragudtál rám, csak néztél rám mintha te már tudtad volna hogy utolsó találkozásaink egyike lesz és ilyenkor már bármit vétkezhetek.de tudod most te védekeztél hogy itt hagytál,magamra.mit kezdek most magammal?mit csinálok?nincs senkim.csak te voltál nekem.itt vagyok harminc éves fejemmel, egészen a mai napig, vagyis tegnap előttig boldog voltam, de azóta nem tudok magammal mit kezdeni. az irodába sincs kedvem bemenni,ki is vettem a szabadságom, csak otthon ülök és hajtogatom a ruháidat és rakosgatom a dolgaidat ahogy régen mindig is kérted, hogy másik fiókba a bugyit és a harisnyát. szerettem ezeket csinálni, persze az osztályban sosem mondtam el senkinek, tudtam hogy a többiek nem csinálják, persze azt is tudtam hogy a többiek nem ragaszkodnak ennyire a mamájukhoz. elmúltam már harminc és nem vagyok senki, vagyis épphogy senki vagyok. már pár hete gondoskodnom kellett volna magamról, el is mentem pár vak-randira de egyszerüen nem látom bennük azt a dolgot hogy úgy tudjanak velem bánni mint te bántál velem, nem látom bennük ezt a képességet, kérdeztem őket az anyukájukról, de mindegyik csak tőmondatokban válaszolt hogy itt vagy ott dolgozik, hogy mi a hobbija meg ilyesmi, és akkor én láttam hogy ez nem az én társaságom és akkor kezdtem el nekik rólad sokat beszélni és akkor mintha megértették volna hogy nem vagyunk egy hullámhosszon, nem vagyunk egy kaszt és gyorsan le kell lépni. és már olyan hirdetést is feladtam hogy olyan lánnyal találkoznék aki nagyon szereti az anyukáját, de csak nagyon kevés hívás érkezett - és ők sem feleltek meg.volt egy férfi is a hívók között, ő nem randevúzni akart, hanem mert annyira meghatódott, persze nem csak ennyit írtam, hogy "egy lánnyal találkoznék aki szereti az anyukáját", hanem szép hosszú mondatokat írtam a papírra, ahogy mindig is tanitottál, hogy ha válaszolok akkor szép hosszú mondatokat mondjak., szóval valahogy így hangzott az a hírdetés hogy, "keresem azt a nőt, aki átveszi édesanyámtól a szívemet és álmaim hercegnője titulust."

bár szerintem ezzel a titulussal kicsit messze mentem, de mondom páran felhívtak. na persze ők sem találtak meg bennem téged, illetve én nem találtam meg bennük azt amit annyira imádok benned,a gondoskodást.

én is meghatódtam a te végrendeleteden. el is hoztam magammal a másolatát, az eredetit kiraktam a falra, oda amellé a régi kép mellé amin még a papával voltatok, mielőtt a szovjetek lelőtték, csodás kép, mennyit fantáziálgattam a papáról és milyen szép dolgokat meséltél róla, hogy milyen hősies volt és mennyit harcolt, és mennyi szovjetet legyőzött de kapott egy golyót.szóval itt van nálam a végrendelet, tegnap óta rengetegszer átolvastam,egész éjszaka ezt olvastam, próbáltam megfejteni benne azokat a részeket amiket nem az ügyvédnek szántál hanem titkon nekem írtad, csak ügyesen elrejtetted a sorok közé. szóval itt ez az iromány, végre elő tudtam venni, bár már szinte fejből tudom, a kedvenc részeimet felolvasom belőle:

"drága kisfiamra, akinek köszönhetem hogy könnyebben tudtam viselni minden akadályt és annyi, meg annyi szép dolgot, hogy szebb lett a világ, neki hagyok mindent.a házat,az ékszereket, a képet az apjáról és rólam, a macskát, remélem vigyáz rá és szeretni fogja.minden ingó és ingatlanomat a kisfiamra: Harmat János úrra hagyom"

úr. hát igen ezt nekem címezted hogy lássam hogy én már felnőttem és úgy is kell viselkednem mint aki már egy igazi úr. és ezt azért irtad bele mert tudtad hogy mennyire imádtam amikor régen azzal a társassal játszottunk és neked asszony volt a neved, nekem pedig úr és mindig azzal a társassal akartam játszani.

de persze először nem értettem hogy nekem most miért kell gyalog és mezitláb megtennem ezt az utat, és nagyon elgondolkoztattál, de rájöttem, mert biztos a vallás miatt, már hogy érted, a mi fajtánk - ahogy mások neveztek minket - , ők biztos így temettek, az meg hogy egyedül csinálom meg az meg azért mert mást régen sem tudtál elviselni magad mellett, csak engem meg a papát mielőtt elhagyott minket. de ez nem is egy temetés lesz, hanem, hogy is írtad a végrendeletben?

" drága kisfiamtól, mindössze egy dolgot kérek, hogy a hamvaimat a ravatalról egyenesen vigye ki a falu kis erdejébe és szórja szét,de cipő és zokni nélkül, mezitláb tegye meg az oda vezető utat és legyen letjesen egyedül"

szóval most itt megyek, a hamvaid a kezemben, ahogy régen az én kis csecsemő testem volt a te kezedben,kiviszlek az erdőbe, ahol fogantam és szétszórlak,mert ez volt az utolsó kívánságod és mezitláb vagyok és egyedül.mát látom a falu szélét, az emberek kinn állnak a kapuban és engem figyelnek hogy mit csinálok, vagy inkább sajnálnak, de én inkább arra gondolok hogy díszsort állnak neked az utolsó utadon.visszanézek a templom már nem látható,elég régen jövök már,de most megszólal a harang,a nap is a legmagasabb pontján, a harang biztos a te kedvedért szól mama, a pap biztos miattad játsza, nem is kellett megkérnem látod? a pap az mindig is kedvelt téged, sokat jártál át hozzá hogy gyónj és sokat prédikált neked a bűnről amiről otthon sosem beszéltünk.biztos miattadd húzza most.

mama emlékszel amikor mindíg meséltél nekem?amikor mindíg elmesélted azt a történetet toronyőrről, hogy mennyire csúnya volt az valami ott abban a toronyban és a nő pedig milyen szép és te úgy mesélted hogy szerelmesek voltak egymásba, és az osztályban meg kicsúfoltak a társaim,de én megvédtelek,akkor is betörtem egy társam fejét, csak most egy nagy bottal, emlékszel?akkor már nem védtél annyira az igazgató előtt, de miután hazaértünk és elmeséltem hogy miért tettem, te felhívtad a srác anyukáját és kioktattad hogy márpedig a te kisfiadnak nagyon is igaza van és tartsa tőlem távol a gyerekét.azóta nagyon elkerül az a fiú, de nem baj, nem tartozott a barátaim közé, igazából rajtad kívül soha senki nem tartozott a barátaim közé. kivéve a szomszéd srácot, vele elég gyakran jártam ki kutyatejet inni meg békákkal játszani meg kergetőzni,de ő sem maradt meg. csak te mama.te itt maradtál velem és mellettem álltál.

na ott az erdő, ide mindíg elhoztál és elmesélted azt a szép történetet rólad meg a papáról, és leültettél ahhoz a fához ahova most is megyünk és elmesélted én pedig arról álmodoztam hogy majd nekem is ilyen szép feleségem lesz mint te és én is ide hozom majd és elmesélem neki ezt a szép történetet és az én gyerekem is innen kezdi meg kis életét. mennyit álmodoztam én erről, de sosem mertem mondani.itt az erdő, annál a kis fánál kell lefordulni, meg van jelölve, ti véstétek bele a papával a nevetek kezdőbetüjét és még mindig megvan, mert én mindig bicskával újra átfaragtam.még egy kicsit beljebb,de nem annyira mert éjszaka voltatok itt és azért féltetek kicsit,kellett a fény, ahogy te mondtad mindíg. ott van a fa, most egyből szórjam ki a hamvaid, vagy kicsit még beszélgessek veled?

mindíg is utáltad a bezártságot,inkább kiöntelek most,emlékszel amikor beragadtál a budiba?az milyen vicces volt és onnan kiabáltál nekem,de én pont a szobámban gyakoroltam a furulyát és semmit nem hallottam mert annyira a zenére koncentráltam és benn voltál vagy fél órát és azt hallgattad mikor hagyom már abba.azt mondtad az volt az első alkalom hogy azt vártad hogy hagyjam már abba a furulyázást,persze aztán abbahagytam.

na mama, legyen hát szép utad, kísérjen az északi szél és meg se állj az óceánig ahova mindíg is vinni akartál.minden nap eljövök ozzád és elmesélek neked valamit az életemből ami most kezdődik csak igazán.és még nem tudom mit fogok csinálni, de nem fogok unatkozni, ezt megígérem neked mama, mert mindíg is utáltad ha unatkoztam, olyankor mindíg adtál feladatot, kikefélni a hajad,megmasszírozni a talpad, vagy a hátad, szóval én sosem unatkoztam és megígérem ezután sem fogok!

csókollak mama,legyen szép utad!"

Bors Balázs tollából

57 komment

Címkék: balázs irodalom végrendelet

A bejegyzés trackback címe:

https://globalicum.blog.hu/api/trackback/id/tr431876571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 14:23:30

Csorog a könnyem...

Szép volt KL:)

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 14:29:31

@Lewyke:
na épp bekukiztam ide is :)
épp az jutott eszembe, ezen Levente tutti berí :)

bass.gitár 2010.03.29. 14:35:58

@Dr. Körömlakk ®:
Ilyen élményeket csak a barátaival oszt meg az ember. Kinyomtattam, elolvastam párszor, meg-megakadtam, mert gondolkodtam.
DK, Bors Balázs soha nem lesz egyedül!

spájdernecc 2010.03.29. 14:37:08

mostan mondhatnék valami cinikust, de nem akarok
és ez így jó

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 14:37:17

@Dr. Körömlakk ®: ha tudnád mennyire:( Á megyek is majd a cigi megnyugtat. Meg a hideg víz.

Remélem már jobban vagy:) Normaflore -t vegyál, mi amikor ilyenünk volt simán minden más gyógyszer nélkül meggyógyultunk:) Gyerkőc nem kapta még el?
Van segítséged?

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 14:51:34

@bass.gitár: Bors Balázs élő, létező személy, egy 26 éves srác, Barátomnak mondhatom, jó fej srác nagyon. majd még posztolok Tőle. ha a korábbira kíváncsi vagy, a betonon keress rá a nevem alatt... :)

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 14:53:17

@Lewyke: gyerkőc má túl van rajta, Ő kórházba került emiatt. persze, minden ok :) gyöjjömmá a doki...
holnap megyek is melózni, köll a zseton.

bass.gitár 2010.03.29. 14:58:23

@Lewyke:
Az a jó írás, ami érzelmeket vált ki. Ez példaértékű, gyönyörű.

@Dr. Körömlakk ®:
Ennek az anya-fiú viszonynak a teljes története nincs meg? Sőt, a szülők rövid, de gyönyörű közös élete?

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 15:00:20

@bass.gitár: nincs, ez így egy novella. ennyi :) a többi (előzmény, utózmány) a kedves olvasóra van bízva :) a jövő heti is megvan már, az sem kevésbé jó :) úgy döntöttem, hétfőnként délre élesítem mindig, míg van mit :)

bass.gitár 2010.03.29. 15:35:12

@Dr. Körömlakk ®:
Várj, akit eddig találtam Bors Balázs, forgatókönyv író, rendező, színész
Egy II. helyezéses művet néztem eddig
Ő az?

_nyuszi_ 2010.03.29. 15:39:08

'napot!
köszi, édes KL, mindjárt olvasom, most kezd magához térni a netem...

bass.gitár 2010.03.29. 15:50:55

@Dr. Körömlakk ®:
Szedd össze ezekből mi kell, lemásoltam, ami írogatva volt:
passportcontrol.eu/index.php?modul=menupontok&kod=834Szemben magaddal

Lehet, hogy ügyesebb leszel, ha beírod a Bors Balázs nevet és az előjövő pár adatból válogatsz.
Majd elmegyek egy tanfolyamra, hogy jobban tudjak segíteni.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 15:53:00

@bass.gitár: már túl vagyok rajta, megnéztem mit találhattál :) mondom, Ő az :)
na itt a másikja, olvasd el ezt is biztonsági alapon :)
belterjnek.blog.hu/2009/09/23/uj_poszt_nem_koromlakkos_de_megis_csak_tik_nem_tuttatok_eddig

bass.gitár 2010.03.29. 15:54:11

@Dr. Körömlakk ®:
Akkor eddig az agyamat tornáztattad, avagy egy tanfolyamot adtál?

Inkább a műről írj még valamit. Meg a srácról.
Ez akkor nagyszülő-szülő történet, amit ilyen remekül leírt?

bass.gitár 2010.03.29. 15:55:59

@Dr. Körömlakk ®:
Az tuti, hogy nem lehet rólad tudni sokat. Amit írsz, abból szedegetek össze dolgokat.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 15:59:51

@bass.gitár:
figyi, mit írjak? van egy Barátom, Ő az. El szokta küldeni a műveit, én meg gyűjtögetem :) Amennyit tudok az életéből, nem tárom ki, mert nem azért született e poszt sem, pusztán az irodalmi élmény okán :) legyen elég ennyi.
sztem elég egyértelmű, hogy a novella egy anya-fiú kapcsolatot mutat be, az anya halálakor. pont. se előzmény, se... és nem személyes élménye. Ő az írója, a fantázia szüleménye.
na. elégedett vagy? :)

rólam mit akarsz tudni? KL vagyok baszod :)

bass.gitár 2010.03.29. 16:46:05

@Dr. Körömlakk ®:
A fiú magánéletére nem vagyok kíváncsi. Az írókról is annyit szoktam tudni, amennyit a róluk írt könyvekben olvashatók /nem a szennylapokban!/. Akikról ott írnak,azoktól nem is olvasok semmit. Erról az íróról nem találok semmit, azt hittem, született már róla egy cikk, egy vele készült interjú!

Az első napok után, te érdekes kérdéseket tettél fel nekem.
De most ez a téma törölve, meg kellene várni a többiek véleményét erről az írásról. Rákattintottam a másik művekre. Utálom, ha egy irodalmi műről való beszélgetés közben gusztustalan, primitív szövegek is megjelennek. Ott ez is volt.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 17:55:23

@bass.gitár: Ez a srác asszem inkább amatőr kategória egyenlőre, úgyhogy nem sok mindent találsz róla a neten :)
én mit kérdeztem Rólad? sorry előre is :)
írd meg priviben!

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 18:04:22

ja, vót itten a dottóre, írt gyócert, aszonta kalicis vagyok/vótam, mire ideért gyakorlatilag meggyógyútam. hurrá!
bassgitár, remélem nem sértettelek meg :)

bass.gitár 2010.03.29. 18:55:36

@Dr. Körömlakk ®:
Nem. Vártam a jelentkezésedet. Tudtam, hogy kint van a doki, és vele társalogsz. Azzal a gyógyulással szépen lassan, ne kapkodj! Ugye nem gondoltad komolyan, hogy holnap már az ország szolgálatát kezded?
Gyógyszer semmi?

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 19:39:33

@bass.gitár:
dede, írta, hogy írt gyócert, Bolus valamit, meg B6-ot, aszonta erre nincs antibiotikum. túl vagyok émmá ezen.

Rosszindulatú Vászka 2010.03.29. 19:41:00

Príma poszt, csak kissé depis :)

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 19:44:10

@Rosszindulatú Vászka: Jónapot Háziúr! Dógoznyi vót e? köszönöm, sztem is jó :)

bass.gitár 2010.03.29. 19:53:19

@Dr. Körömlakk ®:
Írtam egy üzenetet, remélem odaér.

Rosszindulatú Vászka 2010.03.29. 19:54:42

@Dr. Körömlakk ®: csak ne fogja vissza magamagát Kegyed, minden hasonló, az én világomtúl eltérő de jó dolog csak szinesíti a blogot.

bass.gitár 2010.03.29. 20:22:56

@Rosszindulatú Vászka:
Jó a novella. De számomra hihetetlen, hogy ezt egy fiatal fiú írta.

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 20:34:01

@bass.gitár: ment re
@Rosszindulatú Vászka: aszonták nefogjam, hát nemfogom. én nem szokok túrni netes szeméddombokon, nem is tanállok ojan külöllegességeket, szal vagy ijesmi vaccsemmi. vagy amit hoz a jósorsom. ha nemtecc maj megírjátok. és sűrűn se posztolok.
---
pedig ez az Ő munkája. és még van egy pár. :)

bass.gitár 2010.03.29. 20:38:27

@Dr. Körömlakk ®:
Megígérted, hogy megkapjuk!
És adsz másmilyeneket is.

A férfiúk megszöktek. Hol kóborolhatnak?

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 20:42:24

Szép az élet salala:)))
szijasztok:)
már nem rívok, de a délutáni nyomokat kemény sminkeléssel tudtam csak eltüntetni:))) Jó volt egy kicsit kiereszteni:) Harapom a hangulatát a műnek:)

Salalala:) énekelllleeeeljettteeek velemeeeee:))

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 20:44:24

@Lewyke: zene füleimnek :)
illetve Balázs szemeinek, majd megy Neki a link :)

bass.gitár 2010.03.29. 20:45:24

@Lewyke:
Végre, ideértél! Már azt hittem, egy jó matematikus életével foglak "szórakoztatni", hogy előgyere. Attól tuti nem sírnál! Menekülnél KL humorához!

Dr. Körömlakk ® 2010.03.29. 20:48:08

na pussz Drágáim, remélem nyulka is el tuggya óvasni, mer aszonta ki van rejá éhezve :)
csókolat, vissza a munka frontyára :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 20:50:59

@Dr. Körömlakk ®: Te is dolgozol még?:) akkor már ok:)

Valaki tapasztalt meg pszciho ember mondja már meg nekem hogyan lehet túlélni az elő Anyák napját az oviban? Nekem nem volt 9 éves korom óta, tapasztalat nuku:(

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 20:52:39

Kér-e valaki csokis és epres palacsintát? annyit sütöttem a vendégeknek, meg Manóknak, hogy az életben nem fogy el:))

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 20:57:18

Minnyá rívok megint!!!/ez most fenyegetés:)))/

én itt jövök, meg kommentelek és mindenki elhussan:(

bass.gitár 2010.03.29. 21:03:30

@Lewyke:
Olyan nincs. A palacsinta mindig, mindenhol elfogy. És mindig kevés!

Mi a gondod ezzel a csodás rendezvénnyel? Az óvónénik terelgetnek benneteket. A kedves szülők akkor is beszélgetnek, ha nem kéne. És tele lesz a szoba filmező, fotózó szülőkkel. 1-2 óra alatt lepörög az egész.

_nyuszi_ 2010.03.29. 21:07:03

csőváz!
Köszönöm, KL, nagyon szép volt, és már majdnem bőgtem is, mert az anyukám , holnap után, után lesz 5 éve, hogy meghalt, és azt vettem észre, hogy most ez jobban fáj, mint régebben,és így az évforduló tájékán teljesen ki is vagyok csoffadva, és be vagyok fordulva.
de ez tetszett, jó, ha az ember ki tudja magából adni-írni az érzéseit. szóval gratula az író úrnak!

_nyuszi_ 2010.03.29. 21:09:37

@Dr. Körömlakk ®:
szia fostoska! örülök, hogy gyógyulsz, és nem jött ki rajtad komolyabban :)))

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 21:15:04

@bass.gitár: az érzelem kérem:( az a gond:(

@már nyuszi: én 9 voltam, azóta próbálom feldolgozni:( Nőnapon történt, ezért énnekem az nem ünnep:(

Kiskoromban arra gondoltam, majd találkozok ott Vele, de ha nem akkor mi van?

bass.gitár 2010.03.29. 21:24:21

@Lewyke:
A nőnap nekem már nem ünnep.
Öcsim 1-2 éve cserépbe ültetett rózsát hozott.
Először a torkom fájt, majd megdagadt a nyelvem. A kölyök reakciója, addig is csendben maradok, megkímélem a környezetet a hülyeségeimtől. A rózsát ne dobjam ki, mert viszi a kertjébe elültetni.

Megpróbálnál egy kicsit vidámabb lenni. Nézz be a gyerekeidre. Olyan szépek. Biztosan sikerül.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.03.29. 21:28:46

@bass.gitár: nem úgy vagyok már szomorú:) az énem egyik része olyan maradt, de a többi az azért rendben van!

Bakker nekem több énem is van? húha :))) tudathasadásos vagyok:)))

Kössz rájuk nézek:) és alszanak kis angyalok:)

Most én is megyek, mert én is angyal leszek holnapra, ha nem pihenem ki a mai napot:))
Jóccakát:)))

hihi jófej az Öcséd:)))

bass.gitár 2010.03.29. 21:31:29

@Lewyke:
Tudtam, hogy neki adsz igazat!
Jó éjt!@már nyuszi:

Te elmentél szundikálni, vagy még mindig sírdogálsz?

_nyuszi_ 2010.03.29. 21:31:34

na, drágáim, most, hogy így felvágtuk az ereinket hosszában, legyünk vidámak ma este!
ettől nem tudok szabadulni:
www.youtube.com/watch?v=Hop8KiafEz0

_nyuszi_ 2010.03.29. 21:33:34

@bass.gitár:
nem, csak egész nap nem volt netem, szét kell néznem a nagyvilágban.

bass.gitár 2010.03.29. 21:36:31

@már nyuszi:
Hogy találsz te mindig ilyen lökött dolgokat. Már bocs.
Olyan sokakra szórnék trágyát. Ez jó!

bass.gitár 2010.03.29. 21:37:44

@már nyuszi:
Nem a tieddel volt valami gond?

_nyuszi_ 2010.03.29. 22:02:41

@bass.gitár:
nem, , hanem a T_Home-nál. biztos forrásból tudom! :))

a találat, természetesen Vásenykáé, ő szokott ilyen vicces, vagy beteg cuccokat lőni. :)

bass.gitár 2010.03.29. 22:18:42

@már nyuszi:
Kereshetne holnapra valami humoros témát. Ma sztrájkoltak a fiúk. Hátha felveszik itt is a munkát. Vászka és KL beszélgetése is rövidre sikeredett.

Humoros témát, sok-sok humorral!
Ha nem adtok matekpéldákat fogok felírni. Mert nekem meg az van sok. Logikai feladatokat fogtok kapni!

_nyuszi_ 2010.03.29. 22:36:23

fúúúúúúúj matek. én meg a logika... :)

Vászka, biztos olvassa, és tesz az ügy érdekében.

addig is jóccak! nézek egy kis familygájt, aztán szunya. holnap meló :(

bass.gitár 2010.03.29. 22:57:03

Vászka!

Mentsd meg a csapatot!
süti beállítások módosítása